Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инструмент за демонтаж на шайбата на алтернатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не притеснява ме дали шлиците ще станат на шайбата иначе шестограма го имам. Сега го поръчах пък после ще пусна и снимки и ще кажа дали е станало.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #17
      Има многобразие но с различна форма. Когато ми трябваше звъннах и казах че ми трябва ключ за шабите на динамата с ситни шлици- донесоха ми такъв (само че на форс) пасна от раз и до сега не съм срещал шаиба с шлици на която да не стане.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #18
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56910 Тази тема може да ти помогне. http://www.profi.bg/search.php?find=...ED%E0%F2%EE%F0 Инструмента.
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #19
          Инструментчето дойде и като по чудо стана. Цената е 9.50лв и ако на някой му се наложи да си сваля шайбата и не му се занимава със сервизи да го дерат ето това е решението. Довечера като застана под колата ще направя снимки и на процедурата ,за да довърша темата. Ето снимки на джаджата.
          FIAT STILO 1.9JTD 2002

          Коментар


            #20
            Много евтин този ключ Колко развивания/завивания ще направи преди да се унищожи

            Коментар


              #21
              Ами реално толкова струва ,защото комплектите на реномирани марки струват около 50-60лв а вътре са няколко вида като размер и като се сметне колко излиза един елемент цената е точно такава. Но на мен не ми трябва цял комплект ,а точно за моята шайба ,но и 1 отвиване завиване да издържи е по-добре от финансова гледна точка ,защото в сервиза надали ще вземат само 9.50лв.
              FIAT STILO 1.9JTD 2002

              Коментар


                #22
                http://www.youtube.com/watch?v=ehLyGvcIFg8 Ето това е прецаканата ролка ,която вече е за боклука.
                FIAT STILO 1.9JTD 2002

                Коментар


                  #23
                  Колега би ли обяснил, по подробно за инструмента? Снимките нещо не излизат. Аз съм с Либра 1.9 JTD 105 к.с. При мен някой е сложил обикновенна шайба. Махането и може да стане сигурно на място. Но новата как да я завия?
                  Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                  Коментар


                    #24
                    Deqn написа:
                    Колега би ли обяснил, по подробно за инструмента? Снимките нещо не излизат. Аз съм с Либра 1.9 JTD 105 к.с. При мен някой е сложил обикновенна шайба. Махането и може да стане сигурно на място. Но новата как да я завия?
                    Новата се завива много лесно, ако имаш нужните инструменти: http://www.youtube.com/watch?v=p52VT...ailpage#t=117s

                    Коментар


                      #25
                      =Rudi= написа:
                      Deqn написа:
                      Колега би ли обяснил, по подробно за инструмента? Снимките нещо не излизат. Аз съм с Либра 1.9 JTD 105 к.с. При мен някой е сложил обикновенна шайба. Махането и може да стане сигурно на място. Но новата как да я завия?
                      Новата се завива много лесно, ако имаш нужните инструменти: http://www.youtube.com/watch?v=p52VT...ailpage#t=117s
                      Въпроса е дали ще имам място без да махам алтернатора?
                      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                      Коментар


                        #26
                        При мен единственото място без да се вади алтернатора от коша беше между купето и полуоската. С пистолет става най-лесно ,резбата е нормална.
                        FIAT STILO 1.9JTD 2002

                        Коментар


                          #27
                          KUM4o написа:
                          При мен единственото място без да се вади алтернатора от коша беше между купето и полуоската. С пистолет става най-лесно ,резбата е нормална.
                          Интересно.А на Браво/а, Мареа JTD, дали ще стане без да се сваля алтернатора? Някой пробвал ли е?
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            #28
                            То и свалянето на алтернатора не ме плаши много при Либра 1.9. Казват в ръководството свалят се наколко неща и се вади между двигателя и купето. Мисля че при браво 1.9 е същото. Сваля се горивен филтър, ЕГР, реле подгрев и се освобождава доста място. Казват развива се алтернатора и се вади нагоре.
                            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                            Коментар


                              #29
                              Да ,но пак е свързано с много разглабяне. Отвиваш на канал или подемник вдигате колата и се премахват на алтернатора 2-та болта ,които го държат. След като го откачиш от там го прибутваш над ауспуха и там между купето и полуоската с ударен пистолет с 2 врътвания шайбата пада слагаш новата и завиваш. Мислих и аз да свалям алтернатора ,но ако е само за шайба не си струва разглабянето ,поне при мен.
                              FIAT STILO 1.9JTD 2002

                              Коментар


                                #30
                                А ето и защо трябва шайбата да е такава:http://www.youtube.com/watch?v=rXehCcNzq_A
                                Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                                Коментар

                                Working...
                                X