С откачена букса на дебиломера е една идея по-спъната! Без лог в движение няма да се размина! Интересно, че с откачена букса това забиване м/у 2500-2700 оборота го няма...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спънато JTD!
Collapse
X
-
Понеже не става ясно до къде я докара, ще споделя нещо от личен опит - гореща новина дет се вика :D Направо пари Смених си само въздушния филтър преди седмица и пътувах до София и обратно ( от Русе ). Таа .... Не върви Мара и това си е Попушва си, чуди се като дам газ ... Мъка ! Преди смяната на филтъра нямаше грижи, но нали навъртя към 7000 + км. , реших да го сменя преди пътуването. Е, днес пак го смених , ама с друга марка - полски някакъв и колата си живна като преди. Тоя гадния има един дунапрен от долната страна, а отгоре няма метална мрежа. Марката не се сещам, а кутията я метнах в контейнера със стария филтър в нея. Ако проблема ти се е появил след смяна на филтри, няма да е зле да пробваш с друг въздушен филтър. Аз лично не очаквах да попадна на такова менте, и то от магазин от който предпочитам да си купувам консумативи и винаги съм бил доволен от тях.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
виж са ... има и една друга работа ... колата я имаш от 2 месеца и аз моята я имам от толкова ами да ти кажа май си и свикнал вече щото аз явно свикнах на моята ... когато кача някой приятел вика "страшно върви" а на мен ми се вижда умаляла ... земи си измии отпреде радиатора и кулера хубаво извади си в.филтър и го иступай ... ако не ти хареса как върви затапи си ЕГР или си направи ремап ... успех
Коментар
-
Всички филтри са сменени с добри такива! Пввозих mitaka_neikov от форума и сподели, че има странно прехлъцване между 2500/2700 оборота. Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера. ЕГР-а ще бъде затапен идната седмица. Ще споделя резултати!FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
milanist22 написа:Всички филтри са сменени с добри такива! Пввозих mitaka_neikov от форума и сподели, че има странно прехлъцване между 2500/2700 оборота. Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера. ЕГР-а ще бъде затапен идната седмица. Ще споделя резултати!Fiat palio 1.7td
Коментар
-
milanist22 написа:Всички филтри са сменени с добри такива! Пввозих mitaka_neikov от форума и сподели, че има странно прехлъцване между 2500/2700 оборота. Колата набира по-добре с откачена букса на дебитомера. ЕГР-а ще бъде затапен идната седмица. Ще споделя резултати!
Коментар
-
milanist22 написа:Сменил съм абсолютно всички консумативи (масла, ремъци, ролки, филтри!)Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Не, нямаше разлика преди и след смяната. Интересно, че имаше белег и на водната помпа, при което майстора се учуди :DFIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
milanist22 написа:Не, нямаше разлика преди и след смяната. Интересно, че имаше белег и на водната помпа, при което майстора се учуди :DFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
момчето каза, че няма разлика, значи не е от това, или трябва да няма усет явно... не му давайте предварения и закъснения щом не е от там, тва е добре на бензинов двигател но на дизел незнам, не е желателно Може да имаш спукан кулер, маркуч или турбото да не е в час , или кулера просто да е мръсен като кочина и да не охлажда въздуха... тва е мощноста студения въздух или дюзи може да има запушени, потапяш ги за 10 мин в кисилина и няма да си познаеш колата, ако са били запушени де
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар