Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спънато JTD!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    и аз залагам на ремък

    Коментар


      #32
      Ето въпросният лог!
      Прикачени файлове
      FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
      То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
      Fiat Auto S.p.A

      Коментар


        #33
        Днес отново прегледах всички турбо пътища и се натъкнах на следното. Точно на снадката между маркуча от турбото към кулера има събрано масло прясно, щом е така значи кулера е пълен с масло може би? Не би трябвало това да е нормално, къде да търся проблема? Заминали лагери на турбина, луфт в перката ?ПС Смених дебитомера с такъв - РАБОТЕЩ, ефект почти никакъв....
        FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
        То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
        Fiat Auto S.p.A

        Коментар


          #34
          Оста на турбината има ли луфтове ?Проверката е лесна.Логовете ти не са логове.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #35
            milanist22 написа:
            Днес отново прегледах всички турбо пътища и се натъкнах на следното. Точно на снадката между маркуча от турбото към кулера има събрано масло прясно, щом е така значи кулера е пълен с масло може би? Не би трябвало това да е нормално, къде да търся проблема? Заминали лагери на турбина, луфт в перката ?ПС Смених дебитомера с такъв - РАБОТЕЩ, ефект почти никакъв....
            Вариантите са два:1. Турбото изпуска масълце от лагерите.2. Повишено картерно налягане, което връща масло през отдушника, през турбото.Аз бих източил това масло и бих проверил след 10-ина хиляди километра отново. Ако не се е събрало не бих се притеснявал.

            Коментар


              #36
              Здравейте, аз правих логовете на колегата Нямам csv файл, защото така ми е по- лесно на мен да ги гледам Това което видях аз като любител е че колата вдига макс бууст 1950 мбар-а някъде, което ми се видя странно и ниските стойности на дебитомера. Горивото изглежда наред.Съвета ми към колегата бе да пробва с по-хубав дебитомер и да пробва да затапи ЕГР-а, да не е да не затваря добре.Проблема му е много странен, колата не се замисля тя направо си прехлъцва за части от секундата при ускорение между 2500-2700 оборота някъде. Все едно за някаква милисекунда и намаля горивото. На лог-а почти по нищо неличи за какво става на въпрос. Най- гадното е че не го прави всеки път!!! И е много трудно да се диагностицира.п.с. Отностно омасляването на маркуча, според мен си е нормално да се омаслява там малко(колата си е на километри и не и е правена профилактика). Кулера не е голяма философия да се свали и почисти(дано няма масло вътре). Ще е добра възможност да се види и луфта на турбото, но тези турбини са доста здрави по принцип и не се чупят лесно!
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #37
                Прихълцването е нормално, не се заигравай там.

                Коментар


                  #38
                  Airfan написа:
                  Прихълцването е нормално, не се заигравай там.
                  Колега аз също имам JTD105 2000 година, такова прихлъцване е нямало никога! Преди да барна софта имаше замисляне точно при тези обороти, но такова хлъцване за първи път виждам.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #39
                    Малко развитие по темата:- замених катализатора с тръба- затапих ЕГР клапанаКолата е не една, а две идеи по добре, както в ниски така и в средни обороти! :D
                    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                    Fiat Auto S.p.A

                    Коментар


                      #40
                      Я го ремапни и виж дали ще го има това прехълцване.
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #41
                        Колеги той пише,че има чукане като аванс при ускорение,а това говори за не работещи добре дюзи.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #42
                          Това е едно на ръка :D
                          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                          Fiat Auto S.p.A

                          Коментар


                            #43
                            А налягане на гориво?

                            Коментар

                            Working...
                            X