Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат мареа 1.9ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    SADAM написа:
    разбира се че ще споделя-агренажния ремък беше прехвърлил един зъб на ГНП-то
    Колега,още нямам Фиат,но имам опит с други 2 марки дизел.Коя е основателната причина да прехвърли зъб ангренажа?Нещо,разхлабена обтягаща,разбита друга шайба.....И ако прехвърли...то няма да е само на помпата,може да си извадил страхотен късмет-но в такива случаи при други марки бутала и клапани "горещо се целуват"!!Просто "опипвам италианската ...почва".И другите ги опипвах и се хванах...за едно-дето стърчи
    "Науката започва с измерването..."

    Коментар


      #17
      нямам идея как е прехвърлил ама като махнах капаците беше оптегнат нормално

      Коментар


        #18
        SADAM написа:
        разбира се че ще споделя-агренажния ремък беше прехвърлил един зъб на ГНП-то
        Слушай приятел,това ти ли го констатира или така ти казаха?Не че ще те впечатля със нещо,но от мене да знаеш тази работа няма как да стане!!!Ремъка така добре опасва колелото на ГНП-то,а и като знам какво усилие е нужно да се задвижи помпата!

        Коментар


          #19
          SADAM написа:
          а за колегата specialista-не съм се регистрирал само да черпя информация от форума а и да я споделям с вас-а и защо трябва да идвам при теб
          Нито съм първия нито ще съм последния на този свят дето си цапа ръцете със чуждите коли!Разбира се че не е нужно да идваш при мен,важно то е където ходиш да ти вършат работа , и после да споделиш със колегите си тук кое ,как,къде т.н. с подробности,а не да ти вади човек думите с ченгел от устата.Малко уважение към тези от който си потърсил помощ няма да е излишна!Поздрави!

          Коментар


            #20
            SADAM написа:
            нямам идея как е прехвърлил ама като махнах капаците беше оптегнат нормално
            Ментак ремък :D ,в тая България всичко има, в нашия град има един майстор(уж) който се специализирал на ВАГ групата дизел мотори, и съм чувал че като иде клиент с предварително купен ремък , взимал го и го опъвал пред клиента ,и при най малкото разтягане ги връщал да си купят нов от съответната марка и магазин.нищо чудно така да е станало, моментно натоварване върху ремъка,и прескача зъб,което така на опипване на ремъка в покой на мотор зор се разбира колко е опънат.Всеки ремък си има допуск на разтягане при опън, както и големина,форма на зъба, и накрая материалите използвани за направата му.Така че проблема е някъде в тия елементи, обтяжна ролка, ремък или зъбно колело да е износено, но ако има, то ще има следи по ремъка.
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #21
              ремъка се оптяга с т.нар. канадска ролка(това предимно при фиатите).тя е плаваща и понякага блокирва-т.е движи се трудно и не може да опъва добре на моменти.това може да е причина,иначе и аз не виждам друга

              Коментар


                #22
                Съгласете се,че ангренажният ремък/верига синхронизират при всички режими и температури едни валове.И при това с добра точност.За веригата-ясно,не се разтяга "на ръка"...но защо някой е останал с впечатление за "разтягащ се като ластик" ангренажен ремък!!!Еле пък тоя "майстор" ,който ги проба така и връща клиенти!По принцип,ремъкът се приема за "константа"-до определеният му живот/километри.В действителност,при работна температура се получава допълнително обтягане-то е за сметка на разширението на блок и глава,затова не бива да го пренатягаме при монтаж(ако е с автоматична ролка-нова,ролята и е ясна).Други "басни" за ремъци..."били термосвиваеми...таратанци...",също че са със стоманени нишки-не,карбонови са.Е,защо се слагат,вместо старата добра верига?Отговорът е:безшумност,без смазване,по-лесна подмяна и контрол,по-ефтино,самите зъбни колела са "синтеровани"-на веригата са със закалка.И оня пич с "прескочилият" ремък...имам чувство,че пак ще пише....Все пак колелото на помпа и разпределителен вал е достатъчно голямо и се въртят с по ниски обороти-в сравнение с колелото на колянов вал...та там е най вероятно причината..При VAG има един голям пропуск там,може би изчистен при по-новите,ма тия до ’98 редовно патят от мижавата шпончица.Особено разпространен дефект при турбинираните дизели,на "простите" не съм случвал да превърти.Даже на бензинка съм виждал превъртяло.В този ред на мисли,как стои този въпрос при Фиат(дизелите)?(щото,нали...ще взимам,евентуално...)
                "Науката започва с измерването..."

                Коментар


                  #23
                  Аз категорично отхвърлям възможноста колелото на ГНП-то самосиндикално да прескочи зъб спрямо ремъка!!!Който е сменял ремък на този мотор знае че макар и с охлабена ролка е трудно да свалиш ремъка от ГНП докато не го откачиш от водната помпа!Поздрави!

                  Коментар


                    #24
                    Атеист!- Еле пък тоя "майстор" ,който ги проба така и връща клиенти!Така е Колега!- има и такива,не знам да ли е заради свой човек от някой магазин дето купува части ,или ментак.Но преди да си купя тая си кола, бях се насочил на спейс стар на мицубиши, но като прочетох техния форум, се отказах, именно заради многото случай на скъсан ремък следствие на ментак ремък купени в БГ.
                    Fiat palio 1.7td

                    Коментар


                      #25
                      и на мен не ми се вярва да прескочи ,но като търсим причини стигаме до някъде

                      Коментар


                        #26
                        ivel написа:
                        и на мен не ми се вярва да прескочи ,но като търсим причини стигаме до някъде
                        По-добре да не търсим причини след като и двамата знаем че това е невъзможно.Според мен не ни се казва всичко и от там идва объркването и се хващаме като удавник за сламка.Не ти ли се случвало собственик да те гледа в очите и да те лъже!

                        Коментар


                          #27
                          има я тази работа,но не посмях да пиша,иначе ми се е случвало много пъти и интересното е че почти винаги ги хващам,защото сами си влизат в капана

                          Коментар


                            #28
                            колеги защо си мислите че ви лъжа-точно си беше прехвърлил зъб

                            Коментар


                              #29
                              И при мене беше 1 зъб закъснение на изпускателния вал,мойта е бензин но принципа си е един.Получи се като пръснах колектора и я прибрах на ход без колектор.Ремъка беше на около 80000
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар


                                #30
                                моя е на 40000

                                Коментар

                                Working...
                                X