Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кофти шум тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кофти шум тд 100

    Здравейте на всички.Имам следния проблем.Колата е браво тд 100. При празен ход от двигателя се чува слаб шум, като ромолене на лагер.Чува се само от купето. Като завъртя водната помпа има леко чукане. Може ли да от лагера на помпата и сменя ли се само лагера, или цялата помпа?

    #2
    Сменя се цялата помпа. Като натиснеш съединител, шума остава ли ? И като махнеш пистовия ремък, и запалиш без него, остава ли този шум ? Кога си сменял ремъци и ролки ?
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      ангренажа е на 40000.като сваля пистовия ремък шума изчезва, алтернатора му смених лагерите скоро.

      Коментар


        #4
        Значи не от водната помпа. Тя се върти от ангренажния ремък. Коя ролка като въртиш има леко чукане ? Да не е на хидравликата ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          над алтернатора

          Коментар


            #6
            Там е хидравличнаа помпа за сервото на волана.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              е значи тя трака.ама не съм сигурен че е от нея.

              Коментар


                #8
                Знаеш ли, прилича ми на скапана демпферна шайба. Тази дето е за пистовия ремък на коляновия вал. Ето как изглеждаше мойта, като се разтрака (забележи накъсаната гума) :Малко ме подведе с тая водна помпа :D
                Прикачени файлове
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Ми ще я сваля да видя.А възможно ли е да лагера на съединителя?При натискане на педала няма промяна.Няколко пъти ми се случва при палене да се разтрка, но като натисна съединителя се оправя. А този шум ме притеснявя, защото не е постоянен(виене), като при ролка.Гледах гърнето да не опира, не е. Отпред при двигателя не мога да го остановя. Вътре в купето се чува.

                  Коментар


                    #10
                    lubo_ написа:
                    Ми ще я сваля да видя.А възможно ли е да лагера на съединителя?При натискане на педала няма промяна.Няколко пъти ми се случва при палене да се разтрка, но като натисна съединителя се оправя. А този шум ме притеснявя, защото не е постоянен(виене), като при ролка.Гледах гърнето да не опира, не е. Отпред при двигателя не мога да го остановя. Вътре в купето се чува.
                    Това и при мен го има и си е така вече 5 години. Не е проблем. Но това претракване при натоварване с хидравличната помпа примерно, най-много прилича на скапана демпферна шайба. Като се доскапе съвсем, започва да изтраква и при гасене на ДВГ. Прегледай я, че може да ти скапе лагери на хидравлика алтернатор и климатик, ако е от нея. Тя обира вибрациите, които се предават от коляновия вал и от включване и изключване на компресора на климатика. Скъпичка е - моята я купих за 250 лв. Някои хора заваряват двете части на шайбата, но не ти го препоръчвам. После излиза по-скъпо.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Какво стана, колега ? До къде я докара ? :D
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Оказа се някакъв лагер на полуоската. Отзад е хванат със стойка за картера.Пиши ако знаеш как се сменя.

                        Коментар


                          #13
                          Там за сега не ми се е налагало да ровя, не мога да ти дам съвет. Нека някой който го е сменял да каже.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            Сваля се полуоската и после на преса (или с чука) ама с чука се внимава да не се нарани новия лагер. Аз обикновенно избивам с чука а набивам с пресата
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              Мерси колеги.

                              Коментар

                              Working...
                              X