Здравейте колеги с дизелови двигатели,а и не само с такива.Съветвам ви следното за през зимата.Първо започвайте с добавките като ги редувате Хелиос,Редекс,Лики Моли.Второ не дръжте много гориво в резервоара зареждайте преди да тръгвате на път,но това като паднат температурите много под нулата.Трето проверете си подгрев.свещи за да не е...те ма..та на стартера.Четвърто проверете си акумулаторите дали са по норма с електролит,тествайте ги/теста е два лева/и по желание ги разредете бавно за около два дни с една 20вата крушка и после ги заредете напълно в зависимост от амперчасовете и зарядното за еди колко си часа.Огледайте всички гумени съединения внимателно да не стане така че при минусови температури да се окаже че нещо се е спукало.Проверете гъстотата на и ефективността на охладителната течност и при необходимост я подменете/антифриза има срок на годност 2-3 години или около 150000-200000 км които пак са му много.Впръскайте във всички ключалки и механизми на вратите подходящ спрей против замръзване.След първия сняг започвайте с вестниците под стелките на пода обират влагата и ги изхвърляте.Съветвам ви да промиете системата при подмяната на охл.течност в обратна посока със струя вода да не стане така че да има теми от рода на "парното не иска да духа топло".желателно е да карате с включени фарове и при снеговалеж със задна светлина против мъгла.Накрая завъшвам с гумите които не са за подценяване и ако имате възможност хвърлете едни вериги,буксирно въже,ръкавици,стъргалка за лед и една лопата в багажника не ги носите на гръб все пак.Пожелавам на всички лека и безаварийна зима която май ще бъде сурова тази година и ако видите закъсал автомобил спирайте защото не се знае кой е вътре и какви дечица или др. има вътре които студуват.Ако някой има нещо да допълни нека го направи и ако има възможност нека темата стане важна.p.s.По възможност не задействайте ръчната спирачка при по студено време защото аз лично съм карал с две задни блокирали колела или ще замръзнат жилата или накладките за барабаните.ЛЕКА И БЕЗАВАРИИНА.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един съвет към всички с дизел.
Collapse
X
-
Re: Един съвет към всички с дизел.
Tornado написа:Второ не дръжте много гориво в резервоара зареждайте преди да тръгвате на път,но това като паднат температурите много под нулата.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
-
Re: Един съвет към всички с дизел.
perlsite написа:Tornado написа:Второ не дръжте много гориво в резервоара зареждайте преди да тръгвате на път,но това като паднат температурите много под нулата.http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Няколко съвета и от мене: Намажете си гумените уплътнения по вратите и багажника с глицерин, защото зимата на по голям студ е възможно да замръзнат и да залепнат за вратата. Ако дръпнеш по грубо става грозна картинка със скъсани уплътнения. Сменете си чистачките ако не са хубави и също така махнете всякакви щори по задните прозорци, защото е много гадно за този който кара зад вас. И най-важното, поне за мен, карайте по-бавно и по-безопасно. Знам от опит какво е да се завъртиш на 180 градуса, карайки с 70км/ч. При това вината не беше в шофьора(аз се возех на предна седалка), а в коловозите по пътя. Просто както си караш и изведнъж колата става неуправляема. По-добре да не се правим на безсмъртни.Зимата е най-неподходящото време да се правиш на състезател по пътя"Obviously you don't know, who are you fucking with!" /Blade/
Fiat Tempra 1.9 TDs
Subaru Legacy 2.0i
Коментар
-
Re: Един съвет към всички с дизел.
Dodo 155 написа:perlsite написа:Tornado написа:Второ не дръжте много гориво в резервоара зареждайте преди да тръгвате на път,но това като паднат температурите много под нулата.Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.
Коментар
-
Обяснението за поддържане на малко количество гориво в резервоара е едно, но аз категорично не го споделям!По-бързо се затопля от обратната нафта която се връща в резервоара.... но, образуването на конденз и от там вода е 100% гарантирано.По-нататък нещата са ясни!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Doky написа:Попринцип съм съгласен с почти всичко,само тва за резервоара,и аз знам,че трябва да е по възможност пълен заради конденза,но за добавките последно какво ще кажете,със или без тях?П.С.- Не ми се вярва тая зима да е тежка,щото просто няма да има като миналата арктическият студ от русияSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар