Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.0JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.0JTD

    Здравейте. Имам проблем с моя автомобил Фиат Улайс. Купих го преди 3 години до скоро бях много доволен от него, но напоследък имам проблем с регулатора за високо налягане, който е прикачен към дюзопомпата. Двигателят ми е "Комарел". Отидох в сервиз, смениха регулатора за налягането. Колата вървя добре около месец и след това отново се появи този проблем. Започна да пали трудно, гасне в движение при смяна на скоростите от ниска към висока и накрая въобще не запали. Отново отидох в сервис, смениха го и ми казаха, че този регулатор се разваля, защото в нафтата има вода. Свалих резервоара и се оказа, че в нафтата няма никаква вода. Естествено, не ми признават гаранцията за тази част, понеже според майстора в сервиза има вода в нафтата. Държа да отбележа, че помпата, която се намира в резервоара работи отлично, дюзите също са добре, но този регулатор се чупи вече 4 пъти. В сервиза продължават да ми обясняват, че има вода в нафтата. Ако някой е имал проблем с този регулатор и знае причината, поради която той се чупи толкова често, и знае начин за решаване на проблема, моля да ми даде съвет. Благодаря предварително.

    #2
    Re: Проблем с регулатора за високо налягане на Фиат Улайс 2.

    mimi_ap14 написа:
    Здравейте. Имам проблем с моя автомобил Фиат Улайс. Купих го преди 3 години до скоро бях много доволен от него, но напоследък имам проблем с регулатора за високо налягане, който е прикачен към дюзопомпата. Двигателят ми е "Комарел". Отидох в сервиз, смениха регулатора за налягането. Колата вървя добре около месец и след това отново се появи този проблем. Започна да пали трудно, гасне в движение при смяна на скоростите от ниска към висока и накрая въобще не запали. Отново отидох в сервис, смениха го и ми казаха, че този регулатор се разваля, защото в нафтата има вода. Свалих резервоара и се оказа, че в нафтата няма никаква вода. Естествено, не ми признават гаранцията за тази част, понеже според майстора в сервиза има вода в нафтата. Държа да отбележа, че помпата, която се намира в резервоара работи отлично, дюзите също са добре, но този регулатор се чупи вече 4 пъти. В сервиза продължават да ми обясняват, че има вода в нафтата. Ако някой е имал проблем с този регулатор и знае причината, поради която той се чупи толкова често, и знае начин за решаване на проблема, моля да ми даде съвет. Благодаря предварително.
    Далеч са от истината, твоите майстори! Имаш проблем с ГНП-то. Сменяй помпените елементи или втора употреба помпа!Гаранция, че твоите регулатори си работят перфектно!п.п Съветвам те, да прочетеш тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      напротив-никакви помпени елементи,вземи си смени горивния филтър и почисти регулатора(това за 20-ти път го пиша)ако е помпа ще гасне при натоварване

      Коментар


        #4
        ivel написа:
        напротив-никакви помпени елементи,вземи си смени горивния филтър и почисти регулатора(това за 20-ти път го пиша)ако е помпа ще гасне при натоварване
        Хайде бе, верно ли? Май не четеш всичко написано:
        mimi_ap14 написа:
        .... но този регулатор се чупи вече 4 пъти.
        И кое те кара да си мислиш, че помпата прави мизерии само когато е натоварен мотора!?
        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

        Коментар


          #5
          ако е починала помпа ще гасне от висока на ниска,т.е при рязко ускорение,а иначе автора да пише каква грешка дава и когато е гаснела палела ли е отново след 2 мин или когато си иска.този чеп съм го ял с много коли,но в момента малко гадаем

          Коментар


            #6
            След като угасне, пали отново, но трудно. Трябва да изчакам малко и тогава да запаля.

            Коментар


              #7
              Компютърът показва, че има грешка в системата за високо налягане. Филтърът и дюзите са проверени и работят отлично.

              Коментар


                #8
                Когато закача колата на компютър в сервиза, той показва проблем с филтъра, проблем с една дюза и проблем в системата за високо налягане. Майсторът първо сменя филтъра, след това проверява отново дюзите, които работят отлично и после казва, че проблемът е в регулатора за високо налягане. Сменя го. Колата започва да пали нормално, върви нормално, но не след дълго.... в рамките на седмици, отново започва да гасне при рязко ускоряване ( при превключване от 2 на 3, от 3 на 4 скорости). Започва да пали по- трудно, когато угасне в движение. Изчаквам няколко минути. Тогава запалва, но много трудно и идва момент, в който отказва да запали въобще. И всичко започва отначало.... смяна на филтър, дюзи.... и т.н.

                Коментар


                  #9
                  Можеш ли да направиш логове в движение да видим какво се случва с исканото и реалното налягане?То това 2.0JTD си е PSA мотор и не се поддържа от FES.На мен ми мирише на помпа високо налягане

                  Коментар


                    #10
                    mimi_ap14 написа:
                    Компютърът показва, че има грешка в системата за високо налягане. Филтърът и дюзите са проверени и работят отлично.
                    Ами грешката, която ти се записва най-вероятно е (Fuel Rail Pressure)!Помпата или прави много високо(много много не ми се вярва) или много ниско налягане!Самата помпа подава неравномерно и различно налягане и от там в случея се лъже и регулатора и така ECU-то гаси двигателя!Както каза колегата janyboy, ако можеш иди пак при майстора си и да ти направи логове в движение!На празен ход трябва да имаш поне 300бара налягане!п.п Имам един въпрос, понеже останах с впечетление, че Вие слагате нов регулатор или се лъжа?
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #11
                      Да, регулаторът е сменян не един път. И според майсторът в него е проблемът.

                      Коментар


                        #12
                        mimi_ap14 написа:
                        Да, регулаторът е сменян не един път. И според майсторът в него е проблемът.
                        Да де ама нов от магазина или втора употреба от моргата???
                        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #13
                          Регулаторът в момента е 4-ти (откакто имам колата). Винаги са чисто нови и винаги ми взима по 500 лева за тях и понеже уж в нафтата има вода не ми признват гаранцията. Марката е "Бош". Преди смяната на 3-я регулатор, колата беше закачена за компютъра. Майсторът ми каза, че колата трябва да запали на 300 бара. Когато започнах да завъртам колата на монитора на компютъра налягането беше под 100 бара. Въртейки двигателя, налягането започна да се покачва постепено и след 15 секунди, достигайки 300 бара, запали. Когато работи добре, пали на 3-та секунда. Майсторът все казва, че проблемът е в регулатора. Колата се оправи за 20 дни и пак тръгна на зле със същите проблеми.

                          Коментар


                            #14
                            mimi_ap14 написа:
                            Регулаторът в момента е 4-ти (откакто имам колата). Винаги са чисто нови и винаги ми взима по 500 лева за тях и понеже уж в нафтата има вода не ми признват гаранцията. Марката е "Бош". Преди смяната на 3-я регулатор, колата беше закачена за компютъра. Майсторът ми каза, че колата трябва да запали на 300 бара. Когато започнах да завъртам колата на монитора на компютъра налягането беше под 100 бара. Въртейки двигателя, налягането започна да се покачва постепено и след 15 секунди, достигайки 300 бара, запали. Когато работи добре, пали на 3-та секунда. Майсторът все казва, че проблемът е в регулатора. Колата се оправи за 20 дни и пак тръгна на зле със същите проблеми.
                            Е това ме интерисуваше! Прави си помпата за високото налягане! п.п Ма как те е дялкал тоз "майстор"
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              Благодаря за съветите, но моля за още нещо. Какво да направя в този случай? Дали да търся помпа втора употреба или да направя ремонт като сменя помпените елементи?

                              Коментар

                              Working...
                              X