Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - загуба на мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След обстоен преглед, се оказа, че има дупка в резонатора на турбото, но това не беше главния проблем. От ниските стойности, които показваше дебитомера, се усъмних в тапата на ЕГР-а и познайте какво - ламарината беше прогорена. Временно изрязах нова и я сложих, но сега съм си поръчал да ми изрежат 2 стоманени тапи по 5мм и да си реша проблема веднъж - за винаги. Благодаря на всички за мненията и коментарите!!
    FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

    Коментар


      #17
      tambuhtaneca написа:
      ...резонатора на турботo...
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        това е една пластмасова кутия, която е вързана за гофрираната тръба след дебитомера, служела за намаляване шума от турбото
        FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

        Коментар


          #19
          tambuhtaneca написа:
          това е една пластмасова кутия, която е вързана за гофрираната тръба след дебитомера, служела за намаляване шума от турбото
          Щом си имал дупка там - колата няма да върви, защото смуче въздух и след дебитомера! Така сместа ти е грешна - много малко е впръсканата нафта.Аз счупих тази кутия на Алфата преди време и беше направо спряла... Надявам се си я поправил!Щом са ти били ниски стойностите на дебитомера - точно тази дупка/и са били причината! ЕГРа също се намесва в ’скапването’ на сместа, но никога до такава степен!
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #20
            Тази кутия направо я премахнах, сега много добре си се чува турбото. ЕГР-а днес вече го затапих за вечни времена с 5 мм стоманена тапа с гарнитурка и по-къси болтове. Колата вече е пушка!!!
            FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

            Коментар


              #21
              tambuhtaneca написа:
              това е една пластмасова кутия, която е вързана за гофрираната тръба след дебитомера, служела за намаляване шума от турбото
              След дебитомера няма такава кутия !Това ти ли си го съчиняваш или някой "майстор" ти мие очите ?
              Прикачени файлове
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Как да няма като се вижда и на снимката, под кутията на въздушния филтър и е свързана с маркуч номер 10,който се намира след дебитомера.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #23
                  FGRC написа:
                  Как да няма като се вижда и на снимката, под кутията на въздушния филтър и е свързана с маркуч номер 10,който се намира след дебитомера.
                  точно така, към маркуч номер 10 беше свързана
                  FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                  Коментар


                    #24
                    Предназначението на този модул е далеч по различно от това което си написал.Както каза Емо май някой майстор ти мие очите.Точно преди турбината няма смисъл нещо да резонира за да има там резонатор,поради простият факт че там има вакуум вследствие на въртенето на турбината.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #25
                      FGRC написа:
                      Как да няма като се вижда и на снимката, под кутията на въздушния филтър и е свързана с маркуч номер 10,който се намира след дебитомера.
                      1. Уточни си първо посоката на въздушния поток2. какво резонира там ?За съвсем друго служи !Към автора на темата - ако искаш турбото да живее малко повечко - не отвеждай изпаренията от тази тръба в атмосферата.НЯМАМ какво повече да добавя в темата.Подсказка за точка 1 - щампована е на МАФ сензора.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        та тази кутия наистина се нарича резонаторна кутия има и хора от други форуми дето са се чудили какво е точно и за какво служи:The air intake system consists of several plastics components designed to eliminate induction roar as much as possible. The air intake tube (opening behind the direction indicator/headlight assembly) is connected, via small and large resonators located under the front left-hand wing, to the air cleaner assembly in the engine compartment. Once it has passed through the filter element and the air mass meter, the air enters the plenum chamber mounted above the throttle housing and inlet manifold; the resonator mounted in the engine compartment further reduces noise levels. Това е за някакъв модел на Форд, не е точно насочено за Стило, но смятам че принципа е същият.
                        FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                        Коментар


                          #27
                          Съвет - недей да смяташ, а си изтегли eLearn и чети там.Тая ти резонаторна кутия, дали не беше пълна с масло или омаслена ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Изпадате в подробности за наименованието. Едни му викат резонатор, други - маслообирател. И аз я нямам, вярно е че като я махнах турбото свирука още повече. А пък като ми се беше прокъсала меката връзка - мнооо яко съскаше като дадях газ- ама тва го оправих.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #29
                              И кое е общото между маслообирател и резонатор ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Не виждам нищо общо.Според мен тази кутия съхранява моментно въздуха преминал през дебитомера когато рязко падат оборотите на двигателя за да не спира принудително турбината.Когато и вентилацията е нарушена от запушване или двигателя започне да подухва повече то втечнените маслени изпарения се настаняват там.На много от колите са принудително пробити за да не се пълни с масло.По този начин се намалява зацапването на смукателните колектори на СТАРИЯ двигател.
                                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                                Коментар

                                Working...
                                X