Nino написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
STILO 1.9 JTD - съобщения на дисплея за филтър и крушка
Collapse
X
-
A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Евала бе Боре, ти измисли нова физика и електротехника!!!! А бе ти май инженер беше.... Кои други характеристики не взимам бре ? Най-обикновена крушка с нагреваеми жички... може индуктивността да оказва влияние а ??? И пак твърдиш, че при еднакво напрежение и различни мощности, съпротивлението на крушките е едно и също....??? Да ти имам мултицета.... да меря ги, но със стрелкови ом мер и показват съвсем различно съпротивление!Ми замести в горната формулка за мощността, тока бре...и ще намериш, че мощноста е равна на квадрата на напрежението върху съпротивлението.Оттам изведи съпротивлението...Елементарно др.инджинер.УжасТ....SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Знаеш, че те уважавам, но както ти казах напиши си домашното преди да влезеш в спора с мен Реших да загубя време и да ти покажа някой неща, пък да вземе да прочетеш и да видиш къде си грешил. Знам, че ще го направиш, за това реално си отделих малко време в този хубав уикенд Начало на постановката - нова крушка Дженерал Електрик, Н1, 55 вата, абсолютно стандартна класическа крушка за автомобил, примерно за Браво:След това проверяваме мултицета колко му е минималното показание за измерване на съпротивление. Я, не бил чак толкова китайски :D След това решавам да видя колко аджеба ми е мощна тази крушка, защото не вярвам аз на надписи. Закачам на мултицета:И защото не разбирам от електротехника и някакви закони на Ом май беше , сещам се, че ти си ми помогнал с този закон и решавам да посмятам:Имам входни данни:- Измерен волтаж на автомобила, върху крушката = 13.6 волта.- Измерено съпротивление на крушката = 0.7 ома.Вадя химикалката и преписвам твоите формули:I= U/RP=IUИ решавам да вида колко вата ми е крушката:I=13.6/0.7 = 19.43 AP=19.43*13.6 = 264.3 WЯ, кой ме е излъгал? Или просто карам с някакви мега рейсинг крушки.Замисли се сега малко и реши защо сметките нещо не излизат.Позналите верен отговор да не издават ключа къде се намира.п.п. Току що намерих в нас една крушка, 1.2 вата тези, които се поставят за задното осветление на таблото. Измерих й съпротивлението и ми върна 1.3 ома.По твоите формули излиза точно 142 вата. Баси, замислям се дали като имам 10 такива в таблото ще мога да виждам пътя нощно времеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Борка, демагогстваш.... нещо бъркаш мерните единички... абсурд е съпротивлението на крушката да е 0.7 ома... тва просто не можеш да го измериш 0.7 ома, я пак си провери прецизноста на скаличката и виж дали не е 7 ома... май - сметчицата друга ще излезе... 13.6 волта делено на 7 ома или едно амперче и деветдесет и четири стотни приятелю.Ся продължи пак с формулката и ще получиш, че мощността е не 264.3 вата! Или ти се съмняваш във формулките на чичко ОМ!?Борка, тва уредче с което мериш съпротивление, моментално го хвърли на боклука! и втори път не пиши глупости.Аз също те уважавам, но не мога да допусна, че твърдиш: "че при еднакво напрежение и различни мощности, съпротивлението на крушките е едно и също" За това нещо, ще ти се смеят ученичките от 7-ми клас, които редовно си пишат домашните приятелю... от 7-ми клас!ПС... ето виждаш ли как твоя уред те излага като кифладжия... как бе Борка при 12.6 волта и мощност 1.2 вата ще имаш съпротивление 1.3 ома.... ха-ха-ха-ха ти ме развесели бе човек! Ако това е така, през тази крушка трябва да тече ток 9.69 ампера бе човек, трябва да и сложат поне 10А бушон ... Борка ма верно ли.... ????? след многоточието няма да казвам! Та ся Борка, на тази крушчица която държиш в пръстенцата пише, че е 55 вата при 12 волта.Или като заместим във формулките на чичкото излиза, че през нея протичат 4.545 амперчета.Като заместим и в другата формулка Борка, излиза, че съпротивлението и е близо 2.64 ома.ПРОВЕРКА:4.545 АМПЕРА Х 12 ВОЛТА Е ПРИБЛИЗИТЕЛНО РАВНО НА 55 вата...ФОРМУЛКИТЕ НЕ СА МОИ БОРКА, ИЗМИСЛИЛИ СА ГИ ПРЕДИ 186 ГОДИНИ, ПРЕДИ ГО НАПИСАХSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:vesko.t написа:Joker: съпротивление на студено и топло...A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Нино, не се смей, дадоха ти жокер, възползвай се от него, а не слагай такива усмихнати иконки. Аз единствено ще те замоля, наистина те моля, премери една такава крушка с твоя мега мултицет и само искам да напишеш колко й е съпротивлението, което си отчел. Само това те моля. След това продължи да ми разтягаш писанияSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Колега Nino,електротехниката не сшършва само със закона на Ом. Без да те обиждам,но нямаш право да разглеждаш процеси в една реална верига със закон отнасящ се за идеална верига.Това също се казва в 7-ми клас когато се учи закона.Ако не беше така Ом,Кирхов и компания нямаше да се разнищват по 4 семестъра в техническите ВУЗ-ове.Излишно е според мен да се коментира повече.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Колега Nino,електротехниката не сшършва само със закона на Ом. Без да те обиждам,но нямаш право да разглеждаш процеси в една реална верига със закон отнасящ се за идеална верига.Това също се казва в 7-ми клас когато се учи закона.Ако не беше така Ом,Кирхов и компания нямаше да се разнищват по 4 семестъра в техническите ВУЗ-ове.Излишно е според мен да се коментира повече.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
eh4ev07 написа:Колега Nino пропускаш една МАААААААЛКА подробност че температурата на спиралата на крушките докато светят не е 20 градуса (примерно) както е докато измервате съпротивлението!BO написа:- Хвани една обикновена крушка от 5 и от 10 вата, премери има съпротивленията с мултицет Оп изненада - имат еднакви съпротивления, пък пак ще свети таблото- Един диод с канбъс няма 1 ом съпротивление пък пак не свети индикацията на таблото- Индикацията на таблото за изгоряла крушка няма нищо общо с това каква е крушката. Двете неща нямат пресечна точка освен, че излъчват светлина :DSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:BO написа:Нино, не се смей, дадоха ти жокер, възползвай се от него, а не слагай такива усмихнати иконки. Аз единствено ще те замоля, наистина те моля, премери една такава крушка с твоя мега мултицет и само искам да напишеш колко й е съпротивлението, което си отчел. Само това те моля. След това продължи да ми разтягаш писанияA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Боре, ти сам се обиждаш с това твърдение...прочети още веднъж постовете назад.Втрещява ме упоритостта ти... да не кажа инат..Технически форум сме, не бг.мама, макар, че ако там идеш и напишеш това което си написал си мисля, че е ти отговорят по същия начин.За кое да ти се извинявам приятелю, че обърна електротехниката с главата надолу с твърдението си, че при еднакво напрежение и различни мощности на крушките съпротивлението им е еднакво ?Дано след време разбереш каква глупост си написал...ПС... ха-ха-ха, те уред да мери 0.1 ома в енергото едва ли имат Борка...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Абе колеги, как си представяте две крушки с различна мощност да имат еднакви съпротивления Елементарно е и разбира се че нямат. Основното при крушките за различна мощност е самият проводник вътре. После се нареждат газове разни и т.н. Крушки от един и същ вид но с различна мощност имат различно съпротивление. И това не може да бъде мерено с такива мултицети при които разликата в съпротивлението на крушките е два пъти по-малко от грешката на уреда Мери се с мостова схема. Вообще винаги, когато е важно да се знае колко точно ома е един товар под 1ом, не се ли използва мост, само си мислите че го мерите.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар