Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,9 ТД100 пищене (скърцане)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    В момента моя е ROULUNDS 6к1836. Не е Дайко , както ви бях подвел в по-предния ми пост. За него какви са ви наблюденията. Така или иначе го имам де и се върти. Днес го свалих да го погледна. След като го сложих обратно в купето почти не се чува нищо. Като дигна капака вече се чува виене, усилващо се с оборотите. Определено клоня към обтяжна ролка. Не забелязах да стои на криво. Предполагам и е трудно да се забележи от "непривикнало" око.
    6 PK 1829 6 PK 1830 6 PK 1831 6 PK 1832
    Няма ли да са къси тези вариянти? Моят влиза точно при разпъната ролка.
    Fiat Brava 1.9TD 100

    Коментар


      #47
      Преди да спра да въртя шайбата на компресора за климата мисля бях с 1838.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #48
        6 пк 1832 си .... работя в сервиз и по каталог го дават така ... ремъка не трябва да влиза като у тях си .... сам ще намериш отговора ЗАЩО !!!!

        Коментар


          #49
          Някой да се е сещал че тоя ремък го води шайбата на кол. вал и нейните писти са износени е проблем работя със последен модел селскостопански машини,които също са със пистови задвижвания и проблема се е решавал със смяна на водещата шайба.Ще се радвам да помогна по темата.
          Човекът е човек когато е на път.

          Коментар


            #50
            Diesel написа:
            Tihomir78 написа:
            Diesel написа:
            Tihomir78 написа:
            Мисля си че не си я обезвъздушил добре затова ти прави тези номера. Има и още един вариант ама дано не е което си мисля.
            Obezdu6ih q... kadeto ima probki,nalivah voda.... 1 h na oboroti dokato stopli i nakraq pak sa6toto ... polovinata radiator studen,naduva obratno vmesto da vkarva v kazan4eto za voda... palni go i demek otiva kam garmene na kaan4eto,kapaa4kata izdi6a ot rezbata... kato stopli dvigatelq nqma parno otnovo... ednite marku4i studeni drugite topli....vseki razli4no kazva... Ili 4e noviq ti termostat ne raboti,garnitura,glava.... az zalagam leko na kazan4e i kapa4ka nai veroqtno za6toto kato q vzeh ima6e podoben problem,smenih kapa4kata i se opravi... dnes edin re4i za vodna pompa ama kato sam q smenql da sam smenql i rolki i remak... te nikoga ne sa smenqni....... molq koito znae ne6to po vaprosa da pi6eMolq i da me izvinite 4e pi6a na latinica no ne mi raboti phonetikata i balgarskiq
            Колега малко си противоречиш в обясненията или аз нещо не разбрах. Хем казваш надува обратно, вместо да вкарва в казанчето за вода пък после викаш пълни го и отива към гърмене, капачката издиша.Щом ти надува яко в охладителната система ти е прецакана гарнитура на главата. Затова издиша през капачката щото тва налягане трябва да отиде някъде. При отворена капачка на разширителния съд яко бълбука вътре , нали така? Като загрее се разширява дупката /грубо казано/ и затова тогава започва да не циркулира правилно антифриза, спира парното и го изхвърля през казанчето. Минал съм го тоя филм тъй че на 100% гарнитура. Ако можеш прави я сам , ако ли не давай я на сервиз, няма какво да се чудиш.
            Започва да надува след 95-100 градусаВ началото като я купих не включнаше перката и не охлаждаше... закарах я на един сервиз/автокъща и пича там я погледна.... отиде от един тяхен фиат свали капачката на казанчето и я зави на моето и колата се оправи...Наскоро се прибрах и викам няма да бързам да я карам на сеивиз и днес купих нова капачка... преди малко тествах.... 2 часа автомобила работи на място... 6-8 пъти стопли,охлади си сам и пак и пак... реших и в града да я тествам а не само на място... 2 км отсечка на мръсна газ... леко дигна за момент към 105 градуса и ги свали веднага... уте пак ще я гледамно проблема със парното остава.... като я запалих имаше парно при първото стоплене и почна да духа студено... направи ми впечатление че като покача оборотите започва да духа топло спрямо оборотиите.... колкото повече толкова по толо и обратно... не съм пиян или надрусанСтигам до извода че има някъде към парното запушено... и като смачкам газ и нагнети вода вкарва вряла вода в питата и стопля за момент .... ако някой знае нещо по въпроса да пишеКазвам пак че автомобила беше на криково 1 година бииз да се пали даже...
            водната помпа как е?

            Коментар

            Working...
            X