Колеги, наблюдавам спад в мощността на моето ЖТД, от два месеца е при мен колата.- когато тръгне да набира от ниски (1500рпм) обороти се чува едно щракане до 2200-2300рпм все едно "чука аванс". Пробвах с нафта от много места, включително Макс Моушън и други прехвалени, ефект - нулев!- около 2500-2600рпм има едно забиване, колеги от форума твърдят, че е нормално за жтд, колко е нормално незнам!- на диагностиката нищо интересно не показа като записани грешки (изгоряла подгревна свещ), никога не е влизала в авариен режим, показва, че ЕГР-а работи добре!(диагностиката е превена във Варна при Иво - pininfarina)- турбо пътищата съм ги проверявал около 10 пъти и май са ОК- когато има пуснати фарове зад мен , забелязвам, че си попушва постоянно, когато газта е до ламаринатаОбщо взетот това са симптомите на Бравока. Мисля, че може още много да се очаква от него :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спънато JTD!
Collapse
X
-
Горивен филтър не съм го сменял, но едва ли някога е сменян... Ако откача буксата на дебитомера, после ЕКУ-то ще си го познае ли?FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
milanist22 написа:Горивен филтър не съм го сменял, но едва ли някога е сменян... Ако откача буксата на дебитомера, после ЕКУ-то ще си го познае ли?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:milanist22 написа:Горивен филтър не съм го сменял, но едва ли някога е сменян... Ако откача буксата на дебитомера, после ЕКУ-то ще си го познае ли?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Тия коли не случайно си имат компютри За да не се сменят ей така разни работи на догатки. Забелязал съм че повечето теми във форума започват с имам проблем с колата и разни симптоми.Отговорът винаги е добра диагностика в реално време, когато колата е под товар и прави дадена мизерия ! Така може да се видят въздух, гориво, времена на впръскване и т.н. и да се вземе адекватно решение на проблема.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Тия коли не случайно си имат компютри За да не се сменят ей така разни работи на догатки. Забелязал съм че повечето теми във форума започват с имам проблем с колата и разни симптоми.Отговорът винаги е добра диагностика в реално време, когато колата е под товар и прави дадена мизерия ! Така може да се видят въздух, гориво, времена на впръскване и т.н. и да се вземе адекватно решение на проблема.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Не се занимавай с излишни диагностики. Запуши си ЕГР-а, във форума има много хубави теми по въпроса специално за твоят двигател, даже има и чертеж на планките. Виж си и турбо пътищата, отново има хубави теми къде точно се пукат на този двигател. Виж си въздушният филтър както ти е казал Dido_Lyubenov и ако не е сменян или е много мръсен го смени. Намери си свестен човек, който има фиксатора за коляновият вал и виж зацепването на ремъка, задължително. Дебитомера го провери дали работи с най-обикновен мултицет, отново има тема по въпроса и ако не работи му откачи буксата и си карай колатаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Не се занимавай с излишни диагностики. Запуши си ЕГР-а, във форума има много хубави теми по въпроса специално за твоят двигател, даже има и чертеж на планките. Виж си и турбо пътищата, отново има хубави теми къде точно се пукат на този двигател. Виж си въздушният филтър както ти е казал Dido_Lyubenov и ако не е сменян или е много мръсен го смени. Намери си свестен човек, който има фиксатора за коляновият вал и виж зацепването на ремъка, задължително. Дебитомера го провери дали работи с най-обикновен мултицет, отново има тема по въпроса и ако не работи му откачи буксата и си карай колатаFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Не, чека не свети. След малко ще пътувам за работа с откачена букса на дебитомера, довечера ще пиша как се се държала колата.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар