Колеги, помагайтеееееее!!!!!!!Разхода на колата ми е 7.5 на 100 извънградско. Засечена е пълно пълно съгласно изискванията. Смених помпата с друга / заводски регулирана и на старата кола разхода беше 5 вънка/, смених турбото с друго пак така си надува като моето, центровката е ОК, филтри сменени. Наема си както преди със старите си чаркове демек най мрази да среща байр и равно. Интерколера е чист направено е замерване на надув и дава 1 бар на 3000об. Този ТПС който е на рамото на газта играе ли роля в режима и горенето. Бях го свалил и после го сложих малко на око? СПЕЦИАЛИСТА да си включи телефона. От дюзите не ми се вярва да има проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голям разход на гориво мареа 1.9 тд100
Collapse
X
-
ТПСа е много важен за определяне на аванса. Трябва да се настрои. Надува ти идва късно, трябва според сервизното описание да имаш 1.05 бара при 2500 об, конкретно за този мотор. Но при теб закъснява най-вероятно заради аванса. Със сигурност аванса ти не е наред. Не знам има ли вероятност датчика на коляновия вал да не е на мястото си - да е леко изместен и от там да ти идват проблемите, или пък да е дефектирал ? Не е зле да го провериш. Откачи и дебитомера, че и той бърка аванса. Ако е дефектирал, без него ще се държи по-добре.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
avent написа:Ще я закачам пак на диагностика тази кочина. Датчик колянов вал ако не е както тряжва мисля че няма да пали.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ето нещо, което е добре да прочетеш, въпреки че там проблема е малко по-различен http://www.italauto-bg.net/forum/vie...=2780&start=15 Както казах, диагностиката не винаги може да покаже дефекта. Пробвай и с откачане на дебитомера. Щом си сменил помпа и турбо без да има някакъв ефект, остава управлението. ТПС, авансаторен клапн и термодатчик за антифриза ги исключваме, остават дебитомера и датчик колянов вал, и евентуално датчик първа дюза.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ако има от къде да вземеш един датчик колянов вал за проба ... Ако не е и от него остава само ЕКУ да прави грешни сметки, но до сега никой май не се е оплакал от проблеми с това ЕКУ. ЕГР-а предолагам е затапен ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
avent написа:Да де, но теч няма разход голям и силицата е слаба. Тези ФИАТ-и за направо дъргели.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
avent написа:Днес на диагностиката ми показа ТПС на 29% и градусите на празех хода са на 3 градуса. ТПС-а е поставен на 10.38% а ъгъла остана на 3 градуса. Като подавам газ се изменя. Колкоградуса трябва да е на празен ход?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар