Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

олио вместо дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Nino написа:
    benzol написа:
    другия ми вариант е да сложа водородна клетка но 1 познат каза че е по опасно от газта и метана иначе наистина имало ефект от нея(икономичност)
    Не се занимавай с глупости... отджамбазвай марейката, и без тва май-годинките са и много...и скачай на нещо по-ново...поне сега предлагане колкото щеш! На синът ми му писна от черния, мръсен труд по това олио и взе като за временно решение едно Пунто 1.6 бензинка.(работата му е такава, че половин година е във Франция, половин година тук). Супер е Пунтето, на извънградско, при яко напъване повече от 5.5-6 не ще да вдигне, ама в града.... майко мила.. ЛАМЯ... 10-11-12 (с климатика). Ся търси нещо, но определено с газ.Казва, че и във Франция много карат с газ, и иска да си ходи сега септември с нещо подобно.Тва е положението...Пунтото му беше при мен при последното му отсъствие и го карах често, да не му клеясат луфтовете... разори ме на градско, но на извънградско е добре.... газ няма щото не си заслужава при неговите изминати километри... но ако караш много... само ГАЗ!
    колега не че нещо ама ако имам пари за по нова кола няма да правя такива работи по моята а както викаш ще я пусна за продан но за сега ще си я държа поне докато не събера пари за нещо по ново че то от тая ако взема 1500лв е добреа иначе за горене ми гори към 5.5-6 извън града(с клима и без едно и също) и към 7-8 в града и зимата пак няма разликаама както и да е темата май вече е за ключкакто преценят модераторите

    Коментар


      #32
      Това с водородната клетка ми изглежда като мит. Използваш 1 количество енергия от генератора за разграждане на H2O до водород за горенето и трябва да получиш 1+ количество енергия, за да компенсираш разхода от товаренето на генератора и да ти остане за горивния процес. Прилича на перпетум мобиле. Друг е въпроса, ако водорода е придобит по химичен път.
      Fiat Bravo 1.9JTD 1999

      Коментар


        #33
        Ами така е, и на мен разхода е аналогичен, нормално за дизелов автомобил. А темата защо да се заключва, просто споделяме мнения, опит... но във всеки случай преди човек да предприема подобни стъпки и инвестиции, желателно е да седне с молив и лист, да направи поне елементарни сметки.Пробег, цени на горива, разход и т.н. Не се отчайвай, млади сте още, колко още коли ще ви минат през ръцете...
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #34
          kassavetov написа:
          Това с водородната клетка ми изглежда като мит. Използваш 1 количество енергия от генератора за разграждане на H2O до водород за горенето и трябва да получиш 1+ количество енергия, за да компенсираш разхода от товаренето на генератора и да ти остане за горивния процес. Прилича на перпетум мобиле. Друг е въпроса, ако водорода е придобит по химичен път.
          до колкото разбрах от четене икономичността идва от там че се увеличавало КПД с близо 5% и от там идвала и икономичносттапознат които слага газови уредби каза че някакъв негов клиент които си сложил уредба сложил и водородна клетка и сега разхода му на газ бил 4л(газ)/100км извън града а преди бил 7/100км това на кола Гоуф 3

          Коментар


            #35
            Толкова много изписано има за тия уредби във форума,че чак се чудя как още има хора да им се вързват.Водородни уредби
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #36
              benzol написа:
              kassavetov написа:
              Това с водородната клетка ми изглежда като мит. Използваш 1 количество енергия от генератора за разграждане на H2O до водород за горенето и трябва да получиш 1+ количество енергия, за да компенсираш разхода от товаренето на генератора и да ти остане за горивния процес. Прилича на перпетум мобиле. Друг е въпроса, ако водорода е придобит по химичен път.
              до колкото разбрах от четене икономичността идва от там че се увеличавало КПД с близо 5% и от там идвала и икономичносттапознат които слага газови уредби каза че някакъв негов клиент които си сложил уредба сложил и водородна клетка и сега разхода му на газ бил 4л(газ)/100км извън града а преди бил 7/100км това на кола Гоуф 3
              Има ли мармот в голфа, или си е нашенски суек?Ползата от инсталацията е за този, който ти я продава!
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #37
                Извинявам се за оффтопика ! На ЖТД105 може ли да се прехвърли дросел от ЖТД100 с цел използване на блоу офф клапан ?
                leave something of the happiness you bring

                Коментар


                  #38
                  benzol написа:
                  така за Славко не го намерих в Google но от Варненската фирма "Сасолио ЕООД" ето какво предлагат за 840лв за моя двигателСамо това ме притеснява:Внимание: този модел е предназначен само за дизелови двигатели с индиректно (предкамерно) впръскване на горивото, с работен обем до 3,5 литра, консумация до 30 литра на 100 км и горивонагнетателна помпа Бош *(или Зексел, Нипон Денсо, Дизел Кики, Дуон)* с изключение на Bosch VP44 и други помпи с вградена електроникаима и снимки на монтажа но не мога да ги кача като тръгна да ги качвам и компа ми забива
                  така успях да кача и тxt-то за монтажа,да се надяваме че няма да я махнат и някои по вещ в тези работи може ли да каже колко струват материалите(от втората снимка) за този кит?
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #39
                    chaveto написа:
                    Какво толкова има да се прави за да струва толкова пари. 4-ри клапана, топлообменик, ключ за превключване и резервоар за олиото. Сам можеш да го направиш за много по малко пари.
                    4-ри бензинови клапана за газова уредбамаркуч около 7м ключ + жицитоплообменик резервоар за олиотофилтърмалко въображение и уредбата е готова.

                    Коментар


                      #40
                      а помпата каква трябва да е? прочете ли TXT-то? това с подгревните свещи,тея 2 клапана от картинката,топлообменика е ясен ама до колкото разбрах олиото трябва да достигне 85градуса за да изгаря напълно иначе се получавало нагар

                      Коментар


                        #41
                        Каква помпа какви 5лв Идеята е олиото да се загрее за да има по добро изгаряне и да не скапе помпа, дюзи........Казах ти за направи си сам какво ти трябва, всичко няма да ти излезе повече от 200лв

                        Коментар

                        Working...
                        X