Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гаснене на празен ход - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гаснене на празен ход - Стило JTD

    От известно време ми се случва Стилото да загасне, като съм на празен ход.При идеално стабилни обороти си седя на светофара, изведнъж оборотите се изменят малко, после още повече, още един пик и -изгасва!а ама не. Правих си диагностика - никакви грешки. Реших че е от нафтата, напоследък ми се е налагало да наливам от доста места ( без шел и махленски), все едно ще съм уцелил. Сложих нафта от премиум дизела на OMV и си викам - престана. След като сложих тоя дизел пък почна да ми излиза съобщение за вода в горивния филтър. Да ама не, вчера пак угасна 1 път.Сега ми се ще да разбера дали при Стило JTD 115 има стъпково моторче, или поддържането на оборотите става по друг начин?Възможно ли е да се задръства горивната система от нещо, и после да си се оправя, или да има наистина вода в резервоара?!?Благодаря предварително за помощта!
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    Видях че един колега е имал проблеми с помпата в резервоара на Браво. Видях че и при мен има. Ще ходя да видя това чудо мога ли да му стигна кабелите да почистя клемите..дано да е толкова просто.
    Прикачени файлове
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Малко вероятно да е помпата в резервоара, насочвай се към регулатора или другата помпа.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Би било редно ако спира помпата в резервоара да се записва грешка за ниско налягане в рейката. След това първото палене няма да е толкова лесно.Трябва да и направиш лог в момента на гаснене за да се види дали гасне от ниско налягане....

        Коментар


          #5
          Може да провериш релето за помпата.Моята кола гаснеше когато си поиска,и накрая изгасна без да запали повече.Отчете ниско налягане.Сменихме регулатора,помпата я изкарахме от резервоара и я изпробвахме.Накрая се установи че не идва достатъчно напрежение до помпата.След смяната на релето за сега всичко е наред.
          Fiat Brava 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Виж и горивния филтър.Предполагам,че има някакво замърсяване и на регулатора.Виж и дросела с вакуумите нещо да няма проблем.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              за да гасне най-вероятно ти пада налягането в рейла.запушена цедка на помпата в резервоара може да е причината.

              Коментар


                #8
                или датчика на коляновия вал ти прави мизерии
                Powered by Emzo

                Коментар


                  #9
                  Филтъра е нов, на седмица, и преди смяната му правеше така, аз затова го сменях.Вчера се опитвах да стигна до тая помпа в резервоара, но рових - рових и не мога да открия да има дупка отгоре като при Браво, Брава и Типо.Датчика за коляновия вал съм го сменял лично, щото ми правеше мизерии. Въобще не се държи като при него. Там гасне директно, без промяна на обротитте, просто гасне. Много вероятно е да е запушена цедка на помпата, защото непостоянните обороти са отвреме навреме, и то достатъчно рядко. За изминалите 3 дена карам колата и нищо такова не се случва. Оборотите си седят каменно стабилни. Двигателят мърка.Другото е че грешка за налягането на рейла не се записва.Насочвам се към помпа или този регулатор.Знаете ли от къде мога да бръкна за да стигна то тази помпа?Как изглежда тоя регулатор, и мога ли да го изчистя накак си?
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Монтиран е на помпата за високо налягане.Сваляш го и на върха му има филтър който е много финен,продухваш със згъстен въздух и монтираш обратно.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Вчера изхабих резервата в резервоара, за да съм сигурен че не е от някоя добавка, сложх гориво от Еко, и карах 200км. На влизане в София, един пък на светофар пак угасна. През цялото време пък пищи че има вода в горивото. Така пищи също като сложа някоя добавка, пък то в горивото на Еко има. Но не съм сигурен дали преди пищеше, мисля че не...Да не би да има вода в горивния филтър, наистина?За този регулатор си говорим нали (1)?Това ли всъщност играе ролята на стъпково моторче, като при бензиновите коли?
                      Прикачени файлове
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Водата ти е в горивния филтър - за да не ти свети това - отвии датчика отдолу да изтече нафтата и водата в него.Реално датчика за вода във филтъра представлява два електрода, между които протича ток като има вода - нафтата е с много-много по-високо съпротивление от водата и не може да светне лампата.И на мен доста пъти ми е святкала и премигвала и наистина е имало малко вода на дъното.Гасненето ти определено няма връзка с тази лампа!
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          Точно това е регулатора.Свали,и го изчисти.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            А за това как работи:http://www.youtube.com/watch?v=niYW9pkPCH4и тестванеhttp://www.youtube.com/watch?v=85IP8...feature=relmfu
                            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              7 дена, никакви проблеми. Това след 2 резервоара гориво. Нищо не съм чистил, нямах време. Още пищи на вода.Кой ми пика в резервоара преди 2 седмици...
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X