Проблема е следния. Усетих, че колата не върви и отидох при колега, който има същата. След като я покара, свалихме буксата на дебитомера, и колата започна да върви усезаемо повече, все едно е сложен чип. Също така забелязах, че е скъсано маркучето от турбото към гейта, но утре ще го сменя. Дали дебитомера е заминал, или на друго място да търся проблема? Като е включен колата е доста мудна, особено на 5-та скорост едвам набира.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво JTD - не върви - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Най сигурната проверка е да си размените дебитомерите с колегата си - ако неговата спре, работата е яснаСамо обаче ако са еднакви колите и еднакви дебитомерите - и то не само номерата отстрани на дебитомера, но и този на датчика.Макар че ако мотора е същия, може твоя дебитомер някога да е сменян и да не е точно какъвто е бил... темата е дълга.Маркучето го възстанови първо! От това може да почне да ти пренадува ако сложиш свестен дебитомер. Твоя сега отчита грешно и може би затова не си го усетил до сега.Иначе 2000г Браво мисля е 105 коня, което означава че няма променлива геометрия.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
delete написа:Маркучето днес ще го оправя. Иначе на диагностика дали ще покаже ако е дебитомера?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
И според мен е от скапан дебитомер. При мен като купих колата беше спъната до неузнаваемост. С откачен дебитомер живна и след като го смених и чипнах колата вече се кара съвсем по друг начин. Кадърен диагностик може да хване дали дебитомера е в час.Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
jimi69 написа:Иди при някой , който се занимава с чипове и мапване, и му кажи да ти махне софтуерно дебитомера , и хем по евтино хем вечно решение ще останеМай предпочитам да си купя нов дебитомер, но за момента ще потърся друг за проба
Иначе маркучето го смених, но трябва ли нещо да се обезвъздушава или така да си карам?
Коментар
-
tomsan написа:jimi69 написа:Иди при някой , който се занимава с чипове и мапване, и му кажи да ти махне софтуерно дебитомера , и хем по евтино хем вечно решение ще остане
Коментар
-
Леле малеПърво дебитомерът няма как да даде напрежение повече от 5 волта.Защо?За домашно.Той и 4.5 не може
Дебитомерът може да се "махне" софтуерно,без проблем,ама няма голям смисъл от това.Ако не бачка коректно просто си флат-ваш смоук лимитъра до небесата и си патрон.Мъркучлето е с вакуум ако е jtd100, на jtd105 е налягане
Не разбрах колегата с кой мотор е.
Коментар
-
janyboy написа:Леле малеПърво дебитомерът няма как да даде напрежение повече от 5 волта.Защо?За домашно.Той и 4.5 не може
Дебитомерът може да се "махне" софтуерно,без проблем,ама няма голям смисъл от това.Ако не бачка коректно просто си флат-ваш смоук лимитъра до небесата и си патрон.Мъркучлето е с вакуум ако е jtd100, на jtd105 е налягане
Не разбрах колегата с кой мотор е.
Коментар
-
delete написа:jimi69 написа:Иди при някой , който се занимава с чипове и мапване, и му кажи да ти махне софтуерно дебитомера , и хем по евтино хем вечно решение ще останеМай предпочитам да си купя нов дебитомер, но за момента ще потърся друг за проба
Иначе маркучето го смених, но трябва ли нещо да се обезвъздушава или така да си карам?
Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
janyboy написа:Леле малеПърво дебитомерът няма как да даде напрежение повече от 5 волта.Защо?За домашно.Той и 4.5 не може
Дебитомерът може да се "махне" софтуерно,без проблем,ама няма голям смисъл от това.Ако не бачка коректно просто си флат-ваш смоук лимитъра до небесата и си патрон.Мъркучлето е с вакуум ако е jtd100, на jtd105 е налягане
Не разбрах колегата с кой мотор е.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Yavor написа:Прав си - повече от 5 не може да покаже - толкова му е работното напрежение, но 4,5 - при пикови моменти - да, че и нагоре. Мога да три пратя 2 лога -мой и на емзо в който дебитомерите ни минават 4,5 волта за кратко.Друг въпрос имам към тебе - защо Стилото интерпретира 4 волта като 867,5mg/i, а 156цата - 320-330mg/i ? И графиката на Intake Air Quantity винаги ми е много под Desired Air Intake Quantity? А колата си се дръжи отлично.delete написа:Добре колеги, последно да разбирам, че направо съм си за нов дебитомер? Четох, че е най-добре да си взема пак на Бош и че в Ауто+ били евтини, дали още ги има на тези цени, защото на мен ми обявиха цена от 250 лв за нов Бош.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар