Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1999г. 1,9 JDT голям проблем.... ГАСНЕ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Brava 1999г. 1,9 JDT голям проблем.... ГАСНЕ...

    Както си карам и гасне изчаквам 10 секунди и мога да запаля отново но отново гасне след определено време.4-5 дни не ми беше правила този номер но уви днес сутринта историята се повтаря....Колеги моля ако някой е имал подобен случай да сподели.Между другото гасне на скорост и като е изключена от скорост не съм обърнал внимание да има някаква последователност или причина.Благодаря Ви предварително!

    #2
    не само съм го имал но и го пиша за 24-ти път.горивния ти филтър е некачествен и пропуска боклучета,които от своя страна водят до блокирване на регулатора.записва се грешка 0191за некоректно налягане в рейла-в случая то е високо и комп. ти гаси колата.ако ти се разхожда до кранево ела след понеделник ,но си носи нов горивен филтър.и най-важното -за да не ти гасне колата откъчи буксата на датчика който е на самия рейл(там от където излизат 4-те тръбички за дюзите).колата ще влезе в авариен режим,ще трака малко повече,но за сметка на това ще пали и ще можеш да се придвижиш без главоболия

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      горивния ти филтър е некачествен и пропуска боклучета
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Аз залагам 10лв. на датчик колянов вал.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #5
          nikolce написа:
          Аз залагам 10лв. на датчик колянов вал.
          И аз слагам към твоя залог, че точно същия съм го ял и аз - смених филтър и точно 500м. след това ми изгасна пак
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #6
            Кажи поне коя марка филтри са некачествени и кои са качествени
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              горните двама колеги се изказват малко неподготвени.ако е датчик кв,мотора трябва да поизстине за да запали,а в случая от високото налягане в рейла са необходими 20 -30 сек и пали,но не ми се спори

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                горните двама колеги се изказват малко неподготвени.
                Смених два датчика в рамките на месец. Като вторият път майстора бе категоричен че е от регулатора! Е да, ама не, компютъра показа rpm 0, на работещ (запален на сила със спрей) двигател. И при двата случая, колата гаснеше, и на следващото въртене палеше. Само един път се закучи, и не искаше, чаках около 15-20 минути.Не че и ти не си прав, може и филтъра да е скапан, ама след като изкарах 20 000км с великият "VASKO" филтър, и проблеми не съм имал, малко вероятно ми се струва да е от филтъра. А пък може и регулатор да е, знае ли човек. Не напразно написах че "залагам" какво може да е .А колегата да си направи диагностика, и то възможно по-скоро, и да напише резултата. Че иначе, и тая тема ще стане 4-5 страници .
                00' Bravo 105 JTD

                Коментар


                  #9
                  Между другото и аз обмислях вариянта за горивен филтър но един приятел който ми поддържа колите каза датчик на коляновия вал.За момента са доста объркващи мненията Ви.Не зная кое да последвам.

                  Коментар


                    #10
                    за последно че ми омръзна-ако е датчик кв като въртиш на стартер стрелката на обротомера няма да се мърда.ако пък е изправен стрелката леко ще се отклони и ще стигне до около 150-200 об

                    Коментар


                      #11
                      Там е работата че като изгасне оборотомера си стои на нормалните обоороти като върна клщюча от контакт падат и като опитам да запаля след 10 сек пали на момента, не се замисля дори.На таблото ми пише Еrror CD или нещо от рода не мога да го разчета на 100%

                      Коментар


                        #12
                        не ме разбра- в момент когато не пали ,като въртиш трябва обротомера да се вдигне до 150-200об(вгледай се добре-трудно се забелязва)-това при изправен датчик кв

                        Коментар


                          #13
                          След малко ще проверя като сляза да вземам жената дали се видга на 150-200 оборота.

                          Коментар


                            #14
                            Oборотите не се менят следователно един качествен горивен филтър ще ми свърши работа така ли? очаквам и други мнения (не че тези до момента не са компетентни) просто опитвам да събера всички възможни вариянти.От самото начало си мислех за филтъра но не бях сигурен като колата е обслужена напълно преди 500км (купих я от познат).Но предполагах че всмуква въздух и за това гасне.

                            Коментар


                              #15
                              ShiffZ написа:
                              Oборотите не се менят следователно един качествен горивен филтър ще ми свърши работа така ли? очаквам и други мнения (не че тези до момента не са компетентни) просто опитвам да събера всички възможни вариянти.От самото начало си мислех за филтъра но не бях сигурен като колата е обслужена напълно преди 500км (купих я от познат).Но предполагах че всмуква въздух и за това гасне.
                              Сложно ли е да е закараш да и направят диагностика?
                              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                              Коментар

                              Working...
                              X