и аз залагам на ремък
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спънато JTD!
Collapse
X
-
Днес отново прегледах всички турбо пътища и се натъкнах на следното. Точно на снадката между маркуча от турбото към кулера има събрано масло прясно, щом е така значи кулера е пълен с масло може би? Не би трябвало това да е нормално, къде да търся проблема? Заминали лагери на турбина, луфт в перката ?ПС Смених дебитомера с такъв - РАБОТЕЩ, ефект почти никакъв....FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
milanist22 написа:Днес отново прегледах всички турбо пътища и се натъкнах на следното. Точно на снадката между маркуча от турбото към кулера има събрано масло прясно, щом е така значи кулера е пълен с масло може би? Не би трябвало това да е нормално, къде да търся проблема? Заминали лагери на турбина, луфт в перката ?ПС Смених дебитомера с такъв - РАБОТЕЩ, ефект почти никакъв....
Коментар
-
Здравейте, аз правих логовете на колегата Нямам csv файл, защото така ми е по- лесно на мен да ги гледам Това което видях аз като любител е че колата вдига макс бууст 1950 мбар-а някъде, което ми се видя странно и ниските стойности на дебитомера. Горивото изглежда наред.Съвета ми към колегата бе да пробва с по-хубав дебитомер и да пробва да затапи ЕГР-а, да не е да не затваря добре.Проблема му е много странен, колата не се замисля тя направо си прехлъцва за части от секундата при ускорение между 2500-2700 оборота някъде. Все едно за някаква милисекунда и намаля горивото. На лог-а почти по нищо неличи за какво става на въпрос. Най- гадното е че не го прави всеки път!!! И е много трудно да се диагностицира.п.с. Отностно омасляването на маркуча, според мен си е нормално да се омаслява там малко(колата си е на километри и не и е правена профилактика). Кулера не е голяма философия да се свали и почисти(дано няма масло вътре). Ще е добра възможност да се види и луфта на турбото, но тези турбини са доста здрави по принцип и не се чупят лесно!FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Airfan написа:Прихълцването е нормално, не се заигравай там.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
- 1 like
Коментар
-
Малко развитие по темата:- замених катализатора с тръба- затапих ЕГР клапанаКолата е не една, а две идеи по добре, както в ниски така и в средни обороти! :DFIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар