Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с каретата!!! JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с каретата!!! JTD

    Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?
    Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

    #2
    Re: Проблем с каретата!!! JTD

    sharky871 написа:
    Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?
    1. Втора употреба.2. Нови, ама качествени.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с каретата!!! JTD

      Airfan написа:
      sharky871 написа:
      Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?
      1. Втора употреба.2. Нови, ама качествени.
      тези които ги взех новите бяха по 80лв едното казаха че са мн добри ама уви - не... за сега със старите рециклирани е мааалко по-добре ама пак притропват а са на не повече от 3хил. км. Ремапа много тяга дава и явно бравовите са ми слабички дали стават от нещо друго ама по - якички?
      Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

      Коментар


        #4
        2.4? Би трябвало да е по различно от към полуоски и главини, така си мисля?!

        Коментар


          #5
          Читави (оригинални) втора употреба според мен е най - добре, ако купиш нови за по 60 лева ще отидат много бързо, но не защото колата ти е силна, ами защото тука се внасят само ментета. То каре в повечето случай, доколкото знам отива заради скъсан маншон или от изпълнения "незнам кво правя" (дърпаш ръчна, въртиш пълен и гас... примерно).
          FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с каретата!!! JTD

            sharky871 написа:
            Airfan написа:
            sharky871 написа:
            Имам проблем с каретата на ремапнатия Бравок. Рециклирах ги - не става, нови - не става. Някой има ли идея с решението на този проблем?
            1. Втора употреба.2. Нови, ама качествени.
            тези които ги взех новите бяха по 80лв едното казаха че са мн добри ама уви - не... за сега със старите рециклирани е мааалко по-добре ама пак притропват а са на не повече от 3хил. км. Ремапа много тяга дава и явно бравовите са ми слабички дали стават от нещо друго ама по - якички?
            Какви бяха новите?

            Коментар


              #7
              ThE_PuNiSHeR написа:
              2.4? Би трябвало да е по различно от към полуоски и главини, така си мисля?!
              Там има едни други истории дето са много скъпи, чашки триподи и ужас от към цени
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Сваляш си направо полуоските, со се вътрешното каре и отиваш в моргата за сравняване на шлиците, триподите и прочие....Там си избираш най-яките карета, примерно от 2.4 дето вика Наказателя и заминаваш.Може да си направиш комбинация от различни вътрешни карета, полуоски и външни карета - избираш най-яките Аз съм го ял тоя фуй и в един момент се оказа, че концерна ФИАТ си е слагал на различните модели, каквото им скимне, т.е. каквото е имало налично - 5 вида външно каре и нито едно не ставаше на мойта кола.... Или шлиците от едната страна са различни, или диаметъра, или майка му....

                Коментар


                  #9
                  Купи си на GSP и си реши проблема.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    хм

                    vicool написа:
                    Читави (оригинални) втора употреба според мен е най - добре, ако купиш нови за по 60 лева ще отидат много бързо, но не защото колата ти е силна, ами защото тука се внасят само ментета. То каре в повечето случай, доколкото знам отива заради скъсан маншон или от изпълнения "незнам кво правя" (дърпаш ръчна, въртиш пълен и гас... примерно).
                    лошото в случая е че ръчна само зимно време дърпам а пълен газ давам само по завойте е вярно си е че си и боксува като съм над 2к оборота на 2ра но едва ли само от това се стопяват
                    Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                    Коментар


                      #11
                      Re: хм

                      sharky871 написа:
                      vicool написа:
                      Читави (оригинални) втора употреба според мен е най - добре, ако купиш нови за по 60 лева ще отидат много бързо, но не защото колата ти е силна, ами защото тука се внасят само ментета. То каре в повечето случай, доколкото знам отива заради скъсан маншон или от изпълнения "незнам кво правя" (дърпаш ръчна, въртиш пълен и гас... примерно).
                      лошото в случая е че ръчна само зимно време дърпам а пълен газ давам само по завойте е вярно си е че си и боксува като съм над 2к оборота на 2ра но едва ли само от това се стопяват
                      Газ в завоите им такова мамата най-много.

                      Коментар


                        #12
                        АЗ имам същия проблем и скоро ще сменям .... та ми казаха че от Мареа ставали някои карета ... ама от нови няма смисъл ... на стоковите фиати се чупят за година - две , а камо ли пък за чипосани като нашите .

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          HATPOBEH написа:
                          АЗ имам същия проблем и скоро ще сменям .... та ми казаха че от Мареа ставали някои карета ... ама от нови няма смисъл ... на стоковите фиати се чупят за година - две , а камо ли пък за чипосани като нашите .
                          в превод няма решение на проблема сменявай и по спокойно газ само на правото (което най-много мразя)
                          Фиат Браво 1.9 JTD REMAP

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, ПАК ще повторя - каретата може и да станат не само от Мареа, а и от 156, Либра, 166, Капа, 147, Пунто, Идеа, Муза и прочие модели с дизелов двигател - в моргата ми извадиха 5 вида карета от различни модели и всяко имаше някаква прилика с моето каре.Именно за това написах, че трябва да място да се пробват и да се сравнят каретата от другите модели Освен това, може самото каре да не е същото, но вътрешния край на полуоската може да съвпада и да си купите каре заедно с полуоска, от усилен модел!

                            Коментар


                              #15
                              HATPOBEH написа:
                              АЗ имам същия проблем и скоро ще сменям .... та ми казаха че от Мареа ставали някои карета ... ама от нови няма смисъл ... на стоковите фиати се чупят за година - две , а камо ли пък за чипосани като нашите .
                              Защо пък на моята 12 годишна Мареа каретата си бяха още оригиналните, а се караше 2 години чипосана?Не трябва само газ, трябва малко и акъл
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X