Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.0JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    както писаах това си е болежка-първо почисти регулатора и вземи го смени тоя филтър.пиши и каква марка е филтъра.колата гасне от високо налягане в рейла.като угасне след 2мин. рейла се разтоварва и отново можеш да палиш и така до следващо угасяне.причината за високото налягане е блокирване на регулатора вследствие на това че филтъра пропуска финни частици,които пречат на коректната му работа.направи тази процедура и пиши какво е станало.

    Коментар


      #17
      Направи си ремонт ! Втората употреба може да е на същия хал.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        ivel написа:
        както писаах това си е болежка-първо почисти регулатора и вземи го смени тоя филтър.пиши и каква марка е филтъра.колата гасне от високо налягане в рейла.като угасне след 2мин. рейла се разтоварва и отново можеш да палиш и така до следващо угасяне.причината за високото налягане е блокирване на регулатора вследствие на това че филтъра пропуска финни частици,които пречат на коректната му работа.направи тази процедура и пиши какво е станало.
        Е ама ти си знаеш твоето...... ми нали момчето написа, че е сменил чисто нов филтър и 4-ри НОВИ регулатора от магазина!!!Кое да му чисти на тоз регулатор, ми те са го протъркали от чистене :D При положение, че сменил всичко с ново и колата продължава да гасне според теб пак ли си остава повреда в регулатора????Има и друг вариянт, може да се провери какво налягане прави помпата(в резервоара) до филтъра с манометър!п.п Към автора на темата: бих те посъветал да си смениш майстора!
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #19
          Dido_Lyubenov написа:
          Направи си ремонт ! Втората употреба може да е на същия хал.
          +1
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #20
            Помпата в резервоара е проверявана 2 пъти от различни майстори и тя работи добре със стабилно налягане (от 3 бара или нещо до 3 бара). Марката на филтъра е STK и ми казаха, че е подходящ за тази кола. Всеки един регулатор, преди да бъде сменен с друг, са се мъчили да го чистят с ултразвук, но резултатът се оказва нулев и затова уж го сменям. Винаги са на "Бош".

            Коментар


              #21
              Резервоарът сам си го свалих и сам си го измих, и си го оставих да изсъхне на Слънце. Уверен съм, че горивото е чисто. Вода няма как да има в него. Ако някой е наясно със сервиз във Варна, в който могат да ми помогнат, нека да ме насочи...понеже в Добрич резултатът е никакъв.

              Коментар


                #22
                Изглеждаш ми технически грамотен, а ремонта на тази помпа, при наличие на ремонтен комплект не някаква голяма философия ... Сам няма ли да се справиш със смяната на чарковете по нея ? Явно там е проблема, щом сума и време не успява да вдигне налягане.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  регулатора се чисти с чист парцал,филтъра го смени задължително и все пак ако не стане няма друг вариант освен наистина да е починала помпата,но са много здрави-просто го имай в предвид,карал ли си с читава нафта няма току-така да се износи

                  Коментар


                    #24
                    Препоръчайте ми модел филтър,моля. Поне да не си давам парите за боклуците.

                    Коментар


                      #25
                      аз карам с филтрон и нямам проблем,но ман и бош са класика.да не забравиш като смениш филтъра да почистиш регулатора

                      Коментар


                        #26
                        Мислех да не вземам страна по въпроса,тъй като немога да бъда кетегоричен какъв е проблема,но тъй като тук има мнения от едната крайност до другата,мисля да споделя малко от опита си ,и дано съм полезен на някого.Какво имаме до тук:една гаснеща кола и по думите на собственика температурата има отношение.Следва и трудно стартиране!Грешките които се споменават говорят за проблем във високото налягане! Така,сега ще мисля на глас както се казва,въпреки че ако е при мен колата ще направя редица проверки на мясточе даже и компютър няма да ползвам,но както и да е.Защо има проблем във високото?Като възможни причини както са споменали и преди мен колегите са:проблем в помпа ниско налягане(тя работи,но нищо не и пречи да има собствено мнение в даден момент);вървиме напред и стигаме до филтъра(тук той е нов,което не значи че не може да създава проблем по нататък).Тук трябва да задам въпрос-имали регулатор на ниското налягане в системата? Ако има налягането на помпата трябва да се провери преди и след регулатора!Следваме пътя и стигаме до помпата за високо налягане.Тези помпи са пословично здрави и издръжливи,но все пак са детайли които могат да се повредят.Аз лично ако има достъп до нея и до регулатора и бих направил всички замервания на място на колата.И друг път съм казвал че съм си направил инструменти и мога да хвана дали виновника е регулатора или помпата.Какво му става на регулатора?Той работи на обратния принцип на клапанния механизъм на дюзата.За да се повиши налягането трябва да затвори.За да не може да затвори е възможно някой да му пречи!!!! Както се е случвало от некачествени филтри тръгват нишки минават през помпата и застават точно на регулатора.Има и два модела със и без цедка.Тез които са със цедка след почистване работят,но тез без при тях успеваемоста за почистване е малка.Аз вадя и изпитвам от вън регулатора.Ако има съмнения помпата вън и изпитание на стенда със и без регулатор.Регулатора може да получи и друга повреда,но в този случай след сменени 4 броя я изключвам.Както става ясно може да се изпита всеки един компонент от системата и при нужда да се ремонтира.До тук говорим само за механични проблеми в горивната система.Проблема може да е друг-електрически!Затова и по горе колеги подсказаха че трябва да се направи логове и да се търси причината! Този проблем със високото налягане имали си точен номер на грешката?Нека да да се поразровим из литературата и да видим какво индикира тази грешка.Да не се окаже че казва високо налягане във смукателния колектор че тогава ще падна от смях:D .Айде опитай се да ни кажеш номера на грешката и ще поумуваме отново.Все ще изкочи заека!!!Поздрави!!!

                        Коментар


                          #27
                          Благодаря Ви за помоща. Ще направя това, което ме съветвате и после ще споделя резултата.

                          Коментар


                            #28
                            Здравейте. Когато закачих колата на компютър, тя показа следните неща:1) 0100 Разходомер за въздух (твърде нисък сигнал)2) 1112 Контрол налягане в горивен колектор (пропуски)3) 1108 Предаване обороти вентилатор радиатор ( прекъсване) Когато майсторът видя тези грешки, първата и третата не го заинтересуваха особено. Наблегна на втората. Реши да разкачи тръбопроводите за излишното гориво от дюзите. Накара ме да завъртя двигателя и се оказа, че налягането в тези тръбопроводи е много голямо. Според него това не е нормално. И пак според него целият проблем идва от налягането в излишното гориво. Междудругото, от известно време насам забелязах, че където и да спра от едно маркуче, което идва от горивния филтър, постоянно оставя петна от нафта по земята. Преди това нещо не е ставало. Споделих това в сервиза и майсторът пак каза, че според него всички проблеми с колата се дължат на това високо налягане, което той видя в тръбопроводите за излишно гориво. Какво ще ме посъветвате? Искам да уточня, че това е друг майстор (не този, според когото трябва да се сменя регулатор). По- лошото, е че той ми каза, че не е чак такъв специалист и ме праща при този, който ме кара да сменям регулатор :D като казва, че той е специалиста в случая, но аз при него пак няма да ида :D ,та отново ще попитам дали някой знае сервиз във Варна, ш който ще ми помогнат?!

                            Коментар


                              #29
                              mimi_ap14 написа:
                              Здравейте. Когато закачих колата на компютър, тя показа следните неща:1) 0100 Разходомер за въздух (твърде нисък сигнал)2) 1112 Контрол налягане в горивен колектор (пропуски)3) 1108 Предаване обороти вентилатор радиатор ( прекъсване) Когато майсторът видя тези грешки, първата и третата не го заинтересуваха особено. Наблегна на втората. Реши да разкачи тръбопроводите за излишното гориво от дюзите. Накара ме да завъртя двигателя и се оказа, че налягането в тези тръбопроводи е много голямо. Според него това не е нормално. И пак според него целият проблем идва от налягането в излишното гориво. Междудругото, от известно време насам забелязах, че където и да спра от едно маркуче, което идва от горивния филтър, постоянно оставя петна от нафта по земята. Преди това нещо не е ставало. Споделих това в сервиза и майсторът пак каза, че според него всички проблеми с колата се дължат на това високо налягане, което той видя в тръбопроводите за излишно гориво. Какво ще ме посъветвате? Искам да уточня, че това е друг майстор (не този, според когото трябва да се сменя регулатор). По- лошото, е че той ми каза, че не е чак такъв специалист и ме праща при този, който ме кара да сменям регулатор :D като казва, че той е специалиста в случая, но аз при него пак няма да ида :D ,та отново ще попитам дали някой знае сервиз във Варна, ш който ще ми помогнат?!
                              В момента нямам от къде да видя инфо за грешката и за това ще се въздържа от коментар за нея!Относно въпросното налягане,маркуча е свързан със излишното на помпата!!! Трябва да се затапи иначе ще хвърля нафта от там по време на теста за който обаче само е чувал как се прави и какво са цели със него!!! Мисля че не си на правилното място!

                              Коментар


                                #30
                                specialista написа:
                                В момента нямам от къде да видя инфо за грешката.....
                                Прикачени файлове
                                ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                                Коментар

                                Working...
                                X