Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пунто mk1 1.7TD по ранно включване на турбината

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пунто mk1 1.7TD по ранно включване на турбината

    имам пунто 1.7 ТД но турбината ми се включва на около 2200 оборота. Въпроса ми е дали може по някакъв начин да се направи така че да включва по рано и ако може по какъв начин защото сега лятно време като включа и климатика и трябва да е дърйа постоянно в обороти за да е включено и турбото

    #2
    Re: пунто mk1 1.7TD по ранно включване на турбината

    palavko2 написа:
    имам пунто 1.7 ТД но турбината ми се включва на около 2200 оборота. Въпроса ми е дали може по някакъв начин да се направи така че да включва по рано и ако може по какъв начин защото сега лятно време като включа и климатика и трябва да е дърйа постоянно в обороти за да е включено и турбото
    То да не е с променлива геометрия Ако имаш предвид турбо коректора на ГНП, е друг въпрос.Но от тоз двигател кво очакваш, нали и моя е същия, като видя зор, включвам мойто турбо, като изключа климатика.
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #3
      Re: пунто mk1 1.7TD по ранно включване на турбината

      palavko2 написа:
      имам пунто 1.7 ТД но турбината ми се включва на около 2200 оборота. Въпроса ми е дали може по някакъв начин да се направи така че да включва по рано и ако може по какъв начин защото сега лятно време като включа и климатика и трябва да е дърйа постоянно в обороти за да е включено и турбото
      Приятел,точно на време ти "включва" турбината!Не мие е ясно леки коли ли карате или трактори че искате да вървят на 1600 об.Защо се притесняваш от това че трябва мотора да е в обороти? Там му е силата!!!!Явно трябва да преосмислиш нещата относно експлоатацията на колата.Успех!

      Коментар


        #4
        добре де в крайна сметка мога ли по някакъв начин да стане така че да вклячва по рано

        Коментар


          #5
          Не .
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            palavko2 написа:
            добре де в крайна сметка мога ли по някакъв начин да стане така че да вклячва по рано
            Турбината е постоянно "включена", т.е. от 1 оборот още започва да работи. Но ползата от нея се усеща едва след 2000-2200 оборота.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              на скоро разбрах че турбината ми е от пежо 409 1.9д. въпроса ми е възможно ли е ако е с по-голям диаметър по трудно да се развърта и ми казаха че ако съм набиел втулка на входа турбината щяла да се развърти достатъчно за да се усети по-рано.има ли нещо вярно в това или не

              Коментар


                #8
                Аве колега излез от филма това не е компресор а е турбо ако незнаеш разликата, аз ще ти я кажа.Компресора надува в ниските но в високите никакъв го няма.Турбото надува само в средните и високите обороти.Поздрави от Варна, и не се занимавай с глупости.
                Поздрави от Варна

                Коментар


                  #9
                  Освен да си сложиш още едно турбо,може би да стане ,Колега , не си ли разбрал тоя мотор откога е проектиран -проектиран е делечната 1986г,и какво да очакваш от тоя мотор, и колкото и да е ,италианците не са седели през това време до неговото спиране.До последно са го доопипвали откъм мащност,от 54 коня без турбо, до 73коня с турбо.Вече следващия двигател е коренно различен , вече е с по-голяма кубатура, и самия дизайн на двигателя също.А дизайна е съобразен за комън рейл ерата , а там вече има други параметри ,както на въртящ момент, така и на коне, и най-вече на разход.Така че карай си машинката, и недей се занимава с глупости. :D
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    Re: пунто mk1 1.7TD по ранно включване на турбината

                    palavko2 написа:
                    имам пунто 1.7 ТД но турбината ми се включва на около 2200 оборота. Въпроса ми е дали може по някакъв начин да се направи така че да включва по рано и ако може по какъв начин защото сега лятно време като включа и климатика и трябва да е дърйа постоянно в обороти за да е включено и турбото
                    Затапи ЕГР-а и турбината ще започне да помпи на по-ниски обороти.
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      #11
                      egois4etoo написа:
                      Аве колега излез от филма това не е компресор а е турбо ако незнаеш разликата, аз ще ти я кажа.Компресора надува в ниските но в високите никакъв го няма.Турбото надува само в средните и високите обороти.Поздрави от Варна, и не се занимавай с глупости.
                      И викаш компресор не надува във високи обороти, или турбо не може да надува в ниски обороти?
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Компресора неможе да надува на високите обороти така както турбото.
                        Поздрави от Варна

                        Коментар


                          #13
                          egois4etoo написа:
                          Компресора неможе да надува на високите обороти така както турбото.
                          Защо?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар

                          Working...
                          X