Заредих акумулатора, държах 20 секунди на стартер - не запали, а съобщението за липса на синхронизация между валовете така и не се появи пак.В петък ще я занеса при Румен, за да види какво и е. Като я оправят ще пиша какво е било
Имам горе долу сущиq проблем като теб колега. Пробжал ли си q на скорост да запали, при мен само така стажа жече и докато работеше изжадих едно от маркучетата за обратната нафта и текна доста от него. Доколкото сум чел теми трqбжа еджам да капе. Напражи си тоq тест. Дали е жузмойно от запушени дузи да не пали на журтене? (изжинqжам се за латиницата от мобилниq сум)
Имам горе долу сущиq проблем като теб колега. Пробжал ли си q на скорост да запали, при мен само така стажа жече и докато работеше изжадих едно от маркучетата за обратната нафта и текна доста от него. Доколкото сум чел теми трqбжа еджам да капе. Напражи си тоq тест. Дали е жузмойно от запушени дузи да не пали на журтене? (изжинqжам се за латиницата от мобилниq сум)
Махни всички маркучи за обратното гориво от дюзите и като въртиш на стартер нито една не трябва да връща от там гориво. Ако някоя пръска от там докато въртиш на стартер от нея ти се губи налягането и не пали.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
губите и двамата налягане в рейла в следствие на износени игли на разпръсквачите.или нови разпръсквачи или дюзи втора употреба ви решават проблема.но без диагностика не се хвърляйте
Как точно е открит проблемът не знам, защото Румен и Велин са го борили - общо-взето причината е била в това, че не е стигал ток до дюзите, за да отворят и поради това е вдигала налягане в рейла до 400, понякога и повече бара.Благодаря на отзовалите се.П.П. Прикачам графика от стартиране на двигателя взета снощи.
Егати каръшката работа!Добре е че е пак между живите.Аз лично след като разгледах първия лог бях сигурен че не е проблема в налягането."Ти да видиш" ... Поздрави!
Коментар