Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

STILO 1.9 JTD - съобщения на дисплея за филтър и крушка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    ВО - горе сметките ти са изцяло некоректни. Една нажежаема жичка си мени съпротивлението в пъти от момента на подаване на захранването до нейното светване. Мощностите на крушките се дефинират при определено напрежение и в момента на пускане са много по-голям товар, за щастие за кратко. Така че, аз не знам за какво спорите, но няма как съпротивленията на две различни по мощност крушки да са еднакви.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      Danchojn написа:
      Абе колеги, как си представяте две крушки с различна мощност да имат еднакви съпротивления Елементарно е и разбира се че нямат. Основното при крушките за различна мощност е самият проводник вътре. После се нареждат газове разни и т.н. Крушки от един и същ вид но с различна мощност имат различно съпротивление. И това не може да бъде мерено с такива мултицети при които разликата в съпротивлението на крушките е два пъти по-малко от грешката на уреда Мери се с мостова схема. Вообще винаги, когато е важно да се знае колко точно ома е един товар под 1ом, не се ли използва мост, само си мислите че го мерите.
      Как да нямат бе Danchojn, той Борката ги е измерил бе, и тук важи другия закон на ом, при реалните вериги, не този при идеалните, дето аз разправям!!! Ох майко, още малко ще ме убедят, че сузукито ми е с ванкелов двигател....
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #48
        Danchojn написа:
        ВО - горе сметките ти са изцяло некоректни. Една нажежаема жичка си мени съпротивлението в пъти от момента на подаване на захранването до нейното светване. Мощностите на крушките се дефинират при определено напрежение и в момента на пускане са много по-голям товар, за щастие за кратко. Така че, аз не знам за какво спорите, но няма как съпротивленията на две различни по мощност крушки да са еднакви.
        Не ми го говори на мен това, а на Нино.Защото мога да покажа и една крива от осцилоскопа, когато се вижда за няколко милисекунди огромен товар, директно като на късо, докато съпротивлението на проводника си достигне стойността, която трябва по време на работа, което не може да се измери с мултицета на масата.Сметките са за Нино, за да се замисли малко ако всичко беше толкова просто, колкото се опитва да го изкара.Реално на масата една 5 и една 10 ватова круша имат едно и също съпротивление на мутицета. Никъде не съм твърдял, че реално съпротивлението е едно и също по времето им на работа. Явно не си чел темата, а само отгоре, отгоре
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #49
          BO написа:
          Защото мога да покажа и една крива от осцилоскопа, когато се вижда за няколко милисекунди огромен товар, директно като на късо, докато съпротивлението на проводника си достигне стойността, която трябва по време на работа, което не може да се измери с мултицета на масата.Сметките са за Нино, за да се замисли малко ако всичко беше толкова просто, колкото се опитва да го изкара.Реално на масата една 5 и една 10 ватова круша имат едно и също съпротивление на мутицета. Никъде не съм твърдял, че реално съпротивлението е едно и също по времето им на работа. Явно не си чел темата, а само отгоре, отгоре
          Боре, пак говориш глупости.... прочети си твърденията по-горе...кво е това "реално" съпротивление при правотокови вериги бре приятелю ? Ти още малко и за комплексно съпротивление и импеданс ще почнеш да говориш.... Нещо взе да ми писва от този спор...
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #50
            BO написа:
            - Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления
            Да наистина не прочетох много задълбочено темата, щото не мога да помогна на колегата който я е пуснал, поне не от разстояние през форума. Ама това твърдение ми извади очите. Не за друго. Аз уважавам мнението на всеки един, и не целя да се присмивам или заяждам. Може целият ви спор да е недоразумение.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #51
              В подкрепа на думите ми: Н4 крушка измерена с мост!1. Къси - 55W - 0.185ohms2. Дълги - 60W - 0.173ohmsсами виждате че с обикновен мултицет не може да се говори за коректно измерване.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #52
                Като стана въпрос за светлините на Стилото ,мога ли да разчитам на компютъра при изгаряне на която и е да е било крушка да ми покаже на дисплея за проблема . Вчера си проверих нагледно всички светлини и те си работеха нормално . За да не ги проверявам често ,мога ли да разчитам компа да ми сигнализира за проблем със светлините .
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #53
                  коцев написа:
                  Като стана въпрос за светлините на Стилото ,мога ли да разчитам на компютъра при изгаряне на която и е да е било крушка да ми покаже на дисплея за проблема . Вчера си проверих нагледно всички светлини и те си работеха нормално . За да не ги проверявам често ,мога ли да разчитам компа да ми сигнализира за проблем със светлините .
                  Ако изгори фар не разбира.

                  Коментар


                    #54
                    То за фар и аз ще го разбера .
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      #55
                      коцев написа:
                      То за фар и аз ще го разбера .
                      Да, наистина Ако изгорят стоповете или крушките на номера пиука

                      Коментар


                        #56
                        Nino написа:
                        BO написа:
                        Защото мога да покажа и една крива от осцилоскопа, когато се вижда за няколко милисекунди огромен товар, директно като на късо, докато съпротивлението на проводника си достигне стойността, която трябва по време на работа, което не може да се измери с мултицета на масата.Сметките са за Нино, за да се замисли малко ако всичко беше толкова просто, колкото се опитва да го изкара.Реално на масата една 5 и една 10 ватова круша имат едно и също съпротивление на мутицета. Никъде не съм твърдял, че реално съпротивлението е едно и също по времето им на работа. Явно не си чел темата, а само отгоре, отгоре
                        Боре, пак говориш глупости.... прочети си твърденията по-горе...кво е това "реално" съпротивление при правотокови вериги бре приятелю ? Ти още малко и за комплексно съпротивление и импеданс ще почнеш да говориш.... Нещо взе да ми писва от този спор...
                        Нино, прочети колко ома съпротивление и измерил колегата горе, сметни и кажи колко вата са крушките спрямо измереното съпротивление по твоите формули.Държа след това да ми се извиниш за думите, които отправи.Също така държа ти лично да измериш съпротивлението на твоя крушка и пак да дадеш конкретни данни.Поздрави.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #57
                          Стига демагогия бре ВО, и аз и ти много добре знаем, че съпротивление на крушка не се мери така.Тя трабва да работи (свети) и тогава се мери токът който консумира... и пак идваш до формулките за които пи писах поне 20 пъти.Но ти не правиш тази уговорка, затова се разви и този карминьол.Ти не каза, да АБСУРДНО е консуматори с различна мощност да имат еднакво съпротивление.За това е всичко...дори се опита да измериш съпротивлението с обикновен мултицет и се доверяваш на тези данни... И последно БО, консуматори с различна мощност възможно ли е да имат еднакво съпротивление, при еднакво напрежение ? Формулките които са написани преди около 200 години верни ли са или не? Може да кръстим ТВОЯ закон.. "ЗАКОНЪТ НА БО"!!! ПЪ СЪ.. Ето многоуважаеми БО, коментирано е преди една година, но явно не е засегнато нечие ЕГО!!!http://www.opelclub-bg.net/forum/ind...9482Доста преди една година...http://www.italauto-bg.net/forum/vie...f=18&t=513ПЪ СЪ 2.... Мисля да приключим, ти какво ще кажеш ? И пак помисли там, кой на кого да се извинява...
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар

                          Working...
                          X