Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спънато JTD!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С откачена букса на дебиломера е една идея по-спъната! Без лог в движение няма да се размина! Интересно, че с откачена букса това забиване м/у 2500-2700 оборота го няма...
    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
    Fiat Auto S.p.A

    Коментар


      #17
      Затапи си ЕГР и почисти МАП.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        Понеже не става ясно до къде я докара, ще споделя нещо от личен опит - гореща новина дет се вика :D Направо пари Смених си само въздушния филтър преди седмица и пътувах до София и обратно ( от Русе ). Таа .... Не върви Мара и това си е Попушва си, чуди се като дам газ ... Мъка ! Преди смяната на филтъра нямаше грижи, но нали навъртя към 7000 + км. , реших да го сменя преди пътуването. Е, днес пак го смених , ама с друга марка - полски някакъв и колата си живна като преди. Тоя гадния има един дунапрен от долната страна, а отгоре няма метална мрежа. Марката не се сещам, а кутията я метнах в контейнера със стария филтър в нея. Ако проблема ти се е появил след смяна на филтри, няма да е зле да пробваш с друг въздушен филтър. Аз лично не очаквах да попадна на такова менте, и то от магазин от който предпочитам да си купувам консумативи и винаги съм бил доволен от тях.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          виж са ... има и една друга работа ... колата я имаш от 2 месеца и аз моята я имам от толкова ами да ти кажа май си и свикнал вече щото аз явно свикнах на моята ... когато кача някой приятел вика "страшно върви" а на мен ми се вижда умаляла ... земи си измии отпреде радиатора и кулера хубаво извади си в.филтър и го иступай ... ако не ти хареса как върви затапи си ЕГР или си направи ремап ... успех

          Коментар


            #20
            Всички филтри са сменени с добри такива! Пввозих mitaka_neikov от форума и сподели, че има странно прехлъцване между 2500/2700 оборота. Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера. ЕГР-а ще бъде затапен идната седмица. Ще споделя резултати!
            FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
            То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
            Fiat Auto S.p.A

            Коментар


              #21
              milanist22 написа:
              Всички филтри са сменени с добри такива! Пввозих mitaka_neikov от форума и сподели, че има странно прехлъцване между 2500/2700 оборота. Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера. ЕГР-а ще бъде затапен идната седмица. Ще споделя резултати!
              Няма да сбъркаш ,- по ще е дообре на моторчето, и ще стане малко,но малко по-пъргава в ниския диапазон при набиране. :D
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                #22
                milanist22 написа:
                Всички филтри са сменени с добри такива! Пввозих mitaka_neikov от форума и сподели, че има странно прехлъцване между 2500/2700 оборота. Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера. ЕГР-а ще бъде затапен идната седмица. Ще споделя резултати!
                Характерно е за всички двигатели от този тип, на Брава/о, може би и на Мареа, които се управляват от заводския софтуер. Нищо притеснително, имам предвид, че след като всичко е наред - пак ще го има.

                Коментар


                  #23
                  а сменял ли си ангренажен ремък и

                  Коментар


                    #24
                    Сменил съм абсолютно всички консумативи (масла, ремъци, ролки, филтри!)
                    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                    Fiat Auto S.p.A

                    Коментар


                      #25
                      milanist22 написа:
                      Сменил съм абсолютно всички консумативи (масла, ремъци, ролки, филтри!)
                      Колегата ivel те пита за ремъка, понеже за да зацепиш правилно мотора се ползва фиксатор или малко съобразителност ако слагаш чисто нов ремък. В противен случай го разминаваш с поне два зъба на коляновият вал, което е един зъб съответно ако гледаме белега при разпределителният вал. Това е достатъчно за да се проявят някои от твоите симптоми, като мудност във високи обороти например.
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #26
                        точно това имах в предвид .има или не разлика преди и след смяна на ремъка.замисли се добре.при неправилно зацепен ремък е спъната или в ниските или във високите,мотора започва да работи по-твърдо,може и да пропушва повече

                        Коментар


                          #27
                          Не, нямаше разлика преди и след смяната. Интересно, че имаше белег и на водната помпа, при което майстора се учуди :D
                          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                          Fiat Auto S.p.A

                          Коментар


                            #28
                            milanist22 написа:
                            Не, нямаше разлика преди и след смяната. Интересно, че имаше белег и на водната помпа, при което майстора се учуди :D
                            Бъди сигурен, че ремъка е разминат Там белези няма, единствено на разпределителният вал, както казах. Просто някой си е мацал с маркера, някой "майстор".
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #29
                              момчето каза, че няма разлика, значи не е от това, или трябва да няма усет явно... не му давайте предварения и закъснения щом не е от там, тва е добре на бензинов двигател но на дизел незнам, не е желателно Може да имаш спукан кулер, маркуч или турбото да не е в час , или кулера просто да е мръсен като кочина и да не охлажда въздуха... тва е мощноста студения въздух или дюзи може да има запушени, потапяш ги за 10 мин в кисилина и няма да си познаеш колата, ако са били запушени де
                              Punto JTD
                              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                              Коментар


                                #30
                                Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера
                                Това не е нормално да е така - започни от там. Виж и дали не ти пада кечето на предния капак пред отвора за въздух.

                                Коментар

                                Working...
                                X