Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на дюзи на Фиат Палио 1.7 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сваляне на дюзи на Фиат Палио 1.7 тд

    Здравейте колеги!Искам да попитам дали има някакъв специален инструмент за свалянето на дюзите на въпросния мотор, защото само с гаечен ключ ми се струва невъзможно. Във форума намерих за JTD , но не и за обикновен td.

    #2
    ТОЗИ или подобен.
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      И с обикновена лула 27 става макар да е по-неудобно, но кой каквото има
      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

      Коментар


        #4
        Със гаячен или лула е меко казано напълно непрофисионално да не казвам други думи.Една висока вложка 27мм. не струва милиони!Не разбрах защо ще се свалят,ако е за проверка този който ще ги проверява би трябвало да може и да ги свали.Задължително се сменят подложките под дюзите!!!!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Със гаячен или лула е меко казано напълно непрофисионално да не казвам други думи.Една висока вложка 27мм. не струва милиони!Не разбрах защо ще се свалят,ако е за проверка този който ще ги проверява би трябвало да може и да ги свали.Задължително се сменят подложките под дюзите!!!!
          Не претендирам за професионалност , ама не е като с чук и секач.
          Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
          ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

          Коментар


            #6
            В повечето случаи лулата идва дебела и не може хем да влезе на дюзата хем в гнездото и!Да не говорим че има куп други неща които ще пречат в и без това малкото място пред дюзите на посочения мотор.За това най-добре с дълбока "чашка"(камък/вложка) 27 мм.

            Коментар


              #7
              Значи проблема е ,че сутрин, докато мина първите десетина километра пуши доста и мирише на неизгоряла нафта. След като позагрее няма проблем. Имам две дюзи и смятам да пробвам със смяната им дали ще има някакъв ефект.

              Коментар


                #8
                На мен пък по някога ми омръзва да говоря едно и също и да няма кой да разбере след прочетеното!Ти в момента се съмняваш в работата на дюзите-нали?За да ги провериш ти трябва стенд,само че не ти се дават пари!!!И преди да ти кажа да не се занимаваш с глупости ,ще си позволя да ти обясня какви са симптомите на пикаеща дюза.Ако има пикаеща дюза мотора ще чука силно(като на предвърение) но не равномерно(на всички цилиндри) и ще пуши бяло.Сега ако те попитам чука ли мотора ще отговориш сигурно -не! Ако не чука проблема не е в дюза а в центровка.Има закъснение с начало на момента на подаване на гориво и за това на студено пуши бяло и най вероятно по-трудно пали.Ако не ме лъже паметта трябва да има и едно жило (като "смукач") за издърпване при студен старт,ползваш ли го?Сега почни от начало да опишеш проблема без да те мързи и кажи от кога е така и има ли нещо общо смяната на ремъка!Успех!

                Коментар


                  #9
                  specialista написа:
                  На мен пък по някога ми омръзва да говоря едно и също и да няма кой да разбере след прочетеното!Ти в момента се съмняваш в работата на дюзите-нали?За да ги провериш ти трябва стенд,само че не ти се дават пари!!!И преди да ти кажа да не се занимаваш с глупости ,ще си позволя да ти обясня какви са симптомите на пикаеща дюза.Ако има пикаеща дюза мотора ще чука силно(като на предвърение) но не равномерно(на всички цилиндри) и ще пуши бяло.Сега ако те попитам чука ли мотора ще отговориш сигурно -не! Ако не чука проблема не е в дюза а в центровка.Има закъснение с начало на момента на подаване на гориво и за това на студено пуши бяло и най вероятно по-трудно пали.Ако не ме лъже паметта трябва да има и едно жило (като "смукач") за издърпване при студен старт,ползваш ли го?Сега почни от начало да опишеш проблема без да те мързи и кажи от кога е така и има ли нещо общо смяната на ремъка!Успех!
                  Specialista, Цар си! Много си прав - описал си точно проблема ми. Зимата скъсах ремък и съответно правих клапани, глава и всичко необходимо. Центровката си правих също сам по данни от форума и audata- та. Тук http://admin.home.karrykarry2.operau...13955.JPG/view са снимки на белезите /на коляновия вал не е много сполучлива, но гарантирам, че е точно на белега/ Направи ми впечатление, че имам два белега на помпата- жълт и червен. Аз я зацепих на жълтия. На разпред. вал също има червени белези. Дали да пробвам за зацепя на тях?п.п. Нямам нищо като смукач.

                  Коментар


                    #10
                    Слушай пич,не си прави експерименти да въртиш разпределителния вал щото ще сгънеш клапаните пак!!!!Проблема е в зацепването на помпата! Ако си на правилния белег значи ти трябва съвсем малка корекция на помпата.Ако не си колата ще пали много трудно да не кажа невъзможно по нормалния начин и ще пуши много.Халабината на клапаните как е?Няма да ти казвам че центровката се прави със индикатор на този мотор,но щом преди е вървяла а след твоята намеса неще търси причината във това което си правел!!!!Най-лесно ще се ориентира по този начин:1.слагаш кол.вал на белега 2.разпределителния също на белега(него можеш да го провериш като отвориш капака на клапаните и гърбиците на първи цилиндър трябва да са нагоре и двете).3.даваш на контакт и почваш на ръка или със ключ да въртиш помпата докато ясно разбереш в кой момент подава на щуцера който отива на първи цилиндър.това се случва малко по-рано от белега,но ти определя на кой белег да зацепиш.Правиш и караш!Успех!

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Слушай пич,не си прави експерименти да въртиш разпределителния вал щото ще сгънеш клапаните пак!!!!Проблема е в зацепването на помпата! Ако си на правилния белег значи ти трябва съвсем малка корекция на помпата.Ако не си колата ще пали много трудно да не кажа невъзможно по нормалния начин и ще пуши много.Халабината на клапаните как е?Няма да ти казвам че центровката се прави със индикатор на този мотор,но щом преди е вървяла а след твоята намеса неще търси причината във това което си правел!!!!Най-лесно ще се ориентира по този начин:1.слагаш кол.вал на белега 2.разпределителния също на белега(него можеш да го провериш като отвориш капака на клапаните и гърбиците на първи цилиндър трябва да са нагоре и двете).3.даваш на контакт и почваш на ръка или със ключ да въртиш помпата докато ясно разбереш в кой момент подава на щуцера който отива на първи цилиндър.това се случва малко по-рано от белега,но ти определя на кой белег да зацепиш.Правиш и караш!Успех!
                      Хлабината е в нормите според датата/ смених доста пулове/, белезите определих точно така, както казваш.Явно трябва лека корекция на помпата, но... къде в Плевен или как да я направя сам?

                      Коментар

                      Working...
                      X