Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.4 mJTD - при палене сутрин работи нестабилно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2.4 mJTD - при палене сутрин работи нестабилно

    Здравейте,при палене сутрин моята кочинка 2.4 mJTD работи нестабилно - тресе около 30 секунди и сякаш прекъсва.Ако обаче веднага след запалването задържа за 3 секунди над 2000 оборота, няма проблеми ?!Някой да е имал подобна драма?Ако я оставя примерно 7-8 часа непалена няма проблеми. Ако минат 12 часа се усеща същият проблем.Моят майстор ми разправя някакви фантасмагории за клапан на помпата която не държала налягане на горивото, но ми се струва че ме мята по върбите.

    #2
    Имах подобен проблем зимата на студен двигател. С тресенето имаше и бял пушек, докато не изфорсирам. Това стана след смяна на дебитомер, бях взел един гаден Хофер и явно докато си намери настройките правеше тези мизерии. Миришеше яко на сурова нафта. Чак не е за вярлване, че като сложих оригинален колата се успа.
    Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

    Коментар


      #3
      Какъв ти е горивният филтър ? Модел, марка ? За тази кола ли е ? Ако си с някой евтин филтрон от 20-30лв е нормално да ти пада горивото. Имат разлика в едни клапани вътре в самият филтър.

      Коментар


        #4
        egr, при положение, че държи налягане на горивото константно и корекцията по дюзи е константа.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          BO написа:
          egr, при положение, че държи налягане на горивото константно и корекцията по дюзи е константа.
          Разпръсквачи .
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            #6
            ЖТД не го бърка падането на налягането защото то си пада при всяко гасене затова има помпа в резервоара а пък и всички знаем че няма ли достатъчно налягане в системата(280-300бара)дюзите не отварят и колата не паликолега провери си дюзите дали са наред и си изчисти цетката на регулатора
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Горивния е някакъв скъп (140+ лв, уж оригинален), аз проблема го имах и преди да я сервизирам със стария филтър.Забелязвам че колкото повече я карам, толкова по-малко мизерии почва да прави.За ЕГР-а - чистен е, работещ.За дебитомера - дава коректни стойности (оригиналния е) на диагностика.Може ли малко инфо за тази цедка? Нещо с търсачката нямам голям успех...И аз си мисля за дюзите, но преди да ги подкарам на чистене (че доколкото разбрах от майстора са пиезо дюзи по 1000 лв на бройка нови) ще набия 1 добавка, пък току виж ми излязъл късмета.Мерси за отговорите

              Коментар


                #8
                Въздух........в системата, стига със сложните диагностики, нека първо да си сложи прозрачни маркучи............ :D
                Fiat Punto 1,7 td
                Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                Коментар


                  #9
                  jeniro написа:
                  Въздух........в системата, стига със сложните диагностики, нека първо да си сложи прозрачни маркучи............ :D
                  Излишна занимавка в случая.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #10
                    D. Stanev написа:
                    Имах подобен проблем зимата на студен двигател. С тресенето имаше и бял пушек, докато не изфорсирам. Това стана след смяна на дебитомер, бях взел един гаден Хофер и явно докато си намери настройките правеше тези мизерии. Миришеше яко на сурова нафта. Чак не е за вярлване, че като сложих оригинален колата се успа.
                    Ами и аз мислих за подгревни свещи или нещо от сорта, но нямам как да го видя - моята има DPF или FAP зависи коя номенклатура ви харесва повече и пушек няма как да видя. За миризмата - мирише си на изгорял дизел. Не усешам промяна във миризмата при студена/топла кола.Някой да е ползвал добавка за почистване на дюзи - препоръки или пък оплаквания?Мерси предварително

                    Коментар

                    Working...
                    X