Колата е претърпя удар в картера и след това моментално е бил загасен двигателя,всичкото масло беше изтекло,освен 200-300 грама във масления филтър.След смяна на картера налях масло 1-2мм над максимума по щеката с идея като напълни новия филтър всичко да е точно.Колата пали от раз но лампата за налягане на маслото свети поработи 10 секунди и след като не угасна лампата угасих мотора.Не успях да намеря датчика за налягане къде е монтиран,но развих масления филтър да проверя дали е стигнало масло до него,нямаше и капка.Пробвах да монтирам масления филтър пълен с масло и да почерпя малко масло в помпата през отвора на масления филтър с цел обезвъздушаване на помпата,но маслото което налях в отвора за монтаж на филтъра не се задържа.След пробата с пълен филтър пак свети лампата.Смукателя на помпата не е засегнат и при монтажа на новия картер го стегнах здраво и поставих нова гарнитура.Има ли някакво по-специално обезвъздушаване за този мотор,защото не вярвам помпата да е заминала мотора е на около 120 хил километра.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Bravo 1.9 JTD не качва масло
Collapse
X
-
Смукатела на маслената помпа не е на мястото си, изместил се е или се е откачил при поставяне на картера. Другия вариант е да е строшена помпата, но предполагам, че който е сменял картера е щал да забележи. рябва да сваляш картера отново, няма друг вариант.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Смукателя аз го поставях и го завих след като нахлузих картера на половина,защото иначе картера не може да влезе.При свалянето на стария картер също се наложи да го развия.Сменил съм му гарнитурата и стегнах много здраво.Мен ме съмнява,че помпата върти въздух и не може да засмуче масло и да тръгне но не знам как да и подам масло директно.
Коментар
-
Kirilpm написа:Смукателя аз го поставях и го завих след като нахлузих картера на половина,защото иначе картера не може да влезе.При свалянето на стария картер също се наложи да го развия.Сменил съм му гарнитурата и стегнах много здраво.Мен ме съмнява,че помпата върти въздух и не може да засмуче масло и да тръгне но не знам как да и подам масло директно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Интересното е,че е не се чува тракане от клапани и повдигачи,което ме кара да мисля,че се е задържало масло в повдигачите.Дъжах 2-3 пъти по 10 секунди на празен ход но не ще да изгасне лампата.Чудя се какво ще се получи ако налея 1 литър над максимума с цел да засмуче по-лесно и после го източа.Ако и тогава не стане свалям помпата за проверка.
Коментар
-
мотора не е с хидроповдигачи че да чуваш тракане.както ти пише дидо ще трябва сваляне.махане на смукатела(погледни дали си наместил гарнитурата му)и слагаш със спринцовка малко масло във запчатките на помпата за да може да качи.лично замен проблема е от неправилно монтирана (защипана)гарнитура на смукатела.успех и пиши какво е станало
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар