Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с каретата!!! JTD
Collapse
X
-
Re: Проблем с каретата!!! JTD
Airfan написа:sharky871 написа:Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?Фиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
Читави (оригинални) втора употреба според мен е най - добре, ако купиш нови за по 60 лева ще отидат много бързо, но не защото колата ти е силна, ами защото тука се внасят само ментета. То каре в повечето случай, доколкото знам отива заради скъсан маншон или от изпълнения "незнам кво правя" (дърпаш ръчна, въртиш пълен и гас... примерно).FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
Re: Проблем с каретата!!! JTD
sharky871 написа:Airfan написа:sharky871 написа:Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?
Коментар
-
ThE_PuNiSHeR написа:2.4? Би трябвало да е по различно от към полуоски и главини, така си мисля?!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Сваляш си направо полуоските, со се вътрешното каре и отиваш в моргата за сравняване на шлиците, триподите и прочие....Там си избираш най-яките карета, примерно от 2.4 дето вика Наказателя и заминаваш.Може да си направиш комбинация от различни вътрешни карета, полуоски и външни карета - избираш най-яките Аз съм го ял тоя фуй и в един момент се оказа, че концерна ФИАТ си е слагал на различните модели, каквото им скимне, т.е. каквото е имало налично - 5 вида външно каре и нито едно не ставаше на мойта кола.... Или шлиците от едната страна са различни, или диаметъра, или майка му....
Коментар
-
хм
vicool написа:Читави (оригинални) втора употреба според мен е най - добре, ако купиш нови за по 60 лева ще отидат много бързо, но не защото колата ти е силна, ами защото тука се внасят само ментета. То каре в повечето случай, доколкото знам отива заради скъсан маншон или от изпълнения "незнам кво правя" (дърпаш ръчна, въртиш пълен и гас... примерно).Фиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
Re: хм
sharky871 написа:vicool написа:Читави (оригинални) втора употреба според мен е най - добре, ако купиш нови за по 60 лева ще отидат много бързо, но не защото колата ти е силна, ами защото тука се внасят само ментета. То каре в повечето случай, доколкото знам отива заради скъсан маншон или от изпълнения "незнам кво правя" (дърпаш ръчна, въртиш пълен и гас... примерно).
Коментар
-
...
HATPOBEH написа:АЗ имам същия проблем и скоро ще сменям .... та ми казаха че от Мареа ставали някои карета ... ама от нови няма смисъл ... на стоковите фиати се чупят за година - две , а камо ли пък за чипосани като нашите .Фиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
-
Колеги, ПАК ще повторя - каретата може и да станат не само от Мареа, а и от 156, Либра, 166, Капа, 147, Пунто, Идеа, Муза и прочие модели с дизелов двигател - в моргата ми извадиха 5 вида карета от различни модели и всяко имаше някаква прилика с моето каре.Именно за това написах, че трябва да място да се пробват и да се сравнят каретата от другите модели Освен това, може самото каре да не е същото, но вътрешния край на полуоската може да съвпада и да си купите каре заедно с полуоска, от усилен модел!
Коментар
-
HATPOBEH написа:АЗ имам същия проблем и скоро ще сменям .... та ми казаха че от Мареа ставали някои карета ... ама от нови няма смисъл ... на стоковите фиати се чупят за година - две , а камо ли пък за чипосани като нашите .A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар