Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане при потегляне и още един проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Притрисане при потегляне и още един проблем

    Колеги при потегляне колата се тресе яко. Има и още един проблем, който май е доста масов - странен шум, който изчезва при натискане на съединителя докрай. Тези два проблема ще изчезнат ли след смяна на съединител, или може да има други причини. Колата е MAREA TD100, 1997
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    Re: Притрисане при потегляне и още един проблем

    ganchoto написа:
    Колеги при потегляне колата се тресе яко. Има и още един проблем, който май е доста масов - странен шум, който изчезва при натискане на съединителя докрай. Тези два проблема ще изчезнат ли след смяна на съединител, или може да има други причини. Колата е MAREA TD100, 1997
    И двата ти проблема могат да са от едно и също място - викат му демпферен маховик...Като отворите да правите съединителя - ще ги видите и него, само дето доста боли....финансово...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      TD100 не е с демпферен маховик. Така че остава съединителя.
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        #4
        Хм, не погледнах че е ТД100, моя грешка!
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          шума може да е повреден аксиален лагер или лагер на първичната ос ако е лагер на първична ос и с нов съединител пак ще претриса
          STILO JTD

          Коментар


            #6
            todorw написа:
            шума може да е повреден аксиален лагер или лагер на първичната ос ако е лагер на първична ос и с нов съединител пак ще претриса
            А без разглабяне може ли да се установи дали е някой от тези лагери? Ако ли не може лесно ли се достига до въпросните лагери?
            ex FIAT Marea 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              Сигурно ще ги объркам, но не ми се мисли в момента, пиша наизуст.Ако вие при натиснат съед. - лагер на първичния валако вие при пуснат съед. - аксиален лагерили обратното
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Обратното, emzo
                Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                Коментар


                  #9
                  cokata_23 написа:
                  Обратното, emzo
                  Значи съм за лагер на първичния вал. Ами мисля първо него да смения и след това евентуално съединителя...Благодаря за отговорите!
                  ex FIAT Marea 1.9 TD100

                  Коментар


                    #10
                    ganchoto написа:
                    cokata_23 написа:
                    Обратното, emzo
                    Значи съм за лагер на първичния вал. Ами мисля първо него да смения и след това евентуално съединителя...Благодаря за отговорите!
                    Помисли за кутия втора цедка.

                    Коментар


                      #11
                      Airfan написа:
                      ganchoto написа:
                      cokata_23 написа:
                      Обратното, emzo
                      Значи съм за лагер на първичния вал. Ами мисля първо него да смения и след това евентуално съединителя...Благодаря за отговорите!
                      Помисли за кутия втора цедка.
                      Пак ще и трябва ревизия преди дас е монтира.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Airfan написа:
                        ganchoto написа:
                        cokata_23 написа:
                        Обратното, emzo
                        Значи съм за лагер на първичния вал. Ами мисля първо него да смения и след това евентуално съединителя...Благодаря за отговорите!
                        Помисли за кутия втора цедка.
                        Какво имаш предвид?
                        ex FIAT Marea 1.9 TD100

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Airfan написа:
                          ganchoto написа:
                          cokata_23 написа:
                          Обратното, emzo
                          Значи съм за лагер на първичния вал. Ами мисля първо него да смения и след това евентуално съединителя...Благодаря за отговорите!
                          Помисли за кутия втора цедка.
                          Пак ще и трябва ревизия преди дас е монтира.
                          Искате да ми кажете, че проблемите може да са от скоростите ли? Ако е така ще ви се разсърдя :D
                          ex FIAT Marea 1.9 TD100

                          Коментар


                            #14
                            Ми колега първични вал си е направо вътре в кутията...Ако обаче е от неговеите лагери - ще имаш ръмжене в движение на определена скорост откъм кутията - нещо като бучене или дебело виене.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              Yavor написа:
                              Ми колега първични вал си е направо вътре в кутията...Ако обаче е от неговеите лагери - ще имаш ръмжене в движение на определена скорост откъм кутията - нещо като бучене или дебело виене.
                              Тако ръмжене в движение няма няма изобщо. Има само шум на празен и само когато оборотите са ниски, т.е когато си е достигнала нужната работна температура. Значи изключихме аксиалния лагер, този на първичната ос и остава съединителя. Интересното е, че не го усещам износен, не отлепя изобщо горе. Износеният съединител има ли други признаци? Сменял съм съединители на други коли но не се е тресяло така...
                              ex FIAT Marea 1.9 TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X