Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как Еку-то мери колко процента е отворен ЕГР

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как Еку-то мери колко процента е отворен ЕГР

    Откачих буксата на ЕГР и гледам вътре само 2 пина- Та се замислих аджеба как ФЕС показва процентите на които е отворен ЕГР?Колко ома резистор да му закача за да не разпознава екуто че съм го откачил клапана?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    С помощта на дебитомера.

    Коментар


      #3
      Откачих го и карах без него, лампата не светна.Колата върви като ухапана без него.Обаче ми се струва че сега загрява по бавно.Възможно ли е ЕГР-то да има отношение към загряването?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        infineon написа:
        Възможно ли е ЕГР-то да има отношение към загряването?
        Да, има. От изпускателния колектор към ЕГР-а рециркулационната тръба минава през топлообменник чрез който подгрява водата (изглежда като резонаторно гърне)
        Прикачени файлове
        Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

        Коментар


          #5
          Това на снимката ЕГР от 1.3 мултиджет ли е?При мен нямам спомен да съм виждал такива тръбички с антифриз.В крайна сметка как е по добре да се кара- от махнат или с работещ ЕГР?По другите теми гледам че хората масово го затапват.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            infineon написа:
            Това на снимката ЕГР от 1.3 мултиджет ли е?При мен нямам спомен да съм виждал такива тръбички с антифриз.В крайна сметка как е по добре да се кара- от махнат или с работещ ЕГР?По другите теми гледам че хората масово го затапват.
            Не е от 1.3 мджет. Не знам там как точно е устроен топлообмена, но явно го има щом усещаш разлика в загряването. Относно затапването, затапват го, но не е болка и да не се затапи, може просто да се остави без управление.
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              #7
              Изчетох половината тема за егр- то и се обърках вече какво е по добре.Наистина ли при изключен егр дебитомера ще отчита повече въздух и съответно ще пуска повече гориво?Пише и че падала температурата на изгорелите газове което било лошо.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                infineon написа:
                Изчетох половината тема за егр- то и се обърках вече какво е по добре.Наистина ли при изключен егр дебитомера ще отчита повече въздух и съответно ще пуска повече гориво?Пише и че падала температурата на изгорелите газове което било лошо.
                Ами това, което си написал, и/или може би разбрал е точно на обратно
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Провери по руските форуми- ония правят разни трикове и ги "лекуват". Прочети и тази тема-http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=72037.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #10
                    http://www.mjet.it/howto/egr/egr.htmlЗа лекуването намерих това- само дето на едно място пише 33 ома а на друго 27 и незнам кое е вярното.А без резистор ако не свети лампата значи колата не влиза в авариен режим и не е проблем да карам така?
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      infineon написа:
                      http://www.mjet.it/howto/egr/egr.htmlЗа лекуването намерих това- само дето на едно място пише 33 ома а на друго 27 и незнам кое е вярното.А без резистор ако не свети лампата значи колата не влиза в авариен режим и не е проблем да карам така?
                      Точно.
                      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                      Коментар

                      Working...
                      X