Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

STILO 1.9 JTD - съобщения на дисплея за филтър и крушка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Nino написа:
    BO написа:
    - Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
    А двойка по електротехника де....Не може крушки с различни мощности при еднакво напрежение да имат еднакви съпротивления.Чичко ОМ, го беше казал преди 186 години.I= U/RP=IU
    Ами ще ти пишем двойка на теб, защото не взимаш някой други характеристики на крушката.Хайде вземи една 5 и една 10 ватова крушка, мерни им съпротивлението с мултицет и сподели колко е показвал дисплея @женшен, седалката не е електрическа, явно няма да ти свърши работа. А едно време всичко се правеше с релета, ама вече живеем в нова ера, с различни идеи. Не можем да спрем процеса на развитие
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #32
      Евала бе Боре, ти измисли нова физика и електротехника!!!! А бе ти май инженер беше.... Кои други характеристики не взимам бре ? Най-обикновена крушка с нагреваеми жички... може индуктивността да оказва влияние а ??? И пак твърдиш, че при еднакво напрежение и различни мощности, съпротивлението на крушките е едно и също....??? Да ти имам мултицета.... да меря ги, но със стрелкови ом мер и показват съвсем различно съпротивление!Ми замести в горната формулка за мощността, тока бре...и ще намериш, че мощноста е равна на квадрата на напрежението върху съпротивлението.Оттам изведи съпротивлението...Елементарно др.инджинер.УжасТ....
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #33
        Знаеш, че те уважавам, но както ти казах напиши си домашното преди да влезеш в спора с мен Реших да загубя време и да ти покажа някой неща, пък да вземе да прочетеш и да видиш къде си грешил. Знам, че ще го направиш, за това реално си отделих малко време в този хубав уикенд Начало на постановката - нова крушка Дженерал Електрик, Н1, 55 вата, абсолютно стандартна класическа крушка за автомобил, примерно за Браво:След това проверяваме мултицета колко му е минималното показание за измерване на съпротивление. Я, не бил чак толкова китайски :D След това решавам да видя колко аджеба ми е мощна тази крушка, защото не вярвам аз на надписи. Закачам на мултицета:И защото не разбирам от електротехника и някакви закони на Ом май беше , сещам се, че ти си ми помогнал с този закон и решавам да посмятам:Имам входни данни:- Измерен волтаж на автомобила, върху крушката = 13.6 волта.- Измерено съпротивление на крушката = 0.7 ома.Вадя химикалката и преписвам твоите формули:I= U/RP=IUИ решавам да вида колко вата ми е крушката:I=13.6/0.7 = 19.43 AP=19.43*13.6 = 264.3 WЯ, кой ме е излъгал? Или просто карам с някакви мега рейсинг крушки.Замисли се сега малко и реши защо сметките нещо не излизат.Позналите верен отговор да не издават ключа къде се намира.п.п. Току що намерих в нас една крушка, 1.2 вата тези, които се поставят за задното осветление на таблото. Измерих й съпротивлението и ми върна 1.3 ома.По твоите формули излиза точно 142 вата. Баси, замислям се дали като имам 10 такива в таблото ще мога да виждам пътя нощно време
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          Борка, демагогстваш.... нещо бъркаш мерните единички... абсурд е съпротивлението на крушката да е 0.7 ома... тва просто не можеш да го измериш 0.7 ома, я пак си провери прецизноста на скаличката и виж дали не е 7 ома... май - сметчицата друга ще излезе... 13.6 волта делено на 7 ома или едно амперче и деветдесет и четири стотни приятелю.Ся продължи пак с формулката и ще получиш, че мощността е не 264.3 вата! Или ти се съмняваш във формулките на чичко ОМ!?Борка, тва уредче с което мериш съпротивление, моментално го хвърли на боклука! и втори път не пиши глупости.Аз също те уважавам, но не мога да допусна, че твърдиш: "че при еднакво напрежение и различни мощности, съпротивлението на крушките е едно и също" За това нещо, ще ти се смеят ученичките от 7-ми клас, които редовно си пишат домашните приятелю... от 7-ми клас!ПС... ето виждаш ли как твоя уред те излага като кифладжия... как бе Борка при 12.6 волта и мощност 1.2 вата ще имаш съпротивление 1.3 ома.... ха-ха-ха-ха ти ме развесели бе човек! Ако това е така, през тази крушка трябва да тече ток 9.69 ампера бе човек, трябва да и сложат поне 10А бушон ... Борка ма верно ли.... ????? след многоточието няма да казвам! Та ся Борка, на тази крушчица която държиш в пръстенцата пише, че е 55 вата при 12 волта.Или като заместим във формулките на чичкото излиза, че през нея протичат 4.545 амперчета.Като заместим и в другата формулка Борка, излиза, че съпротивлението и е близо 2.64 ома.ПРОВЕРКА:4.545 АМПЕРА Х 12 ВОЛТА Е ПРИБЛИЗИТЕЛНО РАВНО НА 55 вата...ФОРМУЛКИТЕ НЕ СА МОИ БОРКА, ИЗМИСЛИЛИ СА ГИ ПРЕДИ 186 ГОДИНИ, ПРЕДИ ГО НАПИСАХ
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #35
            Joker: съпротивление на студено и топло...
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #36
              vesko.t написа:
              Joker: съпротивление на студено и топло...
              а, може, но при минус 50 градуса и плюс 100
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #37
                Nino написа:
                vesko.t написа:
                Joker: съпротивление на студено и топло...
                а, може, но при минус 50 градуса и плюс 100
                Нино, не се смей, дадоха ти жокер, възползвай се от него, а не слагай такива усмихнати иконки. Аз единствено ще те замоля, наистина те моля, премери една такава крушка с твоя мега мултицет и само искам да напишеш колко й е съпротивлението, което си отчел. Само това те моля. След това продължи да ми разтягаш писания
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  Нино, не се смей, дадоха ти жокер, възползвай се от него, а не слагай такива усмихнати иконки. Аз единствено ще те замоля, наистина те моля, премери една такава крушка с твоя мега мултицет и само искам да напишеш колко й е съпротивлението, което си отчел. Само това те моля. След това продължи да ми разтягаш писания
                  Ужас, Боре, в отделенията се учат тези работи бе, аре стига вече..Не ми е МЕГА-МУЛТИЦЕТА, най-обикновен полски стрелкови уред който мери от един ОМ до МЕГАОМИ, но е изключително точен... има и сонда за микроампери и миливолти! Добре, че не си изкарваш хляба като електротехник, да си запалил нещо вече... Я пак... та на онази 55 ватовата крушка, колко ома е съпротивлението ???? И последен въпрос... това 55 вата какво е, какво показва то ? ПС-мисля, че жокера го дадоха на теб
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #39
                    Колега Nino,електротехниката не сшършва само със закона на Ом. Без да те обиждам,но нямаш право да разглеждаш процеси в една реална верига със закон отнасящ се за идеална верига.Това също се казва в 7-ми клас когато се учи закона.Ако не беше така Ом,Кирхов и компания нямаше да се разнищват по 4 семестъра в техническите ВУЗ-ове.Излишно е според мен да се коментира повече.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #40
                      iakvvu написа:
                      Колега Nino,електротехниката не сшършва само със закона на Ом. Без да те обиждам,но нямаш право да разглеждаш процеси в една реална верига със закон отнасящ се за идеална верига.Това също се казва в 7-ми клас когато се учи закона.Ако не беше така Ом,Кирхов и компания нямаше да се разнищват по 4 семестъра в техническите ВУЗ-ове.Излишно е според мен да се коментира повече.
                      Колега iakvvu, това много добре го знам, но в конкретния случай става дума за елементарно приложение на закона.Пък и не съм чувал досега ЗАКОНЪТ НА ОМ за правотоковите вериги да има "ИДЕАЛЕН" и "РЕАЛЕН" случай!!! Дано си прочел по-нагоре за какво се "хванах", но да се твърди, че при различни мощности на правотокови електрически консуматори, при едно и също напрежение, съпротивлението на тези консуматори е еднакво, това е глупост...Това не трябва да се казва.... защото това твърдение съотнесено в друга плоскост... други напрежения и т.н... може да предизвика беля.Целия този спор се свежда до една елементарна зависимост която по- нагоре съм написал на многоуважавания ВО...., че МОЩНОСТТА Е РАВНА НА КВАДРАТА НА НАПРЕЖЕНИЕТО ВЪРХУ СЪПРОТИВЛЕНИЕТО.... какво повече да пишем и говорим колега iakvvu!!??
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #41
                        Колега Nino пропускаш една МАААААААЛКА подробност че температурата на спиралата на крушките докато светят не е 20 градуса (примерно) както е докато измервате съпротивлението!
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #42
                          eh4ev07 написа:
                          Колега Nino пропускаш една МАААААААЛКА подробност че температурата на спиралата на крушките докато светят не е 20 градуса (примерно) както е докато измервате съпротивлението!
                          Колега Енчев, нещо бъркаш адресата... това го адресирай към многоуважаемия BO.... той ИЗмерва...
                          BO написа:
                          - Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :D
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #43
                            Nino написа:
                            BO написа:
                            Нино, не се смей, дадоха ти жокер, възползвай се от него, а не слагай такива усмихнати иконки. Аз единствено ще те замоля, наистина те моля, премери една такава крушка с твоя мега мултицет и само искам да напишеш колко й е съпротивлението, което си отчел. Само това те моля. След това продължи да ми разтягаш писания
                            Ужас, Боре, в отделенията се учат тези работи бе, аре стига вече..Не ми е МЕГА-МУЛТИЦЕТА, най-обикновен полски стрелкови уред който мери от един ОМ до МЕГАОМИ, но е изключително точен... има и сонда за микроампери и миливолти! Добре, че не си изкарваш хляба като електротехник, да си запалил нещо вече... Я пак... та на онази 55 ватовата крушка, колко ома е съпротивлението ???? И последен въпрос... това 55 вата какво е, какво показва то ? ПС-мисля, че жокера го дадоха на теб
                            Проблема е, че ме обиждаш по този начин, защото си с главата напред в явно непонятен за теб въпрос. Аз те помолих просто да кажеш какво си видял на мултицета. Ако нямаш крушка ще ти услужа, не се тревожи.Започвам да съжалявам, че си загубих времето в безсмислен, явно спор.Както ти казах, очаквам да се извиниш, когато премериш с ултра точния ти мултицет, стрелкови, след като премериш една 55 ватова крушка за автомобил!п.п. Мултицета, с който ти показах стойностите е с точност 0.1 ома. А ти ми говориш, че твоя мултицет започвал от 1 ом. Ако е така на една круша на твоя мултицет ще видиш директна верига на късо
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #44
                              Боре, ти сам се обиждаш с това твърдение...прочети още веднъж постовете назад.Втрещява ме упоритостта ти... да не кажа инат..Технически форум сме, не бг.мама, макар, че ако там идеш и напишеш това което си написал си мисля, че е ти отговорят по същия начин.За кое да ти се извинявам приятелю, че обърна електротехниката с главата надолу с твърдението си, че при еднакво напрежение и различни мощности на крушките съпротивлението им е еднакво ?Дано след време разбереш каква глупост си написал...ПС... ха-ха-ха, те уред да мери 0.1 ома в енергото едва ли имат Борка...
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар


                                #45
                                Абе колеги, как си представяте две крушки с различна мощност да имат еднакви съпротивления Елементарно е и разбира се че нямат. Основното при крушките за различна мощност е самият проводник вътре. После се нареждат газове разни и т.н. Крушки от един и същ вид но с различна мощност имат различно съпротивление. И това не може да бъде мерено с такива мултицети при които разликата в съпротивлението на крушките е два пъти по-малко от грешката на уреда Мери се с мостова схема. Вообще винаги, когато е важно да се знае колко точно ома е един товар под 1ом, не се ли използва мост, само си мислите че го мерите.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X