Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега имаш някаква грешка.Тези 14 нютона за които пишеш сигурно си искал да напишеш кг.Идеята на завъртането на няколко етапа със градуси не е да се докарат въпросните кг.Поздрави!

    Коментар


      #32
      м да.то ако беше така щяха да дават сила в кг или нм както едно време на руските коли,а да не говорим че при някои мотори дават и между интервалите на стягане време(напр 10мин),така че това са особено важни неща.успех с ремонта и спазвай всичко за да няма ядове

      Коментар


        #33
        Колата е готова :D Бяха напаснати клапани,шлаиф на главата,нови гумички,реглаж клапани,почистване на всмукателния колектор(очаквах да е по мръсен)При поставянето на разпределителния вал хубаво омазахме с масълце лагеруващите места,главата я стягахме на 3 етапа с по 5,6м. почивка.Запалих,попушваше доста бял дим явно в испускателния колектор е имало доста неизгоряла нафта(сега се продуха и не пуши)п.п.За сега всичко е ок,навъртях и вече 70км.
        Brava td100 1999г.
        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
        Форд Фокус 1.8 Тдди
        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

        Коментар


          #34
          specialista написа:
          Това което се е случило не е защото си вдигнал оборотите.Проблема е друг и дано ми проследиш мисълта за да разбереш какво става.Оборотите трябва 900 на загрял мотор.На студено жилото трябва да е отпуснато и оборотите трябва да са по-високи.Оборотите не се регулират от упорния винт(със синьо).Там се прави друга настройка която смятам да не обсъждам сега.Правилно си се ориентирал за местото за реглаж(червеното).Да се върнем за малко на пушека: ако пушека е съпроводен със твърда работа на мотора,това говори за едно,но ако мотора си работи нормално(като звук) а пуши черно ,това е различно като симптом и причина за поведението.В първия случай говорим за неправилен момент на подаване на горивото,а във втория става дума за липса на въздух(кислород)! Причината обикновенно е във грешна работа на ЕГР-а! В твоя случай ако е променена упората на лоста с който се дава газ се е променила и информацията която подава ТПС-а който е монтиран на този лост.От там ЕГР-а почва да пропуска газове в неправилния момент или количество.Ефекта е труден старт и черен пушек ,лоша динамика на колата.Още една причина която може да доведе до същия ефект е да ти виси от капака кората за шумоизолация и да затваря въздуховземането.Ефекта е абсолютно същия.И в двата случая мисля че е ясно как да се проверят и отстранят.Направия да не пуши черно (уточни има ли промяна във звука на мотора) и после ще обясня как да си настроиш оборотите да са както трябва и зиме и лете.
          Здрасти колега,ще обясниш ли как се регулират оборотите,предполагам,че за много колеги ще е полезна информация.
          Brava td100 1999г.
          CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
          http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
          Форд Фокус 1.8 Тдди
          http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

          Коментар


            #35
            До къде я докара?Нали всичко беше на ред.Опиши проблема.Успех!

            Коментар


              #36
              specialista написа:
              До къде я докара?Нали всичко беше на ред.Опиши проблема.Успех!
              Няма проблем,мисълта ми е само от малкото винтче ли се регулират или трябва да се прави още нещо?
              Brava td100 1999г.
              CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
              http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
              Форд Фокус 1.8 Тдди
              http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

              Коментар


                #37
                Ако не си пипал другаде,само от малкия винт!Остави я да загрее и тогава.Добре е да ползваш някаква диагностика за по-точно определяне на оборотите и на позицията на ТПС-а.Успех!

                Коментар


                  #38
                  besniq30 написа:
                  Разглобихме колата,гледката е добра-само гарнитурата,няма ударили клапани и повредени бутала...при изваждането на главата изтече малко антифриз във 2 и 3 цилиндър и не мръдна(не протече на долу)...естествено после го премахнах .
                  Колега малко късно видях темата ти радвам се всичко да е наред от тук нататък но ми се вижда някаква пукнатина между гнездата на клапаните на единия цилиндър дано да греша.
                  Човекът е човек когато е на път.

                  Коментар


                    #39
                    След като ошлайфаха главата се видя много добре къде кво има, пукнатинка има само и единствено до една от дюзите.
                    Brava td100 1999г.
                    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                    Форд Фокус 1.8 Тдди
                    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                    Коментар

                    Working...
                    X