Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jeniro написа:
    Изведнъж да ти падне компресията на 2 цилиндъра едновременно лично мен ме кара да мисля че нещо са ти се прецакали клапаните.Ти сигурен ли си че не е прескочил зъб ангр. ремък?Щото ако е прескочил, нали знаеш че някой друг клапан става на мармалад, а в най-добрия случай се изкривяват и не уплътняват цилиндъра...дано не е това де.
    Ми гарнитурата като прекъсне между два цилиндъра е нормално на 2 да няма компресия,духат един в друг(чисто логично)Като се отвори и види ще се разбере,естествено ще пиша и тук.
    Brava td100 1999г.
    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
    Форд Фокус 1.8 Тдди
    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

    Коментар


      #17
      Надуйте цилиндрите със въздух! Той ще покаже кое не е наред.Лошото е че стигне ли се до тук без отваряне на мотора няма да мине!Успех!

      Коментар


        #18
        specialista написа:
        Надуйте цилиндрите със въздух! Той ще покаже кое не е наред.Лошото е че стигне ли се до тук без отваряне на мотора няма да мине!Успех!
        Отваряне на мотора визираш само главата нали?Какво ще рече да надуем цилиндрите с въздух-как,кое показва какво не е наред
        Brava td100 1999г.
        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
        Форд Фокус 1.8 Тдди
        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

        Коментар


          #19
          Дано се окаже само гарнитурата.Мисля,че не е ударила клапаните но знае ли човек.Щом са само 2и3 мисля че е гарнитура..М/у 2и3 са1и4 цилиндър затова мисля ,че не е ударила клапаните.Успех с ремонта.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            besniq30 написа:
            specialista написа:
            Надуйте цилиндрите със въздух! Той ще покаже кое не е наред.Лошото е че стигне ли се до тук без отваряне на мотора няма да мине!Успех!
            Отваряне на мотора визираш само главата нали?Какво ще рече да надуем цилиндрите с въздух-как,кое показва какво не е наред
            Вадят се дюзите и на тяхно място се поставя преходник със същата резба а от другата страна връзка към компресора(пистолета за помпане на гуми). Вдига се буталото в ГМТ в такт згъстяване(свободни клапани) (колата включена на пета и дръпната ръчна)!Пуска се 2-3 бара налягане и се следи от къде ще изпусне!Възможните места са:През аспуха ако има не плътност в изпускателен клапан;през смукателен колектор ако има неплътност във смукателен клапан;в разширителното казанче на антифриза ако има пропуск от гарнитурата или други части(глава,блок) ;във картера ,ако има проблеми със сигменти или цилиндровата група;във съседен цилиндър ,ако има пробив във гарнитурата. Желателно е да се прави със свалени капачки на разширителя на антифриза и на тази на маслото.Прави се по отделно за всеки цилиндър като се превърта вала в подходящо положение.Успех!

            Коментар


              #21
              Разглобихме колата,гледката е добра-само гарнитурата,няма ударили клапани и повредени бутала...при изваждането на главата изтече малко антифриз във 2 и 3 цилиндър и не мръдна(не протече на долу)...естествено после го премахнах .
              Прикачени файлове
              Brava td100 1999г.
              CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
              http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
              Форд Фокус 1.8 Тдди
              http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

              Коментар


                #22
                Сега следва шлайф на главата,пасване и реглаж клапани+смяна гумички,нова гарнитура и отново на пистата!Успех!

                Коментар


                  #23
                  Ако няма проблеми с главата за какво да я шлайфа,да се набутва само с пари.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    FGRC написа:
                    Ако няма проблеми с главата за какво да я шлайфа,да се набутва само с пари.
                    И как ще го разбереш? Боб ли ще хвърляме! Нали видя къде е прогоряла гарнитурата!В моята практика,след подобен проблем главата винаги е била за шлайф.Да не говорим че като се качи на машината и се пусне индикатора най-добре се разбира какви са отклоненията,ако има такива.В крайна сметка един шлайф не е милиони.Става дума за 30лв.Тези ремонти не се правят всеки ден за това съветвам да не се правят компромиси.Ако беше моя щях даже да извадя буталата и да видя какво става със сигментите!!!Поздрави!

                    Коментар


                      #25
                      Не съм разбирач, просто ми е интересно, това ли е "духналата" гарнитура:
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #26
                        А ми то се вижда много ясно.Това е прогорялата гарнитура м/у два цилиндъра.Ако се загледаш най-отдолу ще забележиш по елепсовидните отвори червени контури.Това е гарнитурата!

                        Коментар


                          #27
                          При него не е имало прегряване за да даде отклонение,но съм съгласен,че е необходимо да се направят нужните замервания и тогава да се вземе решение какво да се прави,защото не се знае дали преди него какви са ги сътворявали.Пък и като гледам това не е оригиналната гарнитура от завода.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            На колко кг. се стяга главата?
                            Brava td100 1999г.
                            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                            Форд Фокус 1.8 Тдди
                            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                            Коментар


                              #29
                              Ето схема и описание. 1 daNm = 1 / 0.980665 kgп.п. Добавих таблица за ковертиране на стойности.
                              Прикачени файлове
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                besniq30 написа:
                                На колко кг. се стяга главата?
                                Здравей колега! Имах абсолютно същия проблем преди няколко месеца.С помощта на един приятел отстраних повредата.При мен загадката беше - защо гарнитурата не е метална.Гледам, че и при теб е от клингирит. Като съвет мога да ти препоръчам да поставиш метална гарнитура. (ако все още не си я закупил).За Притягането :Това е много важен и тънък момент.Мисля че трябва да се поставят нови болтове, но у нас в нищо не можеш да си сигурен.Аз поставих старите, но не всички. Някой от тях подмених с други - също втора употреба. В областта на главата болтовете получават пукнатини. Това е вследствие от стягането с ключа (според мен са доста калени). Хубаво е да огледаш и твоите преди стягането.Сега за самото стягане: Дидо Любенов ти е дал много добър материал. Аз лично малко променихнещата и нямам ядове до сега. Първи етап стягам с посочените килограми 6,5Nm;Втори етап 90 градуса;Трети етап 90 градуса;Четвърти етап 45 градуса.Това е окончателно и отговаря на 14Nm.Успех!
                                притиква смешна количка

                                Коментар

                                Working...
                                X