Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

STILO 1.9 JTD - съобщения на дисплея за филтър и крушка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
    STILO-2003-115 HP-JTD Power
    Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

    Коментар


      #17
      dianko dimitrov написа:
      Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
      Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.
      ex. Stilo 1.9 JTD Active

      Коментар


        #18
        fRuStRatE написа:
        dianko dimitrov написа:
        Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
        Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.
        Не е поради слабата консумация на ток, а поради огромното съпротивление - диодните габарити от по 2-3-4лв. са с по мегаом съпротивление, докато лампа с нажежаема жичка е само 1ом. Системата е просто направена - свети, когато съпротивлението на лампата е над съпротивлението на индикатора в таблото.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #19
          jenshen73 написа:
          fRuStRatE написа:
          dianko dimitrov написа:
          Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
          Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.
          Не е поради слабата консумация на ток, а поради огромното съпротивление - диодните габарити от по 2-3-4лв. са с по мегаом съпротивление, докато лампа с нажежаема жичка е само 1ом. Системата е просто направена - свети, когато съпротивлението на лампата е над съпротивлението на индикатора в таблото.
          Прав си !
          ex. Stilo 1.9 JTD Active

          Коментар


            #20
            Колеги,както казах всички крушки са стандартни.Вчера взех контактен спрей и почистих всички букси на фаровете и после запалих,известно време всичко си беше нормално.Утре ще имам по-дълъг път и ще видя какво ще стане.Благодаря на YACVOO и на ВАС!
            STILO-2003-115 HP-JTD Power
            Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

            Коментар


              #21
              За габарити дава грешка, а за фаровете не !
              Fiat Stilo 1.9 jtd
              Fiat Tipo 1.7

              Коментар


                #22
                fRuStRatE написа:
                jenshen73 написа:
                fRuStRatE написа:
                dianko dimitrov написа:
                Всички налични крушки и лампи-светят навсякъде.Преди време ми светеше същата грешка,смених на д.фар късата светлина(беше изгоряла) с норм.крушка и грешката се скри,но сега пак светна,а всичко си свети нормално!!?
                Както каза emzo да не би да си сложил диодни крушки за габарити ? Поради слабата консумация на ток компа ти го отчита като грешка.Продават се обаче такива същите диодни крушки с една малка платка която лъже компа че всичко си е ОК и не го отчита като грешка.Обаче е по скъпа естествено.
                Не е поради слабата консумация на ток, а поради огромното съпротивление - диодните габарити от по 2-3-4лв. са с по мегаом съпротивление, докато лампа с нажежаема жичка е само 1ом. Системата е просто направена - свети, когато съпротивлението на лампата е над съпротивлението на индикатора в таблото.
                Прав си !
                Не е прав.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  Не е прав.
                  Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    BO написа:
                    Не е прав.
                    Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?
                    Ами не си прав за нещата, които си казал.- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      BO написа:
                      jenshen73 написа:
                      BO написа:
                      Не е прав.
                      Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?
                      Ами не си прав за нещата, които си казал.- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
                      Диод обикновен - няма съпротивление в отпушената си посока. Но за да светне на 12V - му се слага поне мегаом съпротивление. Чудно защо на мен все такива лампи ми се падат... 5-10W лампите няма да задействат индикацията, ако са с нажежаеми жички....Извинявай, ти винаги си прав, дори, когато си седнал.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #26
                        jenshen73 написа:
                        BO написа:
                        jenshen73 написа:
                        BO написа:
                        Не е прав.
                        Добре, дай ми параметри на обикновен габарит и на диоден габарит? Ако искаш - ще ти направя снимки с мултицета? Или мислиш, че за нещо елементарно "мерене на изгоряла лампа" се имплементира сложна система? Т.е. за кое точно не съм прав?
                        Ами не си прав за нещата, които си казал.- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
                        Диод обикновен - няма съпротивление в отпушената си посока. Но за да светне на 12V - му се слага поне мегаом съпротивление. Чудно защо на мен все такива лампи ми се падат... 5-10W лампите няма да задействат индикацията, ако са с нажежаеми жички....Извинявай, ти винаги си прав, дори, когато си седнал.
                        Съгласен ли си да сложа ключовете от счупената ми Мареа, а ти да сложиш 100 лева на масата, че ако сменим габарита на Стилото с лампа с нажежаема жица с различна мощност, ще светне проблем в крушката?И какво, викаш една 5 ватова крушка с нажежаема жица на 12-14 волта има 1 ом съпротивление.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          В Стилото контрола за светлините е в драйверните стъпала в бодито(VNQ 810 и 830) и е по ток. Компетентните ще си обяснят защо при наличието на окиси по куплонзите,смяна на мощноста и все пак светещи лампи таблото пищи за проблем.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #28
                            iakvvu написа:
                            В Стилото контрола за светлините е в драйверните стъпала в бодито(VNQ 810 и 830) и е по ток. Компитентните ще си обяснят защо при наличието на окиси по куплонзите,смяна на мощноста и все пак светещи лампи таблото пищи за проблем.
                            Ти не казвай сега къде са и по какво се управляват, за да не съм прав седнал.Издъни работата еййй
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              BO написа:
                              iakvvu написа:
                              В Стилото контрола за светлините е в драйверните стъпала в бодито(VNQ 810 и 830) и е по ток. Компитентните ще си обяснят защо при наличието на окиси по куплонзите,смяна на мощноста и все пак светещи лампи таблото пищи за проблем.
                              Ти не казвай сега къде са и по какво се управляват, за да не съм прав седнал.Издъни работата еййй
                              Брях. Голяма работа станала, че издънил нещата. Аз казах, че си прав, но ти все искаш да набуташ Мареата Трябва ми само шофьорската седалка - ако е електрическа Та казвате, драйверите и в колите са ги наместили... лошо, лошо. Едно време с реленца се правеха тия неща...
                              Steliyan's Life!
                              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                              Коментар


                                #30
                                BO написа:
                                - Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
                                А двойка по електротехника де....Не може крушки с различни мощности при еднакво напрежение да имат еднакви съпротивления.Чичко ОМ, го беше казал преди 186 години.I= U/RP=IU
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X