Та да питам първо дали има такава тема ако да дайте ми линк и тази може да се изтрие И някои правил ли е подобна инсталация на колата от подписакажете какви проблеми може да има плюсове и минуси,вчера гледах и за водородните системи но 1 познат ми каза че са по опасни от газ и метан та сега се интересувам от ОЛИО че нафтата много взе да скача нагоре а на черно много трудно се намира и ако някои знае кои може да монтира такава уредба и колко пари е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
олио вместо дизел
Collapse
X
-
Само олио не знам, но в комбинация с нафта смятам че няма да имаш проблем.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Re: олио вместо дизел
benzol написа:Та да питам първо дали има такава тема ако да дайте ми линк и тази може да се изтрие И някои правил ли е подобна инсталация на колата от подписакажете какви проблеми може да има плюсове и минуси,вчера гледах и за водородните системи но 1 познат ми каза че са по опасни от газ и метан та сега се интересувам от ОЛИО че нафтата много взе да скача нагоре а на черно много трудно се намира и ако някои знае кои може да монтира такава уредба и колко пари е ?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Re: олио вместо дизел
Nino написа:benzol написа:Та да питам първо дали има такава тема ако да дайте ми линк и тази може да се изтрие И някои правил ли е подобна инсталация на колата от подписакажете какви проблеми може да има плюсове и минуси,вчера гледах и за водородните системи но 1 познат ми каза че са по опасни от газ и метан та сега се интересувам от ОЛИО че нафтата много взе да скача нагоре а на черно много трудно се намира и ако някои знае кои може да монтира такава уредба и колко пари е ?
Коментар
-
benzol написа:а с помпата как стоят работите има ли някакви проблеми с нея? честно казано не знам с каква съм лукас или бош ако е била лукас не е било много добре само до колкото знам е че не е механична ами електронна или нещо такова бешеSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
така звъннах на Ники от Варна и какво каза няма проблеми за моята кола стига да се монтира уредбата както трябва проблеми нямало освен ако не е филтрирано олиото както трябва самата системата е до 1.7мотор 650-700лв от 1700-2000 кам 850лвказа че ако помпата ми е и Бош било още по добре тогава можело да се превключва и на 50градуса а иначе трябвало да се чака до 80 и така общо взето
Коментар
-
кола
Един познат си търсеше от Варна някъде такова устроиство за дизел да си кара една кола в Швеция че там дизела и въобще горивото е скъпо Та като го питах къде ще търсиш отработено олио /нали трябва да се пречисти малко и да има къде да го съхранява /вика че дори и да купува олио от магазин ще му е много по евтино щото там било на половината на дизела в магазина
Коментар
-
benzol написа:така звъннах на Ники от Варна и какво каза няма проблеми за моята кола стига да се монтира уредбата както трябва проблеми нямало освен ако не е филтрирано олиото както трябва самата системата е до 1.7мотор 650-700лв от 1700-2000 кам 850лвказа че ако помпата ми е и Бош било още по добре тогава можело да се превключва и на 50градуса а иначе трябвало да се чака до 80 и така общо взетоSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
тея дни ще трябва да се видя с 1 човек от Пловдив които ги правел на по сносни цени,а иначе работя в ресторант,както и приятелката ми и майка и така че предполагам че няма да имам проблеми с намирането на олионо първо да видя дали ще сложа системата пък ако ми гори и колкото нафта толкова и олио мисля че няма да имам проблеми с обикалянето за него все пак ще са 8лв на 100км ако го купувам на 1лв/1л отколкото нафта 8л/21.36лв при цена на дизела сега 2.67лв/1л
Коментар
-
Не се притеснявай, сега е лято и изобщо не ти трябва това устройство.Слагай смело, но много добре филтрирано..В началото може би ще сменяш малко по-често горивния филтър, защото олиото чисти всички гадости...Помня, че последното Рено на сина ми, много време не беше помирисвало нафта....така, че и със 100 процента добре филтрирано олио не би трябвало да имаш проблем.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
chaveto написа:Какво толкова има да се прави за да струва толкова пари. 4-ри клапана, топлообменик, ключ за превключване и резервоар за олиото. Сам можеш да го направиш за много по малко пари.
Коментар
-
Бе кво устройство при 36-37 градуса външна температура бе! Устройството ти трябва за зимата, да подгрее олиото и да е по-течно.А то се подгрява от топлообменника за който ти споменава chaveto.Точно тези хидравлични клапани са скъпите в цялата работа.В Пловдив корифеят на тези работи е един Славко.Пусни в гугъла Славко-олио или подобно и ще го намериш.Нали ти казах, че вестниците писаха за него.Ето за Гаринчата:http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=205025Само пусни отрабонено олио и ще ти излезат безкрай странициА тук има и снимков материал, човекът си направил система за прецеждане... чети! http://hardwarebg.com/forum/showthre...0/page2Fenkoto... а бе той май се мота и из нашия форум....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар