Колеги, интересувам се след какъв пробег е желателно да се подменят разпръсквачи.Колата ми е малко над 300 000 км (поне така показва километража), реално може да е и на повече.Сега със септемврийското захлаждане започнаха да се появяват нови симптоми, които ги нямаше лятото при 30 градуса по целзий.Сутрин като я запаля е по- шумен мотора, като позагрее утихва. Също така при сутрешното запалване се усеща неприятен мирис от към аспуха. Смърди с остра миризма, като че ли на недоизгоряла нафта (не сурова) с лек аромат на изгоряло масло. При рязко подаване на газ и след отнемане на крака от газта излиза сиво-бял дим от ауспуха. След като позагрее смрадтта от ауспуха понамалява но пак се усеща и ме дразни. Питам се дали не е дошъл момента за подмяна на разпръсквачите с нови.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD100 смяна на разпръсквачи
Collapse
X
-
Re: TD100 смяна на разпръсквачи
totu написа:Колеги, интересувам се след какъв пробег е желателно да се подменят разпръсквачи.Колата ми е малко над 300 000 км (поне така показва километража), реално може да е и на повече.Сега със септемврийското захлаждане започнаха да се появяват нови симптоми, които ги нямаше лятото при 30 градуса по целзий.Сутрин като я запаля е по- шумен мотора, като позагрее утихва. Също така при сутрешното запалване се усеща неприятен мирис от към аспуха. Смърди с остра миризма, като че ли на недоизгоряла нафта (не сурова) с лек аромат на изгоряло масло. При рязко подаване на газ и след отнемане на крака от газта излиза сиво-бял дим от ауспуха. След като позагрее смрадтта от ауспуха понамалява но пак се усеща и ме дразни. Питам се дали не е дошъл момента за подмяна на разпръсквачите с нови.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Разпръсквачите са консуматив.Желателна е смяната,но са скъпи и тук(в БГ) се прави само когато някой тотално се скапе.Аз бих ти препоръчал да провериш състоянието на свещите както и наличието на напрежение към тях преди и след старт на мотора!!! Да не забравяме и центровката на мотора.В 90% от случаите които се занимавам се налага корекция на центровката. Ако след тази проверка и гарантирането че всичко е ОК,тогава ще трябва да търсим причината в състоянието на мотора.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар