Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голям разход на гориво мареа 1.9 тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голям разход на гориво мареа 1.9 тд100

    Колеги, помагайтеееееее!!!!!!!Разхода на колата ми е 7.5 на 100 извънградско. Засечена е пълно пълно съгласно изискванията. Смених помпата с друга / заводски регулирана и на старата кола разхода беше 5 вънка/, смених турбото с друго пак така си надува като моето, центровката е ОК, филтри сменени. Наема си както преди със старите си чаркове демек най мрази да среща байр и равно. Интерколера е чист направено е замерване на надув и дава 1 бар на 3000об. Този ТПС който е на рамото на газта играе ли роля в режима и горенето. Бях го свалил и после го сложих малко на око? СПЕЦИАЛИСТА да си включи телефона. От дюзите не ми се вярва да има проблем.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    #2
    ТПСа е много важен за определяне на аванса. Трябва да се настрои. Надува ти идва късно, трябва според сервизното описание да имаш 1.05 бара при 2500 об, конкретно за този мотор. Но при теб закъснява най-вероятно заради аванса. Със сигурност аванса ти не е наред. Не знам има ли вероятност датчика на коляновия вал да не е на мястото си - да е леко изместен и от там да ти идват проблемите, или пък да е дефектирал ? Не е зле да го провериш. Откачи и дебитомера, че и той бърка аванса. Ако е дефектирал, без него ще се държи по-добре.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      Ще я закачам пак на диагностика тази кочина. Датчик колянов вал ако не е както тряжва мисля че няма да пали.
      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
      харчи: DOSTA

      Коментар


        #4
        avent написа:
        Ще я закачам пак на диагностика тази кочина. Датчик колянов вал ако не е както тряжва мисля че няма да пали.
        Зависи какво не му е наред. Ако е изместен на няколко градуса, може да ти отрови живота. Спомням си че беше писал, че не можеш да докараш градусите на аванса, а авансаторния клапан работи през това време, та това ме навежда на мисълта за проблем с постъпващата информация към ЕКУ за положението на коляновия вал. Трябва си диагностика все пак, и обърни особено внимание на регулировката на ТПС -а. Друг колега беше писал, че заради ТПС -а е имал подобен на твоя проблем, но доста по-слабо изразен.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Да но тогава на диагностиката не ми показваше датчик колянов вал а само температурния датчик и аз го смених. Как да разбера нали не ми е повреден датчик колянов вал?
          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
          харчи: DOSTA

          Коментар


            #6
            Ето нещо, което е добре да прочетеш, въпреки че там проблема е малко по-различен http://www.italauto-bg.net/forum/vie...=2780&start=15 Както казах, диагностиката не винаги може да покаже дефекта. Пробвай и с откачане на дебитомера. Щом си сменил помпа и турбо без да има някакъв ефект, остава управлението. ТПС, авансаторен клапн и термодатчик за антифриза ги исключваме, остават дебитомера и датчик колянов вал, и евентуално датчик първа дюза.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Преди време слагах нов дебитомер за пробано ефекта беше пак нулев. Умна дюза сменена
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #8
                Ако има от къде да вземеш един датчик колянов вал за проба ... Ако не е и от него остава само ЕКУ да прави грешни сметки, но до сега никой май не се е оплакал от проблеми с това ЕКУ. ЕГР-а предолагам е затапен ?
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Първото нещо което направих
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #10
                    виж си прегледай гумените маркучи за нафта до двигателя - много хора се оплакват от добавката на биодизела от разядени и пробити маркучи - в това число и аз...
                    Fiat Punto 1.1-Синята птица
                    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                    Коментар


                      #11
                      Да де, но теч няма разход голям и силицата е слаба. Тези ФИАТ-и за направо дъргели.
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #12
                        avent написа:
                        Да де, но теч няма разход голям и силицата е слаба. Тези ФИАТ-и за направо дъргели.
                        :D Аз пък съм много доволен от моя ФИАТ . Тук май каквато и кола да караш, започва да създава проблеми щом мине през сервиз
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Колега ти ме разби с думата СЕРВИЗИ. Не тe разбирам къде ги виждаш тезi сервизи в БГ? Между другото има ли някой колега от София, да ходи да види специалиста до ВМА-то?
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            #14
                            Днес на диагностиката ми показа ТПС на 29% и градусите на празех хода са на 3 градуса. ТПС-а е поставен на 10.38% а ъгъла остана на 3 градуса. Като подавам газ се изменя. Колкоградуса трябва да е на празен ход?
                            Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                            харчи: DOSTA

                            Коментар


                              #15
                              avent написа:
                              Днес на диагностиката ми показа ТПС на 29% и градусите на празех хода са на 3 градуса. ТПС-а е поставен на 10.38% а ъгъла остана на 3 градуса. Като подавам газ се изменя. Колкоградуса трябва да е на празен ход?
                              Никъде не намирам инфо по въпроса. И аз искам да знам, че ако ми дойде до главата подобен проблем, да не се чудя к’во ста’а . Явно толкова трябва да са, и според ЕКУ са си нормални тия 3*, обаче в действителност колко са ? Гледа ли центровката със стробоскоп ? Компа "гледа" информацията от датчиците. От кога го имаш тоя проблем ?
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X