Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спънато JTD!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спънато JTD!

    Колеги, наблюдавам спад в мощността на моето ЖТД, от два месеца е при мен колата.- когато тръгне да набира от ниски (1500рпм) обороти се чува едно щракане до 2200-2300рпм все едно "чука аванс". Пробвах с нафта от много места, включително Макс Моушън и други прехвалени, ефект - нулев!- около 2500-2600рпм има едно забиване, колеги от форума твърдят, че е нормално за жтд, колко е нормално незнам!- на диагностиката нищо интересно не показа като записани грешки (изгоряла подгревна свещ), никога не е влизала в авариен режим, показва, че ЕГР-а работи добре!(диагностиката е превена във Варна при Иво - pininfarina)- турбо пътищата съм ги проверявал около 10 пъти и май са ОК- когато има пуснати фарове зад мен , забелязвам, че си попушва постоянно, когато газта е до ламаринатаОбщо взетот това са симптомите на Бравока. Мисля, че може още много да се очаква от него :D
    FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
    То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
    Fiat Auto S.p.A

    #2
    откачи буксата на дебитомера и покарай 2-3деня да видиш има ли ефектза щраканеточукането на аванс)това е от дюзите но щом не гасне под напън във високи обороти са "добре"
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      и аз съм за починал дебитомер(там грешка рядко изписва).черния дим е типичен признак.иначе за разпръсквачите-отделно.

      Коментар


        #4
        Да дебитомер и добра идея, аз да предложа и още една малко глупава ама все пак - гориве филътр кога е сменян ?
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Горивен филтър не съм го сменял, но едва ли някога е сменян... Ако откача буксата на дебитомера, после ЕКУ-то ще си го познае ли?
          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
          Fiat Auto S.p.A

          Коментар


            #6
            milanist22 написа:
            Горивен филтър не съм го сменял, но едва ли някога е сменян... Ако откача буксата на дебитомера, после ЕКУ-то ще си го познае ли?
            Горивния филтър се сменя - на 30 хил според завода и на 20 според нашите горива тука....Няма проблем да си откачиш дебитомера, ще го познае после!
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              Yavor написа:
              milanist22 написа:
              Горивен филтър не съм го сменял, но едва ли някога е сменян... Ако откача буксата на дебитомера, после ЕКУ-то ще си го познае ли?
              Горивния филтър се сменя - на 30 хил според завода и на 20 според нашите горива тука....Няма проблем да си откачиш дебитомера, ще го познае после!
              +1Провери и въздушния филтър, много бързо се затлачва. Моя на 3 - 5 хил км го вадя и го изтръсквам, ако знаеш колко мизерия излиза и как се усеща разликата - направо няма да повярваш :D Тея прахосмукачки засмукват една камара пепел и мизерии по нашите пътища, но така си е при нас.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Тия коли не случайно си имат компютри За да не се сменят ей така разни работи на догатки. Забелязал съм че повечето теми във форума започват с имам проблем с колата и разни симптоми.Отговорът винаги е добра диагностика в реално време, когато колата е под товар и прави дадена мизерия ! Така може да се видят въздух, гориво, времена на впръскване и т.н. и да се вземе адекватно решение на проблема.
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  #9
                  mitaka_neikov написа:
                  Тия коли не случайно си имат компютри За да не се сменят ей така разни работи на догатки. Забелязал съм че повечето теми във форума започват с имам проблем с колата и разни симптоми.Отговорът винаги е добра диагностика в реално време, когато колата е под товар и прави дадена мизерия ! Така може да се видят въздух, гориво, времена на впръскване и т.н. и да се вземе адекватно решение на проблема.
                  Лог в движение .
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #10
                    Не се занимавай с излишни диагностики. Запуши си ЕГР-а, във форума има много хубави теми по въпроса специално за твоят двигател, даже има и чертеж на планките. Виж си и турбо пътищата, отново има хубави теми къде точно се пукат на този двигател. Виж си въздушният филтър както ти е казал Dido_Lyubenov и ако не е сменян или е много мръсен го смени. Намери си свестен човек, който има фиксатора за коляновият вал и виж зацепването на ремъка, задължително. Дебитомера го провери дали работи с най-обикновен мултицет, отново има тема по въпроса и ако не работи му откачи буксата и си карай колата
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #11
                      ilko-gd написа:
                      Не се занимавай с излишни диагностики. Запуши си ЕГР-а, във форума има много хубави теми по въпроса специално за твоят двигател, даже има и чертеж на планките. Виж си и турбо пътищата, отново има хубави теми къде точно се пукат на този двигател. Виж си въздушният филтър както ти е казал Dido_Lyubenov и ако не е сменян или е много мръсен го смени. Намери си свестен човек, който има фиксатора за коляновият вал и виж зацепването на ремъка, задължително. Дебитомера го провери дали работи с най-обикновен мултицет, отново има тема по въпроса и ако не работи му откачи буксата и си карай колата
                      Колега недаваш лош съвет и това си е вариант, но плащаме по 160лв. данък за тази кола на година, само защото е 105 коня! Като изключиш дебитомера ще я скопиш до към 95, и от там идва въпроса защо? Като на кола 95 коня данъка й е 25-30лв. Мен това лично много ме дразни, ремапнал съм си я да не съм капо и си правя кефа с нея, че да не ме е яд ! Всеки сам избира и си преценява за себе си де, някои хора наистина нямат финансова възможност.
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        #12
                        между другото не съм питал светва или не чека и кога и в какви режими.

                        Коментар


                          #13
                          Не, чека не свети. След малко ще пътувам за работа с откачена букса на дебитомера, довечера ще пиша как се се държала колата.
                          FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
                          То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
                          Fiat Auto S.p.A

                          Коментар


                            #14
                            това е добре защото се ограничават причините за загубата на мощност-дебитомер,проблем с турбо пътища,егр,запушен катализатор и не на последно място неправилно зацепен ангренажен ремък.предполагам е първото но все пак не се знае

                            Коментар


                              #15
                              Почисти МАП-сензора- намира се на гърба на смукателния колектор от страната на купето. И направи диагностика- във Варна все един диагностик ще се намери.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X