Колата от както съм я взел работи на 750 об.в м....вчера реших да ги вдигна малко,понеже забелязах не законтрено винтчето дето е за ключ 8 (отбелязано е в червено) реших,че от него е проблема.Врътнах го малко и я закрепих на 850 об.в м.карах си я вчера и днес,изведнъж оборотите започнаха да падат,започна да тресе в движение,забелязах и че пуши доста (черен дим) прибрах се,угасих я и сега пали много трудно и то с подаване на газ,не държи никакви обороти,в ниските работи странно и много тресе...върнах винтчето както си беше но проблема остана.п.п.Авансатора си цъка като дам контакт...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!
Collapse
X
-
Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!
Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945Етикети: –
-
Това което се е случило не е защото си вдигнал оборотите.Проблема е друг и дано ми проследиш мисълта за да разбереш какво става.Оборотите трябва 900 на загрял мотор.На студено жилото трябва да е отпуснато и оборотите трябва да са по-високи.Оборотите не се регулират от упорния винт(със синьо).Там се прави друга настройка която смятам да не обсъждам сега.Правилно си се ориентирал за местото за реглаж(червеното).Да се върнем за малко на пушека: ако пушека е съпроводен със твърда работа на мотора,това говори за едно,но ако мотора си работи нормално(като звук) а пуши черно ,това е различно като симптом и причина за поведението.В първия случай говорим за неправилен момент на подаване на горивото,а във втория става дума за липса на въздух(кислород)! Причината обикновенно е във грешна работа на ЕГР-а! В твоя случай ако е променена упората на лоста с който се дава газ се е променила и информацията която подава ТПС-а който е монтиран на този лост.От там ЕГР-а почва да пропуска газове в неправилния момент или количество.Ефекта е труден старт и черен пушек ,лоша динамика на колата.Още една причина която може да доведе до същия ефект е да ти виси от капака кората за шумоизолация и да затваря въздуховземането.Ефекта е абсолютно същия.И в двата случая мисля че е ясно как да се проверят и отстранят.Направия да не пуши черно (уточни има ли промяна във звука на мотора) и после ще обясня как да си настроиш оборотите да са както трябва и зиме и лете.
-
specialista написа:Това което се е случило не е защото си вдигнал оборотите.Проблема е друг и дано ми проследиш мисълта за да разбереш какво става.Оборотите трябва 900 на загрял мотор.На студено жилото трябва да е отпуснато и оборотите трябва да са по-високи.Оборотите не се регулират от упорния винт(със синьо).Там се прави друга настройка която смятам да не обсъждам сега.Правилно си се ориентирал за местото за реглаж(червеното).Да се върнем за малко на пушека: ако пушека е съпроводен със твърда работа на мотора,това говори за едно,но ако мотора си работи нормално(като звук) а пуши черно ,това е различно като симптом и причина за поведението.В първия случай говорим за неправилен момент на подаване на горивото,а във втория става дума за липса на въздух(кислород)! Причината обикновенно е във грешна работа на ЕГР-а! В твоя случай ако е променена упората на лоста с който се дава газ се е променила и информацията която подава ТПС-а който е монтиран на този лост.От там ЕГР-а почва да пропуска газове в неправилния момент или количество.Ефекта е труден старт и черен пушек ,лоша динамика на колата.Още една причина която може да доведе до същия ефект е да ти виси от капака кората за шумоизолация и да затваря въздуховземането.Ефекта е абсолютно същия.И в двата случая мисля че е ясно как да се проверят и отстранят.Направия да не пуши черно (уточни има ли промяна във звука на мотора) и после ще обясня как да си настроиш оборотите да са както трябва и зиме и лете.Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
някой да допълни нещо ?Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Оправих го,колата запали но работи много зле в ниските и пуши бяло !!!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
При над 1500,600 об. се стабилизира работата на мотора но празен ход няма,имам чувството,че не работи на всички цилиндри. Чува се някво почукване от към главата ли,дюзите ли съмнявам се в дюзи,развъртахме ги 1 по 1 при запален мотор при 2 и 3 цилиндър не се промени работата на мотора при 1 и 4 се промени,тръгна да гасне !Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
FGRC написа:Колега закарай колата на човек,който е в час да я оправи.Философи тук колкото искаш.Ако могат да ти помогнат нека го направят директно а не да те карат да им следиш мислите и само и да умничат.
Коментар
-
specialista написа:besniq30 написа:Оправих го,колата запали но работи много зле в ниските и пуши бяло !!!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Закарах я на "доктор",имат го за най добрия дизел майстор във област Видин и разполага с най нов вид стендове...ще пиша къв е проблема като ми го съобщи !!!Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
майстора ми звънна- помпа,дюзи свалени и проверени работят супер...Диагноза:няма компресия на 2 и 3 цилиндър...интересното е,че това е проверено последно !Brava td100 1999г.
CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
Форд Фокус 1.8 Тдди
http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945
Коментар
-
Изведнъж да ти падне компресията на 2 цилиндъра едновременно лично мен ме кара да мисля че нещо са ти се прецакали клапаните.Ти сигурен ли си че не е прескочил зъб ангр. ремък?Щото ако е прескочил, нали знаеш че някой друг клапан става на мармалад, а в най-добрия случай се изкривяват и не уплътняват цилиндъра...дано не е това де.Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар