ВО - горе сметките ти са изцяло некоректни. Една нажежаема жичка си мени съпротивлението в пъти от момента на подаване на захранването до нейното светване. Мощностите на крушките се дефинират при определено напрежение и в момента на пускане са много по-голям товар, за щастие за кратко. Така че, аз не знам за какво спорите, но няма как съпротивленията на две различни по мощност крушки да са еднакви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
STILO 1.9 JTD - съобщения на дисплея за филтър и крушка
Collapse
X
-
Danchojn написа:Абе колеги, как си представяте две крушки с различна мощност да имат еднакви съпротивления Елементарно е и разбира се че нямат. Основното при крушките за различна мощност е самият проводник вътре. После се нареждат газове разни и т.н. Крушки от един и същ вид но с различна мощност имат различно съпротивление. И това не може да бъде мерено с такива мултицети при които разликата в съпротивлението на крушките е два пъти по-малко от грешката на уреда Мери се с мостова схема. Вообще винаги, когато е важно да се знае колко точно ома е един товар под 1ом, не се ли използва мост, само си мислите че го мерите.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Danchojn написа:ВО - горе сметките ти са изцяло некоректни. Една нажежаема жичка си мени съпротивлението в пъти от момента на подаване на захранването до нейното светване. Мощностите на крушките се дефинират при определено напрежение и в момента на пускане са много по-голям товар, за щастие за кратко. Така че, аз не знам за какво спорите, но няма как съпротивленията на две различни по мощност крушки да са еднакви.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Защото мога да покажа и една крива от осцилоскопа, когато се вижда за няколко милисекунди огромен товар, директно като на късо, докато съпротивлението на проводника си достигне стойността, която трябва по време на работа, което не може да се измери с мултицета на масата.Сметките са за Нино, за да се замисли малко ако всичко беше толкова просто, колкото се опитва да го изкара.Реално на масата една 5 и една 10 ватова круша имат едно и също съпротивление на мутицета. Никъде не съм твърдял, че реално съпротивлението е едно и също по времето им на работа. Явно не си чел темата, а само отгоре, отгореSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
BO написа:- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивленияPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Като стана въпрос за светлините на Стилото ,мога ли да разчитам на компютъра при изгаряне на която и е да е било крушка да ми покаже на дисплея за проблема . Вчера си проверих нагледно всички светлини и те си работеха нормално . За да не ги проверявам често ,мога ли да разчитам компа да ми сигнализира за проблем със светлините .
Коментар
-
rotdot
коцев написа:Като стана въпрос за светлините на Стилото ,мога ли да разчитам на компютъра при изгаряне на която и е да е било крушка да ми покаже на дисплея за проблема . Вчера си проверих нагледно всички светлини и те си работеха нормално . За да не ги проверявам често ,мога ли да разчитам компа да ми сигнализира за проблем със светлините .
Коментар
-
rotdot
коцев написа:То за фар и аз ще го разбера .
Коментар
-
Nino написа:BO написа:Защото мога да покажа и една крива от осцилоскопа, когато се вижда за няколко милисекунди огромен товар, директно като на късо, докато съпротивлението на проводника си достигне стойността, която трябва по време на работа, което не може да се измери с мултицета на масата.Сметките са за Нино, за да се замисли малко ако всичко беше толкова просто, колкото се опитва да го изкара.Реално на масата една 5 и една 10 ватова круша имат едно и също съпротивление на мутицета. Никъде не съм твърдял, че реално съпротивлението е едно и също по времето им на работа. Явно не си чел темата, а само отгоре, отгореA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Стига демагогия бре ВО, и аз и ти много добре знаем, че съпротивление на крушка не се мери така.Тя трабва да работи (свети) и тогава се мери токът който консумира... и пак идваш до формулките за които пи писах поне 20 пъти.Но ти не правиш тази уговорка, затова се разви и този карминьол.Ти не каза, да АБСУРДНО е консуматори с различна мощност да имат еднакво съпротивление.За това е всичко...дори се опита да измериш съпротивлението с обикновен мултицет и се доверяваш на тези данни... И последно БО, консуматори с различна мощност възможно ли е да имат еднакво съпротивление, при еднакво напрежение ? Формулките които са написани преди около 200 години верни ли са или не? Може да кръстим ТВОЯ закон.. "ЗАКОНЪТ НА БО"!!! ПЪ СЪ.. Ето многоуважаеми БО, коментирано е преди една година, но явно не е засегнато нечие ЕГО!!!http://www.opelclub-bg.net/forum/ind...9482Доста преди една година...http://www.italauto-bg.net/forum/vie...f=18&t=513ПЪ СЪ 2.... Мисля да приключим, ти какво ще кажеш ? И пак помисли там, кой на кого да се извинява...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар