и аз да споделя моя скромен опит в тая сфера, значи карам същата кола -НО никога не сам слагал само цедено олио,а винаги сам го варил с метанол,и съм нямал никакви проблеми дори и зимата несам го смесвал с нафта само си направих подгрева на филтъра ръчен(с копче),запалих доста хора да карат колите си на олио и споделяме опит,та за цеденото олио един приятел кара опел с исузо мотор около 2 седмици и му се прецака помпата,но без такава система за загряване такаче всеки си преценява.И аз си мисля за такава система но HOME MADE,и резервара за олиото да е под предния капак,но ме спира това че няма място
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
олио вместо дизел
Collapse
X
-
djo8 написа:и аз да споделя моя скромен опит в тая сфера, значи карам същата кола -НО никога не сам слагал само цедено олио,а винаги сам го варил с метанол,и съм нямал никакви проблеми дори и зимата несам го смесвал с нафта само си направих подгрева на филтъра ръчен(с копче),запалих доста хора да карат колите си на олио и споделяме опит,та за цеденото олио един приятел кара опел с исузо мотор около 2 седмици и му се прецака помпата,но без такава система за загряване такаче всеки си преценява.И аз си мисля за такава система но HOME MADE,и резервара за олиото да е под предния капак,но ме спира това че няма мястоSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
така за Славко не го намерих в Google но от Варненската фирма "Сасолио ЕООД" ето какво предлагат за 840лв за моя двигателСамо това ме притеснява:Внимание: този модел е предназначен само за дизелови двигатели с индиректно (предкамерно) впръскване на горивото, с работен обем до 3,5 литра, консумация до 30 литра на 100 км и горивонагнетателна помпа Бош *(или Зексел, Нипон Денсо, Дизел Кики, Дуон)* с изключение на Bosch VP44 и други помпи с вградена електроникаима и снимки на монтажа но не мога да ги кача като тръгна да ги качвам и компа ми забива
Коментар
-
Абе знам че е спам и сигурно пак ще ми шокат административно канчето ама, с тези ваши идеи и цени на дизела ще ми изчезнат от магазините консумативите за салатата Олиото може да се меси с някакъв разтворител, примерно газ за горене, спирт, или нещо друго което да предотврати замръзванеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
benzol:Звъннах на братовчед ми в Пловдив, който е приятел със Славко.Каза ми, че това лято Славко е в Канада, довечера ще ми даде телефона му и скайп-ник.Предполагам,че ще можеш да се свържеш с него.Да, това което пише наистина е обезпокоително, ти май си с помпа ЛУКАШ-ЕПИК.Обикновен турбодизел с предкамерно впръскване си, но помпата май- беше с електронно управление.Трябва изрично да се консултираш с тях за това.Но за трети път ти казвам... поне до ноември това устройство не ти трябва.Опитай в началото олио в съотношение 20-80.Филтрите, както казах ще се запушват по-често в началото, от пречистването на горивната система, така, че винаги в теб имай резервни нафтови филтри.S_BANKOV:Дизелът е многогоривен двигател, много и най-различни лайна може да гори.Със спиртът хич не е в добри отношения, иначе светилната газ, трансформаторното масло, обикновеното отработено масло от двигатели, олито-изгоряло, неизгоряло, отработено или не... са му деликатес! На този същия, който споменах горе в поста ми... братовчед ми, наглостта му стигна до там, да кара само, 100% с отработено двигателно масло една TOYOTA HILUX D-4D... e,накрая горката не издържа, показа му среден пръст, двигателят и блокира, май-беше маслен тромб, беше запушила маслен канал май, но дали сурогатното гориво беше причината, не се разбра. По неговите думи, Мерцедес 124, 250 TD бил най-добрия мотор за лайната.Тази машинка кво е виждала, не е за вярване... Само с въглищен прах и отработено ракетно гориво не е карана... и още върви, не могат да я счупят душманите!!!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:benzol написа:а с помпата как стоят работите има ли някакви проблеми с нея? честно казано не знам с каква съм лукас или бош ако е била лукас не е било много добре само до колкото знам е че не е механична ами електронна или нещо такова беше
Коментар
-
Е то TD100 мотора си е с помпа LUCAS, какво се чудите толкова, BOSCH е на JTD моторите.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Е то TD100 мотора си е с помпа LUCAS, какво се чудите толкова, BOSCH е на JTD моторите.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ivel написа:напротив-мултиджета има награда за най-икономичен дизел за 2008г.фиатските комън-рейли в момента са си класикаSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Истината май е такава - икономична финансово кола ще е бензинка с газов инжекцион, но кадърно настроен и направен. Яд ме е, че точно като си направих форда и му скъсах скоростната кутия.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
benzol написа:другия ми вариант е да сложа водородна клетка но 1 познат каза че е по опасно от газта и метана иначе наистина имало ефект от нея(икономичност)SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар