Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Браво JTD - не върви - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    delete написа:
    Добре колеги, последно да разбирам, че направо съм си за нов дебитомер? Четох, че е най-добре да си взема пак на Бош и че в Ауто+ били евтини, дали още ги има на тези цени, защото на мен ми обявиха цена от 250 лв за нов Бош.
    Сменяй си само датчика без тръбата, в АХМ BOSCH е 178.83лв.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      Да направя едно уточнение!Бош не предлагат само патрон за дебитомера така ,че си направи извода какво ще си купиш! :D

      Коментар


        #18
        hamoto написа:
        Да направя едно уточнение!Бош не предлагат само патрон за дебитомера така ,че си направи извода какво ще си купиш! :D
        Ще си купи Хофер, представен като Бош. Между другото, преди около 2 години си купих оригинален дебитомер Бош от Ауто Плюс за 130 лв барабар с тръбата!

        Коментар


          #19
          Airfan написа:
          hamoto написа:
          Да направя едно уточнение!Бош не предлагат само патрон за дебитомера така ,че си направи извода какво ще си купиш! :D
          Ще си купи Хофер, представен като Бош. Между другото, преди около 2 години си купих оригинален дебитомер Бош от Ауто Плюс за 130 лв барабар с тръбата!
          Утре ще отскоча до Ауто Плюс да видя да не им е хартисал някой :D

          Коментар


            #20
            Бяха евтини преди време, после им вдигнаха цените почти двойно, така че забрави! Аз още се ядосвам че не си купих един резервен на времето, мислех че моят работи. Иначе си вземи оригиналем Бош, от "Киров" примерно. Идва комплект с търба, и задължително холограмен стикер. Мисля че инаше и някакъв сериен номер, който можеш да провериш на сайта им, дали частта е оринална.
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #21
              Купувах дебитомер за Стило БОШ, от АХМ, с доставката от Германия излезе 240 лева! Не предлагаха само куплунга, вървеше комплект с тръбата!
              FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

              Коментар


                #22
                hamoto написа:
                Да направя едно уточнение!Бош не предлагат само патрон за дебитомера така ,че си направи извода какво ще си купиш! :D
                Не знам какво предлагат BOSCH, но аз конкретно съм купувал така наречения от теб патрон/датчик и поне на външен вид (щампи, маркировки, цифрови кодове) бе абсолютно 1/1 с моя оригиналния.п.с. датчика не бе окомплектован с оригинална опаковка/кутия.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #23
                  В крайна сметка смених дебитомера и сега колата си не сака гумите :D Можете да затворите темата и благодаря на всички

                  Коментар


                    #24
                    Да не отварям нова тема, ще пиша в тази. Аз карам с китайски дебитомер и не открих осезаема разлика във вървежа с новия и със стария който не работеше.Моля ако има някой колега от София с ЖТД което е с бошов работещ дебитомер да пише на лично с телефон да му звънна, за да ги разменим само за една проба.Моята кола върви като 1.4 75 коня кола :D 0 - 100 13 секунди и грам пъргавина не показва. Четох във форума на рено, че ако е мап сензор като го откачиш и колата ако върви по добре значи е мап-а. Откачих го стана по зле. Дебитомера като го откача и като е закачен не виждам голяма разлика.Благодаря ви колеги.
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #25
                      Относно вървенето, доста хора казват че няма голяма разлика на тези мотори, че даже била незабележима . Иначе без работещ дебитомер, и аз правя от 0-100 за около 13 секунди.
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #26
                        nikolce написа:
                        Относно вървенето, доста хора казват че няма голяма разлика на тези мотори, че даже била незабележима . Иначе без работещ дебитомер, и аз правя от 0-100 за около 13 секунди.
                        аз за толко ги правя и с работещ и с не работещ :D някаква супер малка разлика усетих като го смених. На диагностиката този новия даваше някакви показания (дали са реални не знам) Но не ме кефи как върви тази кола. Все едно карма 1.4 :DНа дълго си върви някак си по прилично .
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте, купих си втора рака оригинален бош от един колега от форума на алфа.Хора бедна ви е фантазията каква е разликата между китайския и оригиналния който не си знае даже километрите.С чисто новото китайче от 0 до 100 за около 13 секунди правехС БОШ дебитомера го засичам последния час на различни места (по обезопасени за по високи скорости ) 0 до 100 между 10.4 и 10.66 Явно натискам по различно време копчето или има лек наклон на различните места.Колата осезаемо се усеща как се напомпва след 2к оборота. Няма да споменавам промяна в звука на мотора.
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #28
                            Maf delete е решението и спестяването на 250лв за нов :D
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Maf delete е решението и спестяването на 250лв за нов :D
                              Ако го изтриеш софтуерно няма ли колата да си върви тегаво ??
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар


                                #30
                                Ако го слушаш него,италианските инженери ряпа да ядат.После колата я обявяваш за продан и казваш колко много болешки има и колко е скапана,ама след като я продадеш иначе си остава вечно твоя.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X