От къде може да капе? Петното, което видях под колата днес, бе доста голямо - около 35-40 см. Иначе капваше по 2-3 капчици...Вгледах се и видях, че нафтата се стича отгоре отзад, някъде под всмук.колектор и облива картера.Къде да търся причината?Ох, извинете! Колата ми е Брава 100ТД
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо капе нафта под двигателя...
Collapse
X
-
скоро и при мен стана така, махам кората и около 4-та дюза нафта,беше протекло доста огледах хубаво обърсах и се оказа, че затапеното маркуче за излишната нафта се е нацепило и от него тече доста, сложих ново затапих го с едно болче и сега си е добре, то няма и налягане тамFiat Bravo TD100
Коментар
-
Та да продължа...Дъждът спря и направих по-внимателен оглед. Послушах колегата Mystikal и проверих маркучлето за обратна нафта - беше сцепено, за това е имало теч там! Е, сега вече няма...По-неприятно обаче е мястото на втория теч - ако при дюзата прокапваше, то при помпата си сълзи сериозно!Отгоре, в предната част на помпата, има завинтен някакъв детайл , инжектор навярно, с цилиндрична форма, около 7-9 см. висок, в горната му част влизат 2 жички...Отгоре има гумена капачка. Та оттам си тече! Над стикера ЛУКАС , от дясно. И въпросът ми е - безопасно ли е да разглобя тази част? Май с ключ 19-22...
Коментар
-
:shockЧетох доста по темата АВАНСАТОР.Разбрах 2 важни неща:1.Двигателят ми работи добре, авансаторът е наред - има всички симптоми за това.ЛОШОТО е, че тече МНОГО нафа от него!2. Сам не трябва да експериментирам и да се опитвам да го ремонтирам - не съм приготвил пари за нов.Затова ще попитам директно - кой може да ми смени О-пръстенчетата, за да спре течът от него? Разбрах, че iuly_vn от Варна e правил успешно тази операция....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар