Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притрисане при потегляне и още един проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ganchoto написа:
    Airfan написа:
    ganchoto написа:
    cokata_23 написа:
    Обратното, emzo
    Значи съм за лагер на първичния вал. Ами мисля първо него да смения и след това евентуално съединителя...Благодаря за отговорите!
    Помисли за кутия втора цедка.
    Какво имаш предвид?
    Имам предвид, че за да ги смениш тези лагери трябва да направиш ремонт на кутията, който не всеки майстор се захваща да прави. Освен това много майстори твърдят, че кутията прогресивно си разбива в последствие и останалите лагери. И на последно място парите, които ще дадеш за труд + части вероятно ще са съизмерими с цената на кутия втора ръка. А тези кутии не се развалят толкова често и можеш да се уговориш с продавача да я маркира и да му я върнеш ако излезе проблематична.

    Коментар


      #17
      Аз съм сменял лагери на първичния вал на Пунто 1.Това беше преди около 5 години. Тогава дадох за части около 70-80 лв - нови лагери - не помня колко, но не бяха прекалено скъпи. Труда беше 120лв и наистина не всеки се захваща да го прави, както и не на всеки е за даване да го прави...Втора употреба кутия е вариант, но е добре да и се направи ревизия преди да се сложи - поне да се отвори и да се почисти основно - то ако има някакви тежки зорове - при отварянето личат - изронени колела, синхрони, стружки, потъмняване от загряване и т.н.Не че не може на сляпо да се сложи друга кутия - имам приятел който сложи на сляпо кутия и даже не й смени маслото, а вече кара доста десеки хиляди така...
      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

      Коментар


        #18
        И все пак не става ясно дали има начин да се разбере дали е лагер или самия съединител. Как да се разбере дали е износен съединителя? Както вече споменах ни най-малко не отлепя горе... Най-лесно е да разглоби всичко и да се види на място, но този метод ми се струва доста скъп...
        ex FIAT Marea 1.9 TD100

        Коментар

        Working...
        X