Не, прави сте, вчера вечерта го отворих и го източих. Бая изтече, според мен и по тръбите дето имаше гориво и то изтече. Над половин литър ми се стори.Причината да не го източвам е че един ден пищи, друг не, а ако имаше вода, според мен ще си пищи постоянно.Мислех си също да не е от добавка, щото слагах една за почистване, но от нея не пищеше.По рано ми пищеше от една добавка на лики моли за дизел. Като я изхаби, заедно с резервоара, спря да пищи, тогава.Почна да пищи като сложих OMV Max motion. Не съм сигурен дали не е съвпадение.Днес не пищя, ще видя дали по-натам няма да пищи.Ако започне пак да казва че има вода във филтъра, ще трябва да махам помпата в резервоара ми се струва, но все още не знам как се стига до нея
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Нищо няма да сваляш - има една добавка, на ЕКО я има - със снежинка на нея, купуваш я, хлясваш я цялата и си готов. Пише ДОБАВКА ЗА ДИЗЕЛ, ЗА АБСОРБИРАНЕ НА ВОДА.Води се за абсорбиране не водата - реално е някаква смес от спирт и керосини и не знам си още какво, но върши работа, определено. Ползвал съм я. Но не пазя флакона - бих ти я снимал.Освен това ако ти свети постоянно -означава че имаш МНОГО вода във филтъра. Като е малко си стои на дъното и не може да запали датчика - само като се размандахерца преминава през него и го активира.
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Източете си водата от филтъра и не се занимавайте с тези добавки.Вода не трябва да минава през горивната уредба(помпа/дюзи) още по-малко да престоява там.А сега си отговори на въпроса защо има датчик за вода във филтъра и защо кострукторите са го сложили.Успех!
Специалиста е абсолютно прав. Но все пак което мога да ти кажа е че добавката беше в кръгла метална кутия с палтмасова капачка и бяла снежинка на светло син фон на етикета. Не съм се заглеждал скоро. Ао ти светне непрекъснато лапмата - точи пак. Явно си случил на бензиностанция в която не са изчакали определено време след доставката на нафта и са ти я продали разбълникана с водица...
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Източете си водата от филтъра и не се занимавайте с тези добавки.Вода не трябва да минава през горивната уредба(помпа/дюзи) още по-малко да престоява там.А сега си отговори на въпроса защо има датчик за вода във филтъра и защо кострукторите са го сложили.Успех!
Ха!- интересен въпрос???.- Сигурно е заради електронните дюзи , те работят на по-голямо налягане, и дето се казва една капка е достатъчно да я пръсне ,,раздуе,,като спукан балон.Все пак водата е с друга плътност спрямо нафтата,за друго не се сещам,освен че ще избие ръждата след време.
Не е непрекъснато, на 10км светва по веднъж. Притеснява ме.Ако точа всеки ден филтъра по един път сигурно ще се махне водата, ама не ми харесва идеята.Спирт за горене ми казаха вчера. На 1 резервоар - 200грама. Някой пробвал ли е на дизел?Да не стане бум..
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Приятелю,ако ще и 10 пъти на ден да ти се наложи,точи я тази вода!!!Това със спирта е мит! Ако не вярваш сложи в един прозрачен съд вода,нафта и спирт.Коментара ще го оставя за теб след пробата.Успех!!!
Много пъти съм се чудил. Само на вода ли се задейства тази индикация ? Да не би да я опитва някой датчик или да и прави химическианализ. Според мен индикацията е за всичко, което е различно от нафта, включая и примесите, които слагат по бензиностанциите ни.Ако е така: Спасение не виждам освен в добавката позволяваща пълното изгаряне на този продукт - негорим явно.ПС: Само разсъждавам. При мен - на контакт при първоначално палене ми светва лампата за секунда -две и още преди да съм запали гасне. В движение не ми е светила, но периодично си сипвам една добавчица,
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар