След проблема с въздушния филтър и кората на капака която запушваше отвора за всмукване на въздух разхода на гориво ми се закова в границите 5,5-6,5 при смесен цикъл както следва 30% градско и 70% извънгрдско на 100км.За сведение на тези които не вярват или не знаят въпросния автомобил от подписа е с тегло 1320кг претеглен на ел.кантар.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разхода на гориво закова.
Collapse
X
-
reiban написа:коя е тази кора на капака (моя разход е 8/100)
Коментар
-
За колегата от Бургас слизам да направя две снимки на кората и на отвора от който се засмуква въздуха.Проблема констатирах след като пробвах филтъра от който се оплаквах на бравата която катастрофира в Неделя.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Дебитомер/въздухомер е едно и също. Той регулира количеството въздух, което постъпва към двигателя - съответно топъл от двигателя или студен отвън. В случай,че не работи се повишава разхода и се намалява мощността на колата. Аз имах този проблем и карах колата на hit-ko и според компютъра излезе,че небачка. После като го погледнаха се оказа,че буксата му била откачена, не знам защо и от кого. При това бях ходил в Италсервиз и ми казаха,че бил изгърмял - нищо подобно. Такъв дебитомер струва оригинален около 400 лв., а друга марка е 200 лв. След като ми закачиха буксата, колата литна и разхода падна.За да се установи дали работи дебитомера е нужно, само да се закачи на компютър колата и дали не дава грешка или не работи. Не е нужно да е сервиз за помпи Лукас. Трябва ти сервиз за Италиански автомобили
Коментар
-
reiban написа:doofiat каде се намира буксата на дебитомера за да видя мойта дали си е включена
Коментар
-
Моят съвет е да сложиш обикновенна тръба. Така, или иначе оставаш с цели три ауспуха след, като махнеш катализатора. Има вероятност да ти сложат резонаторно гърне с по-голямо съпротивление и да ти спънат двигателя така, че слагай една тръба и не му мисли много!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Моят съвет е да сложиш обикновенна тръба. Така, или иначе оставаш с цели три ауспуха след, като махнеш катализатора. Има вероятност да ти сложат резонаторно гърне с по-голямо съпротивление и да ти спънат двигателя така, че слагай една тръба и не му мисли много!
Коментар
-
doofiat написа:Някаква специална ли е тази тръба (за Фиат ли е) или си е най-обикновено парче, което на всеки специализиран сервиз ще ми отрежат и монтират?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар