Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

олио вместо дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    олио вместо дизел

    Та да питам първо дали има такава тема ако да дайте ми линк и тази може да се изтрие И някои правил ли е подобна инсталация на колата от подписакажете какви проблеми може да има плюсове и минуси,вчера гледах и за водородните системи но 1 познат ми каза че са по опасни от газ и метан та сега се интересувам от ОЛИО че нафтата много взе да скача нагоре а на черно много трудно се намира и ако някои знае кои може да монтира такава уредба и колко пари е ?

    #2
    Само олио не знам, но в комбинация с нафта смятам че няма да имаш проблем.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      Re: олио вместо дизел

      benzol написа:
      Та да питам първо дали има такава тема ако да дайте ми линк и тази може да се изтрие И някои правил ли е подобна инсталация на колата от подписакажете какви проблеми може да има плюсове и минуси,вчера гледах и за водородните системи но 1 познат ми каза че са по опасни от газ и метан та сега се интересувам от ОЛИО че нафтата много взе да скача нагоре а на черно много трудно се намира и ако някои знае кои може да монтира такава уредба и колко пари е ?
      Колега, доста е писано по тази тема тук във форума, използвай търсачката и ще намериш.Няма минуси, или почти няма.По-добро изгаряне, по-мека работа, по- малко пушеци.Моя син има повече от 120 хил.км изминати на отработено олио.Най-големия минус, е че сега мазето ни е неизползваемо, щото всичко в него е "БЕРБАТ", а отработеното олио дето "падне, трева не никне" ... ужасно мръсна работа.Моя син взе уредба за олио от Пловдив, от Славко... дали е още в България не знам... той от Канада го привнесе този опит, писаха по вестниците за него даже.Уредбата не е евтина около 500-600 лв и служи да палиш на нафта, като вдигне някаква температура да преминаваш на олио. Друг колега който професионално произвежда и монтира подобни уредби е Ники от Варна.Подвизава в РЕНО форума, никът му е "ГАРИНЧА",а телефона - 0889113771, ако не го е сменил, информацията ми е от има-няма 3-4 години.Общо взето всичко е ОК, с изключение на намирането, прецеждането и наливането... ужасно мръсна работа е.Успех в начинанието!
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Re: олио вместо дизел

        Nino написа:
        benzol написа:
        Та да питам първо дали има такава тема ако да дайте ми линк и тази може да се изтрие И някои правил ли е подобна инсталация на колата от подписакажете какви проблеми може да има плюсове и минуси,вчера гледах и за водородните системи но 1 познат ми каза че са по опасни от газ и метан та сега се интересувам от ОЛИО че нафтата много взе да скача нагоре а на черно много трудно се намира и ако някои знае кои може да монтира такава уредба и колко пари е ?
        Колега, доста е писано по тази тема тук във форума, използвай търсачката и ще намериш.Няма минуси, или почти няма.По-добро изгаряне, по-мека работа, по- малко пушеци.Моя син има повече от 120 хил.км изминати на отработено олио.Най-големия минус, е че сега мазето ни е неизползваемо, щото всичко в него е "БЕРБАТ", а отработеното олио дето "падне, трева не никне" ... ужасно мръсна работа.Моя син взе уредба за олио от Пловдив, от Славко... дали е още в България не знам... той от Канада го привнесе този опит, писаха по вестниците за него даже.Уредбата не е евтина около 500-600 лв и служи да палиш на нафта, като вдигне някаква температура да преминаваш на олио. Друг колега който професионално произвежда и монтира подобни уредби е Ники от Варна.Подвизава в РЕНО форума, никът му е "ГАРИНЧА",а телефона - 0889113771, ако не го е сменил, информацията ми е от има-няма 3-4 години.Общо взето всичко е ОК, с изключение на намирането, прецеждането и наливането... ужасно мръсна работа е.Успех в начинанието!
        така колега намерих друга тема ама там пак не пише за ТД100 нищо само за обикновен дизел та интересно ми е на моя мотор дали е възможно,твоя син с каква кола е ?и мерси за телефоните ще звъна да проверя

        Коментар


          #5
          Ами мисля, че няма проблем и с турбодизел.Твоята марея е обикновен турбодизел, не е COMMON RAIL двигател, където изискванията за горивото са по-големи.Гаринча доколкото си спомням внедрява системата и на COMMON RAIL мотори. Синът ми караше РЕНА, тогава.
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            а с помпата как стоят работите има ли някакви проблеми с нея? честно казано не знам с каква съм лукас или бош ако е била лукас не е било много добре само до колкото знам е че не е механична ами електронна или нещо такова беше

            Коментар


              #7
              benzol написа:
              а с помпата как стоят работите има ли някакви проблеми с нея? честно казано не знам с каква съм лукас или бош ако е била лукас не е било много добре само до колкото знам е че не е механична ами електронна или нещо такова беше
              Да, БОШ е по-добра за тези цели, доколкото и аз съм чувал.За другото питай специалист.... ся, тази информация, за толкова отговорно нещо да се черпи от ФОРУМНИ ТЛАКИ и СЕДЕНКИ е малко несериозно. Звънни на Гаринчата, той може да ти даде най-точната информация.Според мен проблем би могъл да има от механични примеси в олиото, сиреч да не си го филтрирал добре, но най-добре ще ти каже човекът който ти дадох.Успех!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                така звъннах на Ники от Варна и какво каза няма проблеми за моята кола стига да се монтира уредбата както трябва проблеми нямало освен ако не е филтрирано олиото както трябва самата системата е до 1.7мотор 650-700лв от 1700-2000 кам 850лвказа че ако помпата ми е и Бош било още по добре тогава можело да се превключва и на 50градуса а иначе трябвало да се чака до 80 и така общо взето

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Един познат си търсеше от Варна някъде такова устроиство за дизел да си кара една кола в Швеция че там дизела и въобще горивото е скъпо Та като го питах къде ще търсиш отработено олио /нали трябва да се пречисти малко и да има къде да го съхранява /вика че дори и да купува олио от магазин ще му е много по евтино щото там било на половината на дизела в магазина
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    benzol написа:
                    така звъннах на Ники от Варна и какво каза няма проблеми за моята кола стига да се монтира уредбата както трябва проблеми нямало освен ако не е филтрирано олиото както трябва самата системата е до 1.7мотор 650-700лв от 1700-2000 кам 850лвказа че ако помпата ми е и Бош било още по добре тогава можело да се превключва и на 50градуса а иначе трябвало да се чака до 80 и така общо взето
                    Брей, много скъпа е станала ....!!! Според мен инвестицията си заслужава, ако имаш постоянни източници на отработено олио... сиреч ти и баща ти да имате верига от заведения.Да търсиш от ресторант на ресторант, не си заслужава.Отработеното олио също струва пари, навремето когато синът ми караше, го купуваше на 40-50 ст., предполагам,че сега се е вдигнала цената,горивото вложено в обикаляне.Сложи си и една мин.заплата (часова ставка - 1.72 лв) за времето, часовете, които влагаш да да го намериш, филтрираш, префилтрираш... ииии дяволът се качва на магарето.Както обичам да казвам, не трябва да ограничаваме разходите, трябва да увеличаваме приходите!!!
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #11
                      тея дни ще трябва да се видя с 1 човек от Пловдив които ги правел на по сносни цени,а иначе работя в ресторант,както и приятелката ми и майка и така че предполагам че няма да имам проблеми с намирането на олионо първо да видя дали ще сложа системата пък ако ми гори и колкото нафта толкова и олио мисля че няма да имам проблеми с обикалянето за него все пак ще са 8лв на 100км ако го купувам на 1лв/1л отколкото нафта 8л/21.36лв при цена на дизела сега 2.67лв/1л

                      Коментар


                        #12
                        Не се притеснявай, сега е лято и изобщо не ти трябва това устройство.Слагай смело, но много добре филтрирано..В началото може би ще сменяш малко по-често горивния филтър, защото олиото чисти всички гадости...Помня, че последното Рено на сина ми, много време не беше помирисвало нафта....така, че и със 100 процента добре филтрирано олио не би трябвало да имаш проблем.
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          Какво толкова има да се прави за да струва толкова пари. 4-ри клапана, топлообменик, ключ за превключване и резервоар за олиото. Сам можеш да го направиш за много по малко пари.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Какво толкова има да се прави за да струва толкова пари. 4-ри клапана, топлообменик, ключ за превключване и резервоар за олиото. Сам можеш да го направиш за много по малко пари.
                            ми тоя човек където трябва да се видя с него маи ги правел за 200-250лв само че чакам да ме свържат с негоако има някой от Пловдив който е правил това упражнение нека да се включи и ако може да се видим да видя как е направено или да каже къде го е правил колко струва и т.н.

                            Коментар


                              #15
                              Бе кво устройство при 36-37 градуса външна температура бе! Устройството ти трябва за зимата, да подгрее олиото и да е по-течно.А то се подгрява от топлообменника за който ти споменава chaveto.Точно тези хидравлични клапани са скъпите в цялата работа.В Пловдив корифеят на тези работи е един Славко.Пусни в гугъла Славко-олио или подобно и ще го намериш.Нали ти казах, че вестниците писаха за него.Ето за Гаринчата:http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=205025Само пусни отрабонено олио и ще ти излезат безкрай странициА тук има и снимков материал, човекът си направил система за прецеждане... чети! http://hardwarebg.com/forum/showthre...0/page2Fenkoto... а бе той май се мота и из нашия форум....
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X