Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1,9 ТД100 започна да не пали?!?!?!

    Колата от както съм я взел работи на 750 об.в м....вчера реших да ги вдигна малко,понеже забелязах не законтрено винтчето дето е за ключ 8 (отбелязано е в червено) реших,че от него е проблема.Врътнах го малко и я закрепих на 850 об.в м.карах си я вчера и днес,изведнъж оборотите започнаха да падат,започна да тресе в движение,забелязах и че пуши доста (черен дим) прибрах се,угасих я и сега пали много трудно и то с подаване на газ,не държи никакви обороти,в ниските работи странно и много тресе...върнах винтчето както си беше но проблема остана.п.п.Авансатора си цъка като дам контакт...
    Прикачени файлове
    Brava td100 1999г.
    CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
    http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
    Форд Фокус 1.8 Тдди
    http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

    #2
    Това което се е случило не е защото си вдигнал оборотите.Проблема е друг и дано ми проследиш мисълта за да разбереш какво става.Оборотите трябва 900 на загрял мотор.На студено жилото трябва да е отпуснато и оборотите трябва да са по-високи.Оборотите не се регулират от упорния винт(със синьо).Там се прави друга настройка която смятам да не обсъждам сега.Правилно си се ориентирал за местото за реглаж(червеното).Да се върнем за малко на пушека: ако пушека е съпроводен със твърда работа на мотора,това говори за едно,но ако мотора си работи нормално(като звук) а пуши черно ,това е различно като симптом и причина за поведението.В първия случай говорим за неправилен момент на подаване на горивото,а във втория става дума за липса на въздух(кислород)! Причината обикновенно е във грешна работа на ЕГР-а! В твоя случай ако е променена упората на лоста с който се дава газ се е променила и информацията която подава ТПС-а който е монтиран на този лост.От там ЕГР-а почва да пропуска газове в неправилния момент или количество.Ефекта е труден старт и черен пушек ,лоша динамика на колата.Още една причина която може да доведе до същия ефект е да ти виси от капака кората за шумоизолация и да затваря въздуховземането.Ефекта е абсолютно същия.И в двата случая мисля че е ясно как да се проверят и отстранят.Направия да не пуши черно (уточни има ли промяна във звука на мотора) и после ще обясня как да си настроиш оборотите да са както трябва и зиме и лете.

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Това което се е случило не е защото си вдигнал оборотите.Проблема е друг и дано ми проследиш мисълта за да разбереш какво става.Оборотите трябва 900 на загрял мотор.На студено жилото трябва да е отпуснато и оборотите трябва да са по-високи.Оборотите не се регулират от упорния винт(със синьо).Там се прави друга настройка която смятам да не обсъждам сега.Правилно си се ориентирал за местото за реглаж(червеното).Да се върнем за малко на пушека: ако пушека е съпроводен със твърда работа на мотора,това говори за едно,но ако мотора си работи нормално(като звук) а пуши черно ,това е различно като симптом и причина за поведението.В първия случай говорим за неправилен момент на подаване на горивото,а във втория става дума за липса на въздух(кислород)! Причината обикновенно е във грешна работа на ЕГР-а! В твоя случай ако е променена упората на лоста с който се дава газ се е променила и информацията която подава ТПС-а който е монтиран на този лост.От там ЕГР-а почва да пропуска газове в неправилния момент или количество.Ефекта е труден старт и черен пушек ,лоша динамика на колата.Още една причина която може да доведе до същия ефект е да ти виси от капака кората за шумоизолация и да затваря въздуховземането.Ефекта е абсолютно същия.И в двата случая мисля че е ясно как да се проверят и отстранят.Направия да не пуши черно (уточни има ли промяна във звука на мотора) и после ще обясня как да си настроиш оборотите да са както трябва и зиме и лете.
      Винтът в синйо не е пипан,при 900 об. мотора работеше много-твърдо затова ги оставих на 850об.(пак се усещаше твърдост) и започна да пуши при ускорение.Както си карах работата на мотора се втвърди осезаемо,оборотите паднаха и започна да попушва повече,вече и не пали само претрисва.Авансатора си цъка,при въртене на стартер бълва дим,мисля си,че има грешно газоразпределение(прескочил ангренажен ремък) не знам,може и да греша !
      Brava td100 1999г.
      CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
      http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
      Форд Фокус 1.8 Тдди
      http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

      Коментар


        #4
        някой да допълни нещо ?
        Brava td100 1999г.
        CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
        http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
        Форд Фокус 1.8 Тдди
        http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

        Коментар


          #5
          Оправи ремъка първо :D
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            Оправих го,колата запали но работи много зле в ниските и пуши бяло !!!
            Brava td100 1999г.
            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
            Форд Фокус 1.8 Тдди
            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

            Коментар


              #7
              Колега закарай колата на човек,който е в час да я оправи.Философи тук колкото искаш.Ако могат да ти помогнат нека го направят директно а не да те карат да им следиш мислите и само и да умничат.
              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

              Коментар


                #8
                При над 1500,600 об. се стабилизира работата на мотора но празен ход няма,имам чувството,че не работи на всички цилиндри. Чува се някво почукване от към главата ли,дюзите ли съмнявам се в дюзи,развъртахме ги 1 по 1 при запален мотор при 2 и 3 цилиндър не се промени работата на мотора при 1 и 4 се промени,тръгна да гасне !
                Brava td100 1999г.
                CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                Форд Фокус 1.8 Тдди
                http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                Коментар


                  #9
                  FGRC написа:
                  Колега закарай колата на човек,който е в час да я оправи.Философи тук колкото искаш.Ако могат да ти помогнат нека го направят директно а не да те карат да им следиш мислите и само и да умничат.
                  Аз пък ти предлагам да му поемеш пътя до тук,а аз обещавам да я направя безплатно!!!Да видим кой е философ и кой умничи само!Айде моля ти се не се занимавай повече със мен-става ли?!?

                  Коментар


                    #10
                    besniq30 написа:
                    Оправих го,колата запали но работи много зле в ниските и пуши бяло !!!
                    Абе пич какво си оправил и кой го е правил,не става нищо ясно а търсиш помощ?

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      besniq30 написа:
                      Оправих го,колата запали но работи много зле в ниските и пуши бяло !!!
                      Абе пич какво си оправил и кой го е правил,не става нищо ясно а търсиш помощ?
                      Писах,че имам съмнение за прескочил ремък малко по на горе,оказа се,че не е от това...НЕ работи на всички цилиндри в ниските обороти!!!
                      Brava td100 1999г.
                      CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                      http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                      Форд Фокус 1.8 Тдди
                      http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                      Коментар


                        #12
                        Пак те съветвам да я закараш на човек,който е наясно с нещата.Виждаш,че тук точен отговор не можем да ти дадем,пък и е трудно така от растояние.Едно зло обикновенно не идва само.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          Закарах я на "доктор",имат го за най добрия дизел майстор във област Видин и разполага с най нов вид стендове...ще пиша къв е проблема като ми го съобщи !!!
                          Brava td100 1999г.
                          CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                          http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                          Форд Фокус 1.8 Тдди
                          http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                          Коментар


                            #14
                            майстора ми звънна- помпа,дюзи свалени и проверени работят супер...Диагноза:няма компресия на 2 и 3 цилиндър...интересното е,че това е проверено последно !
                            Brava td100 1999г.
                            CIVIC 1,6 SOHC VTEC EH9 на части !
                            http://besniq30.snimka.bg/automobile...9-td100.672971
                            Форд Фокус 1.8 Тдди
                            http://picbg.net/pic1.php?u_id=71529...84&i_id=688945

                            Коментар


                              #15
                              Изведнъж да ти падне компресията на 2 цилиндъра едновременно лично мен ме кара да мисля че нещо са ти се прецакали клапаните.Ти сигурен ли си че не е прескочил зъб ангр. ремък?Щото ако е прескочил, нали знаеш че някой друг клапан става на мармалад, а в най-добрия случай се изкривяват и не уплътняват цилиндъра...дано не е това де.
                              Fiat Punto 1,7 td
                              Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                              Коментар

                              Working...
                              X