Здравейте колеги! Съединителчето на Мареата си отива. Има притрисане при тръгване без газ, педала е доста твърд (ама много :D), при натискането му чувам лек шум от лагера и такива познати симптоми на всички които са сменяли. :DДнес обаче стана и друго - при натискане на педала се чува щракане., все едно нещо запъва, изщраква си и педала си слиза до долу. При запален автомобил щракането го няма, а понякога дори като си паля с натиснат педал на съединителя при самото завъртане на стартера и педала потъва още малко. (принципно точно където си изщраква)Прегледах на канал и накарах някой да натиска педала - определено шумът идва вътре от съединителя.Ясно ми е, че след като го сваля ще си проличи кое и какво.Въпросът ми е към колегите сменяли съединители на ЖТД къде да търся проблема и какво да очаквам. Опасявам се и от скъпият маховик, но чаткането на празен ход го няма..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_17 Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемен съединител JTD 105... към колегите сменяли
Collapse
X
-
Airfan написа:Отчупили са се парчета от притискателя и скоро ще те остави на пътя като се дочупят.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Благодаря за включването колеги.Мисля сам да я правя, естествено ще има и помощници, на канал ще бъде (подемник нямаме). Съединителя не е с жило, с помпа е, по спомен даже са две май За тампоните на двигателя не се притеснявам понеже и двата предните са се изпокъсали, и те ще се сменят.И според мен няма да е нужно да се сваля рейката.... не знам ще си проличи. Очаквам колегите, сменяли сами да ударят по едно рамо относно най лесното разглобяване.На картера няма да се подпира, вече го чупих веднъж и не искам даже да виждам нещо допряно до него Поне по - голямото зло (маховик) отпада за момента, ама само за момента :D Най лесно е да я закарам някъде да го сменят, но нещо не ми се дава по майсторчета, предпочитам си аз да го сменя, макар че ще си е трудно. Поне имам гараж с канал и много инструменти.Пак казвам - очаквам колегите сменяли сами да ударят по едно рамо за смяната. Благодаря.Пък после може да се замисля и за ремап, че си е сток (поне доколкото знам :D)Приемам съвети за марки лагери, комплект съединители, то не че има избор де, май е само валео за ЖТД 105.....Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Не се сваля моста, нито рейката, ама май иска малко да се навдигне двигателя като го подпреш отдолу и отпуснеш малко подемника. Поне така съм гледал майсторите, аз лично не пипам това, че ми идва сложно и нямам условия.Съединител какъвто и да вземеш, все тая. Може би ако намериш Закс, ще е различен, но цената му е двойна и трудно се намира. Само Мекрам не взимай - и той е различен, ама е боклук.
Коментар
-
единственото по- сложно е махането и поставянето на кутията,защото опира в магарето и е нужно да я завъртиш.някои охлабват болтовете за да влезе кутията по-лесно.също внимавай с кондензатора на климатика-той също се развива от стойката (не от тръбите защото ще пуснеш фреона)за да може да се дръпне настрани
Коментар
-
колега Банков ако ми покажеш гарнитурата на картера на жтд-то черпа бира веднага а по темата преди два месеца сменях скорости и съединител и просто не отвиеш ли болтовете на магарето да УВИСНЕ в следстие на което трябва да се отвие рейката от него другия начен да свалиш скоростите е да ги измъкнеш нагоре комплект с двигателя успех на колегата с ремонта и да пише как е миналBravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:колега Банков ако ми покажеш гарнитурата на картера на жтд-то черпа бира веднага а по темата преди два месеца сменях скорости и съединител и просто не отвиеш ли болтовете на магарето да УВИСНЕ в следстие на което трябва да се отвие рейката от него другия начен да свалиш скоростите е да ги измъкнеш нагоре комплект с двигателя успех на колегата с ремонта и да пише как е миналBravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Колеги не спорете за глупости....колегата Банков дава добър съвет. На картера май беше силикон, или поне сега при мен е силикон след чупенето му :DОстава да взема комплекта съединител и да отделя време да го сменям.Ще направя едно описание после със снимки и така, да е полезно и на други в домашни условия.Ако се сещате и за други "уловки" при сваляне на скорости и смяна на съединител споделяйте.Благодаря на всички за включването.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар