След обстоен преглед, се оказа, че има дупка в резонатора на турбото, но това не беше главния проблем. От ниските стойности, които показваше дебитомера, се усъмних в тапата на ЕГР-а и познайте какво - ламарината беше прогорена. Временно изрязах нова и я сложих, но сега съм си поръчал да ми изрежат 2 стоманени тапи по 5мм и да си реша проблема веднъж - за винаги. Благодаря на всички за мненията и коментарите!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - загуба на мощност
Collapse
X
-
tambuhtaneca написа:това е една пластмасова кутия, която е вързана за гофрираната тръба след дебитомера, служела за намаляване шума от турботоAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Предназначението на този модул е далеч по различно от това което си написал.Както каза Емо май някой майстор ти мие очите.Точно преди турбината няма смисъл нещо да резонира за да има там резонатор,поради простият факт че там има вакуум вследствие на въртенето на турбината.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
FGRC написа:Как да няма като се вижда и на снимката, под кутията на въздушния филтър и е свързана с маркуч номер 10,който се намира след дебитомера.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
та тази кутия наистина се нарича резонаторна кутия има и хора от други форуми дето са се чудили какво е точно и за какво служи:The air intake system consists of several plastics components designed to eliminate induction roar as much as possible. The air intake tube (opening behind the direction indicator/headlight assembly) is connected, via small and large resonators located under the front left-hand wing, to the air cleaner assembly in the engine compartment. Once it has passed through the filter element and the air mass meter, the air enters the plenum chamber mounted above the throttle housing and inlet manifold; the resonator mounted in the engine compartment further reduces noise levels. Това е за някакъв модел на Форд, не е точно насочено за Стило, но смятам че принципа е същият.FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Изпадате в подробности за наименованието. Едни му викат резонатор, други - маслообирател. И аз я нямам, вярно е че като я махнах турбото свирука още повече. А пък като ми се беше прокъсала меката връзка - мнооо яко съскаше като дадях газ- ама тва го оправих.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Не виждам нищо общо.Според мен тази кутия съхранява моментно въздуха преминал през дебитомера когато рязко падат оборотите на двигателя за да не спира принудително турбината.Когато и вентилацията е нарушена от запушване или двигателя започне да подухва повече то втечнените маслени изпарения се настаняват там.На много от колите са принудително пробити за да не се пълни с масло.По този начин се намалява зацапването на смукателните колектори на СТАРИЯ двигател.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар