Добре де, като са принудително пробити не смуче ли въздух от там? След дебитомера?Или важи само за турбинирани коли без дебитомери?То не може да не се събират масла там, защото коко и да е хубав мотора, си вади от картера пари, а зависи и от самото масло.Аз си мисля че кутията по скоро играе ролята на буфер за маслените изпарения - да не ги прекарва турбото от раз, а полека -полека - постоянно да си ги засмуква по малко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - загуба на мощност
Collapse
X
-
То отвора е много малък 3,4 мм. и не оказва влияние на пълненето.пък и маслото се събира там много бавно.При мене имаше такава дупчица и аз я запуших,но колектора започна да се омаслява като че ли повече.Това са мой разсъждения и може да не съм съвсем прав но да служи за заглушител на турбината е меко казано несериозно.По скоро служи за моментен резервоар на преминалия в излишък въздух през дебитомера.Моя сензор беше целия в масло и затова ръчках там,затова смятам,че е свързано по скоро с въздуха отколкото с маслото.Отначало и аз мислех като теб ама щом ми зацапа чак сензора не мисля че е свързана с маслото.Иначе колата върви като бясна и не доливам масло въобще.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:То отвора е много малък 3,4 мм. и не оказва влияние на пълненето.пък и маслото се събира там много бавно.При мене имаше такава дупчица и аз я запуших,но колектора започна да се омаслява като че ли повече.Това са мой разсъждения и може да не съм съвсем прав но да служи за заглушител на турбината е меко казано несериозно.По скоро служи за моментен резервоар на преминалия в излишък въздух през дебитомера.Моя сензор беше целия в масло и затова ръчках там,затова смятам,че е свързано по скоро с въздуха отколкото с маслото.Отначало и аз мислех като теб ама щом ми зацапа чак сензора не мисля че е свързана с маслото.Иначе колата върви като бясна и не доливам масло въобще.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
При мен тая тубичка беше откъртена още като купих колата, и таз зима я довърших съвсем. От тогава маркуча е затапен, и мисля че няма допълнителни ефекти.Няколко пъти съм я чистил, и пак се пълни с масло, така че за мен не е резонатор :DСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Това разклонение от маркуч 10 при мене май го няма.На тази снимка от епер като ,че ли погрешно е дадено свързването на въздуховода с турбината.Въздуховода трябва да е във средата на компресора а не както е даден с пунктира.Там се връзва въздуховода към интеркулера и смукателния колекторFiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар