Здравейте. Имам проблем с моя автомобил Фиат Улайс. Купих го преди 3 години до скоро бях много доволен от него, но напоследък имам проблем с регулатора за високо налягане, който е прикачен към дюзопомпата. Двигателят ми е "Комарел". Отидох в сервиз, смениха регулатора за налягането. Колата вървя добре около месец и след това отново се появи този проблем. Започна да пали трудно, гасне в движение при смяна на скоростите от ниска към висока и накрая въобще не запали. Отново отидох в сервис, смениха го и ми казаха, че този регулатор се разваля, защото в нафтата има вода. Свалих резервоара и се оказа, че в нафтата няма никаква вода. Естествено, не ми признават гаранцията за тази част, понеже според майстора в сервиза има вода в нафтата. Държа да отбележа, че помпата, която се намира в резервоара работи отлично, дюзите също са добре, но този регулатор се чупи вече 4 пъти. В сервиза продължават да ми обясняват, че има вода в нафтата. Ако някой е имал проблем с този регулатор и знае причината, поради която той се чупи толкова често, и знае начин за решаване на проблема, моля да ми даде съвет. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.0JTD
Collapse
X
-
Re: Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.
mimi_ap14 написа:Здравейте. Имам проблем с моя автомобил Фиат Улайс. Купих го преди 3 години до скоро бях много доволен от него, но напоследък имам проблем с регулатора за високо налягане, който е прикачен към дюзопомпата. Двигателят ми е "Комарел". Отидох в сервиз, смениха регулатора за налягането. Колата вървя добре около месец и след това отново се появи този проблем. Започна да пали трудно, гасне в движение при смяна на скоростите от ниска към висока и накрая въобще не запали. Отново отидох в сервис, смениха го и ми казаха, че този регулатор се разваля, защото в нафтата има вода. Свалих резервоара и се оказа, че в нафтата няма никаква вода. Естествено, не ми признават гаранцията за тази част, понеже според майстора в сервиза има вода в нафтата. Държа да отбележа, че помпата, която се намира в резервоара работи отлично, дюзите също са добре, но този регулатор се чупи вече 4 пъти. В сервиза продължават да ми обясняват, че има вода в нафтата. Ако някой е имал проблем с този регулатор и знае причината, поради която той се чупи толкова често, и знае начин за решаване на проблема, моля да ми даде съвет. Благодаря предварително.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
ivel написа:напротив-никакви помпени елементи,вземи си смени горивния филтър и почисти регулатора(това за 20-ти път го пиша)ако е помпа ще гасне при натоварванеmimi_ap14 написа:.... но този регулатор се чупи вече 4 пъти.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Когато закача колата на компютър в сервиза, той показва проблем с филтъра, проблем с една дюза и проблем в системата за високо налягане. Майсторът първо сменя филтъра, след това проверява отново дюзите, които работят отлично и после казва, че проблемът е в регулатора за високо налягане. Сменя го. Колата започва да пали нормално, върви нормално, но не след дълго.... в рамките на седмици, отново започва да гасне при рязко ускоряване ( при превключване от 2 на 3, от 3 на 4 скорости). Започва да пали по- трудно, когато угасне в движение. Изчаквам няколко минути. Тогава запалва, но много трудно и идва момент, в който отказва да запали въобще. И всичко започва отначало.... смяна на филтър, дюзи.... и т.н.
Коментар
-
mimi_ap14 написа:Компютърът показва, че има грешка в системата за високо налягане. Филтърът и дюзите са проверени и работят отлично.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Регулаторът в момента е 4-ти (откакто имам колата). Винаги са чисто нови и винаги ми взима по 500 лева за тях и понеже уж в нафтата има вода не ми признват гаранцията. Марката е "Бош". Преди смяната на 3-я регулатор, колата беше закачена за компютъра. Майсторът ми каза, че колата трябва да запали на 300 бара. Когато започнах да завъртам колата на монитора на компютъра налягането беше под 100 бара. Въртейки двигателя, налягането започна да се покачва постепено и след 15 секунди, достигайки 300 бара, запали. Когато работи добре, пали на 3-та секунда. Майсторът все казва, че проблемът е в регулатора. Колата се оправи за 20 дни и пак тръгна на зле със същите проблеми.
Коментар
-
mimi_ap14 написа:Регулаторът в момента е 4-ти (откакто имам колата). Винаги са чисто нови и винаги ми взима по 500 лева за тях и понеже уж в нафтата има вода не ми признват гаранцията. Марката е "Бош". Преди смяната на 3-я регулатор, колата беше закачена за компютъра. Майсторът ми каза, че колата трябва да запали на 300 бара. Когато започнах да завъртам колата на монитора на компютъра налягането беше под 100 бара. Въртейки двигателя, налягането започна да се покачва постепено и след 15 секунди, достигайки 300 бара, запали. Когато работи добре, пали на 3-та секунда. Майсторът все казва, че проблемът е в регулатора. Колата се оправи за 20 дни и пак тръгна на зле със същите проблеми.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар