както писаах това си е болежка-първо почисти регулатора и вземи го смени тоя филтър.пиши и каква марка е филтъра.колата гасне от високо налягане в рейла.като угасне след 2мин. рейла се разтоварва и отново можеш да палиш и така до следващо угасяне.причината за високото налягане е блокирване на регулатора вследствие на това че филтъра пропуска финни частици,които пречат на коректната му работа.направи тази процедура и пиши какво е станало.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.0JTD
Collapse
X
-
ivel написа:както писаах това си е болежка-първо почисти регулатора и вземи го смени тоя филтър.пиши и каква марка е филтъра.колата гасне от високо налягане в рейла.като угасне след 2мин. рейла се разтоварва и отново можеш да палиш и така до следващо угасяне.причината за високото налягане е блокирване на регулатора вследствие на това че филтъра пропуска финни частици,които пречат на коректната му работа.направи тази процедура и пиши какво е станало.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Помпата в резервоара е проверявана 2 пъти от различни майстори и тя работи добре със стабилно налягане (от 3 бара или нещо до 3 бара). Марката на филтъра е STK и ми казаха, че е подходящ за тази кола. Всеки един регулатор, преди да бъде сменен с друг, са се мъчили да го чистят с ултразвук, но резултатът се оказва нулев и затова уж го сменям. Винаги са на "Бош".
Коментар
-
Изглеждаш ми технически грамотен, а ремонта на тази помпа, при наличие на ремонтен комплект не някаква голяма философия ... Сам няма ли да се справиш със смяната на чарковете по нея ? Явно там е проблема, щом сума и време не успява да вдигне налягане.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Мислех да не вземам страна по въпроса,тъй като немога да бъда кетегоричен какъв е проблема,но тъй като тук има мнения от едната крайност до другата,мисля да споделя малко от опита си ,и дано съм полезен на някого.Какво имаме до тук:една гаснеща кола и по думите на собственика температурата има отношение.Следва и трудно стартиране!Грешките които се споменават говорят за проблем във високото налягане! Така,сега ще мисля на глас както се казва,въпреки че ако е при мен колата ще направя редица проверки на мясточе даже и компютър няма да ползвам,но както и да е.Защо има проблем във високото?Като възможни причини както са споменали и преди мен колегите са:проблем в помпа ниско налягане(тя работи,но нищо не и пречи да има собствено мнение в даден момент);вървиме напред и стигаме до филтъра(тук той е нов,което не значи че не може да създава проблем по нататък).Тук трябва да задам въпрос-имали регулатор на ниското налягане в системата? Ако има налягането на помпата трябва да се провери преди и след регулатора!Следваме пътя и стигаме до помпата за високо налягане.Тези помпи са пословично здрави и издръжливи,но все пак са детайли които могат да се повредят.Аз лично ако има достъп до нея и до регулатора и бих направил всички замервания на място на колата.И друг път съм казвал че съм си направил инструменти и мога да хвана дали виновника е регулатора или помпата.Какво му става на регулатора?Той работи на обратния принцип на клапанния механизъм на дюзата.За да се повиши налягането трябва да затвори.За да не може да затвори е възможно някой да му пречи!!!! Както се е случвало от некачествени филтри тръгват нишки минават през помпата и застават точно на регулатора.Има и два модела със и без цедка.Тез които са със цедка след почистване работят,но тез без при тях успеваемоста за почистване е малка.Аз вадя и изпитвам от вън регулатора.Ако има съмнения помпата вън и изпитание на стенда със и без регулатор.Регулатора може да получи и друга повреда,но в този случай след сменени 4 броя я изключвам.Както става ясно може да се изпита всеки един компонент от системата и при нужда да се ремонтира.До тук говорим само за механични проблеми в горивната система.Проблема може да е друг-електрически!Затова и по горе колеги подсказаха че трябва да се направи логове и да се търси причината! Този проблем със високото налягане имали си точен номер на грешката?Нека да да се поразровим из литературата и да видим какво индикира тази грешка.Да не се окаже че казва високо налягане във смукателния колектор че тогава ще падна от смях:D .Айде опитай се да ни кажеш номера на грешката и ще поумуваме отново.Все ще изкочи заека!!!Поздрави!!!
Коментар
-
Здравейте. Когато закачих колата на компютър, тя показа следните неща:1) 0100 Разходомер за въздух (твърде нисък сигнал)2) 1112 Контрол налягане в горивен колектор (пропуски)3) 1108 Предаване обороти вентилатор радиатор ( прекъсване) Когато майсторът видя тези грешки, първата и третата не го заинтересуваха особено. Наблегна на втората. Реши да разкачи тръбопроводите за излишното гориво от дюзите. Накара ме да завъртя двигателя и се оказа, че налягането в тези тръбопроводи е много голямо. Според него това не е нормално. И пак според него целият проблем идва от налягането в излишното гориво. Междудругото, от известно време насам забелязах, че където и да спра от едно маркуче, което идва от горивния филтър, постоянно оставя петна от нафта по земята. Преди това нещо не е ставало. Споделих това в сервиза и майсторът пак каза, че според него всички проблеми с колата се дължат на това високо налягане, което той видя в тръбопроводите за излишно гориво. Какво ще ме посъветвате? Искам да уточня, че това е друг майстор (не този, според когото трябва да се сменя регулатор). По- лошото, е че той ми каза, че не е чак такъв специалист и ме праща при този, който ме кара да сменям регулатор :D като казва, че той е специалиста в случая, но аз при него пак няма да ида :D ,та отново ще попитам дали някой знае сервиз във Варна, ш който ще ми помогнат?!
Коментар
-
mimi_ap14 написа:Здравейте. Когато закачих колата на компютър, тя показа следните неща:1) 0100 Разходомер за въздух (твърде нисък сигнал)2) 1112 Контрол налягане в горивен колектор (пропуски)3) 1108 Предаване обороти вентилатор радиатор ( прекъсване) Когато майсторът видя тези грешки, първата и третата не го заинтересуваха особено. Наблегна на втората. Реши да разкачи тръбопроводите за излишното гориво от дюзите. Накара ме да завъртя двигателя и се оказа, че налягането в тези тръбопроводи е много голямо. Според него това не е нормално. И пак според него целият проблем идва от налягането в излишното гориво. Междудругото, от известно време насам забелязах, че където и да спра от едно маркуче, което идва от горивния филтър, постоянно оставя петна от нафта по земята. Преди това нещо не е ставало. Споделих това в сервиза и майсторът пак каза, че според него всички проблеми с колата се дължат на това високо налягане, което той видя в тръбопроводите за излишно гориво. Какво ще ме посъветвате? Искам да уточня, че това е друг майстор (не този, според когото трябва да се сменя регулатор). По- лошото, е че той ми каза, че не е чак такъв специалист и ме праща при този, който ме кара да сменям регулатор :D като казва, че той е специалиста в случая, но аз при него пак няма да ида :D ,та отново ще попитам дали някой знае сервиз във Варна, ш който ще ми помогнат?!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар