Така колата я взех сравнително скоро и не след дълго започна проблеми САМО с палене (когато си поиска пали, но предимно загряла не палеше). Махнах капака на двигателя и видях, че изхвърля нафта от маркучетата за излишна нафта. Приятел ми каза, че може да дърпа от там въздух и след това да не може да подкачи нафта и аз ги смених естествено. Така без проблеми приблизително месец, месец и половина, НО дойде момент за моренце и паля аз от София карам и на 160км колата изгасна в движение (130км/ч) спрях на сянка и изчаках. Видимо нямаше изхвърляна нафта не светеше нищо по таблото след 20тина мин запалих и тръгнах покарах 10тина км и пак изгасна. Реших, че е време да обръщам обратно за София и така след още 10 мин запалих и обратно. Горната случка се повтори два три пъти с гасненето и в крайна сметка закрепих движение без да гасне двигателя със скорост 60-70км в аварийната лента за около 100тина км. След това пак загасна и вече не пожела да запали и в крайна сметка и акумулатора ми падна. В крайна сметка закарахме колата до вилата на 10км от София и я оставих там. Заредихме акумулатора и на следващия ден колата запали без проблем. Реших да я закарам на ход до вкъщи още 40км, но тя изкара на ход само половината през останалото разстояние ме задърпаха. Та проблема вече е: пали -> работи добре -> гасне -> не пали -> пали след известно време. (Само да вметна, че преди светваше лампата за дюзата като покарам и сама гаснеше. След като оправих маркучетата за излишната нафта това светкана ставаше заничително по-рядко почти изобщо). Мислех да купувам кабел за диагностика, но в момента нямам излишни пари никак даже. А също чета, че ако е от коляновия вал диагностиката може изобщо да не го разчете, пък той струва 50тина лв. Моля дайте мнение или ако има колега, който може да ми направи диагностиката по-евтинко. Или ако някой си продава кабела за диагностика. Просто в момента не мога да отделя пари за диагностичен кабел + ремонт.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,9jtd не пали? прословутия датчик на колянов вал или?
Collapse
X
-
Как така ти пада акумулатора?Според мен нямаш зареждане и от там и другите проблеми. Като за начало можеш да погледнеш клемите на акумулатора и да огледаш видимо да нямаш някъде слаба връзка. Викни и приятел дето разбира малко и замерете като работи колата напрежението на клемите на акумулатора не трябва да е под 13,8 волта.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Мда поведението на колата ти говори само за това, датчик на колянов вал. Диагностиката ще го хване, може да провериш бксите му преди това и дали не е пречупен някой кабел.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Браво 1,9jtd не пали? прословутия датчик на колянов вал
Timeshift написа:Така колата я взех сравнително скоро и не след дълго започна проблеми САМО с палене (когато си поиска пали, но предимно загряла не палеше). Махнах капака на двигателя и видях, че изхвърля нафта от маркучетата за излишна нафта. Приятел ми каза, че може да дърпа от там въздух и след това да не може да подкачи нафта и аз ги смених естествено. Така без проблеми приблизително месец, месец и половина, НО дойде момент за моренце и паля аз от София карам и на 160км колата изгасна в движение (130км/ч) спрях на сянка и изчаках. Видимо нямаше изхвърляна нафта не светеше нищо по таблото след 20тина мин запалих и тръгнах покарах 10тина км и пак изгасна. Реших, че е време да обръщам обратно за София и така след още 10 мин запалих и обратно. Горната случка се повтори два три пъти с гасненето и в крайна сметка закрепих движение без да гасне двигателя със скорост 60-70км в аварийната лента за около 100тина км. След това пак загасна и вече не пожела да запали и в крайна сметка и акумулатора ми падна. В крайна сметка закарахме колата до вилата на 10км от София и я оставих там. Заредихме акумулатора и на следващия ден колата запали без проблем. Реших да я закарам на ход до вкъщи още 40км, но тя изкара на ход само половината през останалото разстояние ме задърпаха. Та проблема вече е: пали -> работи добре -> гасне -> не пали -> пали след известно време. (Само да вметна, че преди светваше лампата за дюзата като покарам и сама гаснеше. След като оправих маркучетата за излишната нафта това светкана ставаше заничително по-рядко почти изобщо). Мислех да купувам кабел за диагностика, но в момента нямам излишни пари никак даже. А също чета, че ако е от коляновия вал диагностиката може изобщо да не го разчете, пък той струва 50тина лв. Моля дайте мнение или ако има колега, който може да ми направи диагностиката по-евтинко. Или ако някой си продава кабела за диагностика. Просто в момента не мога да отделя пари за диагностичен кабел + ремонт.Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Проблема на датчиците е че като загреят не си променят стойностите, а направо прекъсват.Сменяй, избор нямаш.Че не е ефтин, не е е, ама по спомени беше 50тина лева, което не е толкова страшно.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Направих един експеримент.Замерих го и ми показа 932 ома (в норми). Реших да го сложа в едно метално канче с малко вода и го потопих. Загрявах водата и следях стойностите като се покачиха до към 1050-1150 ома при не повече от 40 градуса на водата. След известно време водата се покачи до към 60 градуса, а съпротивлението над 700кило ома. Та да попитам при загрял автомобил има ли други нормални показатели от горепосочените от 774 до 946 ома или да поръчвам най-накрая датчика и утре да си карам с кеф колата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар