От известно време ми се случва Стилото да загасне, като съм на празен ход.При идеално стабилни обороти си седя на светофара, изведнъж оборотите се изменят малко, после още повече, още един пик и -изгасва!а ама не. Правих си диагностика - никакви грешки. Реших че е от нафтата, напоследък ми се е налагало да наливам от доста места ( без шел и махленски), все едно ще съм уцелил. Сложих нафта от премиум дизела на OMV и си викам - престана. След като сложих тоя дизел пък почна да ми излиза съобщение за вода в горивния филтър. Да ама не, вчера пак угасна 1 път.Сега ми се ще да разбера дали при Стило JTD 115 има стъпково моторче, или поддържането на оборотите става по друг начин?Възможно ли е да се задръства горивната система от нещо, и после да си се оправя, или да има наистина вода в резервоара?!?Благодаря предварително за помощта!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гаснене на празен ход - Стило JTD
Collapse
X
-
Може да провериш релето за помпата.Моята кола гаснеше когато си поиска,и накрая изгасна без да запали повече.Отчете ниско налягане.Сменихме регулатора,помпата я изкарахме от резервоара и я изпробвахме.Накрая се установи че не идва достатъчно напрежение до помпата.След смяната на релето за сега всичко е наред.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
-
Филтъра е нов, на седмица, и преди смяната му правеше така, аз затова го сменях.Вчера се опитвах да стигна до тая помпа в резервоара, но рових - рових и не мога да открия да има дупка отгоре като при Браво, Брава и Типо.Датчика за коляновия вал съм го сменял лично, щото ми правеше мизерии. Въобще не се държи като при него. Там гасне директно, без промяна на обротитте, просто гасне. Много вероятно е да е запушена цедка на помпата, защото непостоянните обороти са отвреме навреме, и то достатъчно рядко. За изминалите 3 дена карам колата и нищо такова не се случва. Оборотите си седят каменно стабилни. Двигателят мърка.Другото е че грешка за налягането на рейла не се записва.Насочвам се към помпа или този регулатор.Знаете ли от къде мога да бръкна за да стигна то тази помпа?Как изглежда тоя регулатор, и мога ли да го изчистя накак си?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Вчера изхабих резервата в резервоара, за да съм сигурен че не е от някоя добавка, сложх гориво от Еко, и карах 200км. На влизане в София, един пък на светофар пак угасна. През цялото време пък пищи че има вода в горивото. Така пищи също като сложа някоя добавка, пък то в горивото на Еко има. Но не съм сигурен дали преди пищеше, мисля че не...Да не би да има вода в горивния филтър, наистина?За този регулатор си говорим нали (1)?Това ли всъщност играе ролята на стъпково моторче, като при бензиновите коли?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Водата ти е в горивния филтър - за да не ти свети това - отвии датчика отдолу да изтече нафтата и водата в него.Реално датчика за вода във филтъра представлява два електрода, между които протича ток като има вода - нафтата е с много-много по-високо съпротивление от водата и не може да светне лампата.И на мен доста пъти ми е святкала и премигвала и наистина е имало малко вода на дъното.Гасненето ти определено няма връзка с тази лампа!Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
А за това как работи:http://www.youtube.com/watch?v=niYW9pkPCH4и тестванеhttp://www.youtube.com/watch?v=85IP8...feature=relmfuСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар