айде къде са разбирачите да си кажат мнението къде в София да го закарам това жтд?трябва ми някой,който знае какво прави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на jtd-то почна да му чука аванс :)
Collapse
X
-
Колега,остави го сега регулатора.Виж си дюзите,нищо че си ги носил еди къде си.Правил ли си им теста с обратното гориво?Направи няколко лога да видим какво става с налягането.Как разбра че е ниско налягането?Грешки записва ли ти?И си сложи ори софта да видиш дали остава описваното от теб "явление" ПС:какви са тези детонации от богата смес бе ПС2:дефинирайте ми богата смес за дизел?12:1 6:1 ПС3:аз съм вдигал аванса с до 4 градуса и само по-твърдо бачка мотораПС4:всъщност такива експерименти съм си правил със софта на тоя мотор че производителя ще се учуди колко е як тоя катър jtd105 1470 бара в рейла,70мм3/и гориво,1.25 бара на турбинката и си държи и нито трака,нито чука,нито нищо,върви си яката :P
Коментар
-
sherybedrock написа:вчера ми изгасна в движение 2 пъти закачих и диагностиката и показа ниско налягане в рейлапробвах да въртя и да гледам налягането и не може да го качи на 300 бара.до снощи палеше с 300 зора.преди малко я мъчих и не става.тоя ми е 4 ти регулатор(последния нов),сменена помпа,филтриФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
струвами се че някоя дюзза не затваря и от там се губи налягането а може и да греше помпата за високо налягане да е здала багажа и да неможе да направи необходимите 250-300бара за да запали а може да има и комбинация и от двата дефектапробвай метода с излишното гориво за 1мин работа на обороти 7-8гр излишно от 1бр дюзаBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар